[P+M] Fotomeeting Strand - Portret en Vrijheid - 24 Sept

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leo

Berichten: 50155
Geregistreerd: 06-12-02

Re: [P+M] Fotomeeting Strand - Portret en Vrijheid - 24 Sept

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 19:51

Als we nog een keer gaan wil ik wel een seintje geven hoor :))

Sanne_com

Berichten: 2486
Geregistreerd: 26-07-10
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 20:14

Leo schreef:
Als we nog een keer gaan wil ik wel een seintje geven hoor :))


Graag!

Stephanie_86

Berichten: 1935
Geregistreerd: 08-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 23:06

Leo schreef:
Bij Katwijk bij Jonker is sowieso ook al open voor paarden overdag nu :j

In de veronderstelling dat TS het niet meer ging redden :o heb ik afgesproken die dag in Katwijk bij Jonker het strand op te gaan met mijn pony en mijn instructrice met haar gave quarter hengst. :D


Hoe laat gaan jullie ☺️☺️☺️

Faelynn

Berichten: 3150
Geregistreerd: 25-10-13

Re: [P+M] Fotomeeting Strand - Portret en Vrijheid - 24 Sept

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 12:17

Als het die dag mooi weer word ga ik er denk ik ook maar gewoon alleen heen om te rijden, ben nog nooit op het strand geweest en anders gaat het nooit gebeuren waarschijnlijk haha

CedriiC

Berichten: 689
Geregistreerd: 12-05-06
Woonplaats: Nijkerk

Re: [P+M] Fotomeeting Strand - Portret en Vrijheid - 24 Sept

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 14:38

Klinkt nu alsof er toch wel wat mensen elkaar willen meeten.... Is het dan geen idee dat we met een klein groepje afspreken in de Soeterduinen? Maken we er dan gewoon een mini meeting van!

BoschA
Berichten: 192
Geregistreerd: 06-01-15

Re: [P+M] Fotomeeting Strand - Portret en Vrijheid - 24 Sept

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 20:35

Sorry dat ik even kom binnenvallen. Maar als er nog eventueel een meeting in de Soesterduinen plaatsvindt en er behoefte is aan een fotograaf.... dan houdt ik me aanbevolen. En als er nog een meeting is aan de kust dan zie ik uit naar de foto's hier in het topic :)

CedriiC

Berichten: 689
Geregistreerd: 12-05-06
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 21:00

BoschA schreef:
Sorry dat ik even kom binnenvallen. Maar als er nog eventueel een meeting in de Soesterduinen plaatsvindt en er behoefte is aan een fotograaf.... dan houdt ik me aanbevolen. En als er nog een meeting is aan de kust dan zie ik uit naar de foto's hier in het topic :)


Dan heb ik volgens mij een plannetje.... Jij en plp als fotograven, MJR_Tjelle en ik als modellen? Ik stuur jullie morgen een pb, dan schop ik nu niet heel het topic overhoop. Maar misschien kunnen wij voor zondag wat afspreken. Ik heb denk ik ook wel stalgenoten die bij een modellen tekort ook op de foto willen :)

Saaams

Berichten: 13271
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 19:16

BoschA schreef:
Sorry dat ik even kom binnenvallen. Maar als er nog eventueel een meeting in de Soesterduinen plaatsvindt en er behoefte is aan een fotograaf.... dan houdt ik me aanbevolen. En als er nog een meeting is aan de kust dan zie ik uit naar de foto's hier in het topic :)


Onder voorbehoud van tijdstip wil ik wel met mijn pony naar de duinen komen :D


Afbeelding

Daihyo

Berichten: 88065
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [P+M] Fotomeeting Strand - Portret en Vrijheid - 24 Sept

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 19:17

Ik meld me af. Heb inmiddels andere dingen gepland omdat het me allemaal te onduidelijk en chaotisch is geworden.

Stephanie_86

Berichten: 1935
Geregistreerd: 08-01-10

Re: [P+M] Fotomeeting Strand - Portret en Vrijheid - 24 Sept

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 19:42

Wat is nu de bedoeling ??

Faelynn

Berichten: 3150
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 21:22

Stephanie_86 schreef:
Wat is nu de bedoeling ??


Voor wat ik begrijp gaat er nu een groepje gewoon op het strand rijden, en een ander deel gaat naar de soesterduinen met wel nog een paar fotografen, soort kleinschalige meeting.

