Hoi Allemaal!
Omdat ik plots wat dagen vrij heb organiseer ik een aantal leuke meetings!
Heb je op- of aanmerkingen laat mij het gerust weten!
Thema:
Het thema is vrijheid, en hierin worden er portret en actiefoto's gemaakt.
Ik hoop dat 1 van de fotografen in staat is om prikpaaltjes + lint mee te nemen voor de modellen die dit willen.
Locatie is het strand bij Wassenaar. We parkeren bij parkeerplaats de Kuil, dit kost ongeveer €4,00.
Hierdoor zijn we verzekerd van een goede plek, vanaf daar stap je zo het strand op.
Bij deze locatie in Wassenaar mag je het gehele jaar het strand op!

Datum:
30 juli 2017
Mocht het slecht weer zijn kijken we met zijn allen uiterlijk 2 dagen voor de meeting naar een vervangende datum.
Dit bepalen wij met zijn allen.
Uiteraard bepaal je voor jezelf altijd of je wel of niet aanwezig bent.
Fotografen:
Er gaan 8 fotografen mee, je fotografeert in groepjes van 2.
Fotografen gaan op volgorde van aanmelding. Modellen worden gekozen door de fotografen.
Voor de fotografen, graag een bericht in dit topic met de volgende informatie:
bokt/eigen naam - fotografie naam - apparatuur - website of facebookpagina - minimaal 2 van je eigen foto's
Modellen:
Modellen worden gekozen door de fotografen, deze mogen allemaal een poll invullen waaruit de modellen worden geselecteerd.
Er gaan in totaal 8 modellen mee (4 in de ochtend en 4 in de middag) zelf ben ik 1 van de deelnemende modellen met mijn Quarter Horse merrie, er worden dus nog 7 modellen geselecteerd.
Voor de modellen, graag een bericht in dit topic met de volgende informatie:
bokt/eigennaam - naam paard - discipline - ras - bijzonderheden (niet verplicht) - 2 foto's van je paard
En nog even extra, wat wordt er van je verwacht! (om duidelijkheid te hebben voor zowel modellen als fotografen) heb je een toevoeging? PB me gerust!
~ Wat wordt er verwacht van de modellen:
- Je paard ziet er op en top uit en is schoon;
- Je tuig is gepoetst en past bij elkaar;
- Je outfit is netjes en past in combinatie met je paard (eventueel in overleg met fotografen);
- Foto’s met logo mogen gepubliceerd worden op facebook, bokt, andere websites door de modellen, mits er naamvermelding van de fotograaf bij wordt geplaatst;
- Foto’s die door de fotografen gemaakt worden mogen gebruikt worden voor de website van de fotograaf/het portfolio en in overleg met de modellen voor andere doeleinden (publicaties, o.i.d.);
- Je zeurt bij géén fotograaf over de foto’s na de meeting, fotograferen en na bewerken is een tijd vretende hobby en daar heb je als model respect voor;
- Neem wat dingen mee om je paard af te leiden, fotografen nemen hiervoor natuurlijk ook dingen mee, maar weet je dat jouw paard reageert op plastic zakjes, muntgerammel of iets anders? Neem het mee;
- Neem een tas met borstels en baby doekjes mee. Zodat je op locatie nog even een borstel over je paard heen kan halen.
~ Wat wordt er verwacht van de fotografen:
- Je levert van ieder model minimaal 2 foto’s (als voorproef) binnen 7 dagen na de meeting met logo op lage resolutie;
- Nabestellen is voor alle modellen mogelijk, uiteraard behouden fotografen hun eigen prijzen;
- Foto’s met logo mogen gepubliceerd worden op facebook, bokt, andere websites door de modellen, mits er naamvermelding van de fotograaf bij wordt geplaatst;
- De modellen moeten niets nabestellen;
- Foto’s die door de fotografen gemaakt worden mogen gebruikt worden voor de website van de fotograaf/het portfolio en in overleg met de modellen voor andere doeleinden (publicaties, o.i.d.);
- Er worden geen originele/grotere bestanden gratis weggegeven. Voor bestellingen hanteer je als fotograaf uiteraard je eigen tarieven;
- Binnen 21 dagen na de fotoreportage zijn de gemaakte foto’s te zien voor het model zodat deze de nabestelling kan plaatsen.[/center]