Omdat ik maandelijks een fotomeeting hier in de omgeving wil organiseren, is hier de volgende alvast.
Dit keer kies ik voor Mill. In Mill staat een oude vervallen fabriek ‘’van Hout’’ (Hij is wel gewoon van steen hoor)
Deze fabriek staat al jaren leeg. En hij ziet er steeds meer vervallen uit. Denk hierbij aan ingeslagen ramen, deuren die niet helemaal meer zijn zoals ze moeten zijn, omgevallen muurtjes.
De bijgevoegde foto’s van de fabriek zijn al een aantal jaren oud. Op dit moment staat de fabriek er minder bij dan op de foto’s. Denk hierbij aan de platen voor de ramen zijn weg, en zijn alleen ingeslagen ramen te zien. Er staan op de foto’s muurtjes rechtop die er niet meer staan.
De van hout fabriek is voor de buitenkant helemaal toegankelijk. Maar naar binnen staat het onder politie bewaking. Dus dat lijkt me niet handig en slim om te doen.

Zoals eerder al vermeld, de foto's zijn enkele jaren oud. De werk auto's die er staan, zijn er niet meer te vinden (Gezien bouw woonwijk hier achter af is) En de fabriek ziet er op de foto nog beter uit dan dat hij in werkelijkheid is.
Wanneer?
18 November 2017
Wie?
Ik wil naar deze meeting 3 modellen mee nemen en 6 fotografen.
Wat?
Thema is nog onbekend. Hier wil ik jullie mening vragen, wat jullie leuk lijkt om te zien bij deze fabriek.
Waar?
In Mill (NB), bij de van Hout fabriek. Parkeren is geen enkel probleem.
Wat word er verwacht van de Modellen?
* Dat je op tijd aanwezig bent op de juiste locatie.
* Dat je, je outfit in orde bij/aan hebt.
*
* Dat je met respect omgaat met je mede modellen
* Dat je met respect omgaat met de fotografen.
Wat word er verwacht van de Fotografen?
* Dat je op tijd aanwezig bent op de juiste locatie.
* Dat je zorgt voor voldoende batterij in je camera.
* Dat je zorgt voor voldoende opslag ruimte voor je foto’s.
* Dat je, met respect om gaat met de modellen.
* Dat je met respect om gaat met de andere fotografen.
* Dat je binnen 2 weken, minimaal 5 foto’s per model afleverd.
Mochten de modellen foto’s na willen bestellen is dit mogelijk tegen het eigen tarief van de fotograaf.
Aanmelden?
Dit mag je doen via PB, doormiddel van het voor jouw bestemde lijstje in te vullen en naar mij te sturen.
Citaat:Modellen:
Boktnaam:
Naam:
Leeftijd:
Foto van jezelf:
Citaat:Fotografen:
Boktnaam:
Naam:
Fotografienaam:
Ervaring:
Apparatuur:
Portfolio:
LET OP:
Modellen jonger dan 18 jaar, moeten toestemming hebben van hun ouders. Dit om na de shoot te voorkomen dat ouders er niet blij mee zijn wat er gebeurd is. (Het word géén shoot waarbij delen van het lichaam ontbloot zijn. Daar is de tijd voor het jaar ook niet voor!)