Afhankelijk van het weer en de tijden wil ik ook wel mee naar de soesterduinen, ga ik daar gewoon effe lekker rijden en kunnen de fotografen nog wat portet/actiefoto's maken, ik kan alleen niet die vergunningen regelen, al vaker geprobeerd en er werd altijd om mijn ruiterbewijs gevraagd die ik dus niet heb..

Saaams

Berichten: 13271
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 22:16

Dani199764 schreef:
Stephanie_86 schreef:
Wat is nu de bedoeling ??


Voor wat ik begrijp gaat er nu een groepje gewoon op het strand rijden, en een ander deel gaat naar de soesterduinen met wel nog een paar fotografen, soort kleinschalige meeting.

Afhankelijk van het weer en de tijden wil ik ook wel mee naar de soesterduinen, ga ik daar gewoon effe lekker rijden en kunnen de fotografen nog wat portet/actiefoto's maken, ik kan alleen niet die vergunningen regelen, al vaker geprobeerd en er werd altijd om mijn ruiterbewijs gevraagd die ik dus niet heb..


Even bellen met Eldorado. Ruiterbewijs is namelijk niet nodig.

Faelynn

Berichten: 3150
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 07:35

Dani199764 schreef:
Stephanie_86 schreef:
Wat is nu de bedoeling ??


Voor wat ik begrijp gaat er nu een groepje gewoon op het strand rijden, en een ander deel gaat naar de soesterduinen met wel nog een paar fotografen, soort kleinschalige meeting.

Afhankelijk van het weer en de tijden wil ik ook wel mee naar de soesterduinen, ga ik daar gewoon effe lekker rijden en kunnen de fotografen nog wat portet/actiefoto's maken, ik kan alleen niet die vergunningen regelen, al vaker geprobeerd en er werd altijd om mijn ruiterbewijs gevraagd die ik dus niet heb..


Even bellen met Eldorado. Ruiterbewijs is namelijk niet nodig.


Ja ik heb het 2 keer geprobeerd te halen bij Eldorado, maar daar krijg je het echt niet mee hoor haha, kreeg het een van die 2 keer mee omdat ik had aangegeven dat het voor een fotomeeting was, er niet gereden zou worden en ik een grote camera bij mij had, maar ze heeft wel flink zitten twijfelen. Andere keer kon ik rechts om keert, die gok neem ik niet nog een keer.

Saaams

Berichten: 13271
Geregistreerd: 20-01-10

Re: [P+M] Fotomeeting Strand - Portret en Vrijheid - 24 Sept

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 08:32

En via Soest zelf? Ik heb nooit problemen gehad en geen ruiterbewijs zelf

Faelynn

Berichten: 3150
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 16:37

Saaams schreef:
En via Soest zelf? Ik heb nooit problemen gehad en geen ruiterbewijs zelf
ik heb het nou toch maar even gegoogeld haha. Ruiterbewijs het je sinds 2016 niet meer nodig en ik ben er voor die tijd geweest, toen kreeg je het dus inderdaad niet mee, maar nu zou ik hem dus wel mee moeten krijgen als het goed is

Faelynn

Berichten: 3150
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 21:57

Indien er nog een groepje zondag (ochtend/begin middag) naar de soesterduinen gaat wil ik wel graag mee.
Altijd al eens een coole galop foto gewild, heb mijn paard al meer dan 5 jaar en niet een foto waar ik buiten rij haha

Faelynn

Berichten: 3150
Geregistreerd: 25-10-13

Re: [P+M] Fotomeeting Strand - Portret en Vrijheid - 24 Sept

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 17:42

Wat ontzettend jammer nu dat de meeting niet door gaat, het weer is prachtig voor de tijd van het jaar..
zijn er mensen die zin hebben gewoon te gaan rijden op t strand bij katwijk?

Leo

Berichten: 50155
Geregistreerd: 06-12-02

Re: [P+M] Fotomeeting Strand - Portret en Vrijheid - 24 Sept

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 17:50

Het is maar goed dat het niet door is gegaan vandaag. :) het zag werkelijk zwart van de mensen, ook op het stuk waar de paarden dus jaar rond er op mogen. Het weer was perfect maar de massa's mensen hadden de meeting waarschijnlijk toch in het water doen vallen... :)