[p/m] Bijzondere paardenrassen, Hargen aan zee, 16 Juli

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lailapri

Berichten: 22136
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: [p/m] Bijzondere paardenrassen, Hargen aan zee, 16 Juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 12:18

Wat is dit nu? Gaat het nu helemaal niet door? Doet daar iedereen hier zijn best voor? Ik baal daarvan ik probeer alles ondanks zieke paard goed te regelen. Mensen dingen beloofd alles strak gepland om alles passend te krijgen. Bah ik heb hier echt de balen in!

magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Re: [p/m] Bijzondere paardenrassen, Hargen aan zee, 16 Juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 12:44

Ik snap de keuze wel, zonde van al het werk echter.

LISA_L
Berichten: 150
Geregistreerd: 11-04-11

Re: [p/m] Bijzondere paardenrassen, Hargen aan zee, 16 Juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 13:08

Wat jammer ! Maar kan gebeuren natuurlijk. Hoor graag de andere datum!

lailapri

Berichten: 22136
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: [p/m] Bijzondere paardenrassen, Hargen aan zee, 16 Juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 13:28

Wij gaan evengoed heen. Kan ook niet maken naar de meiden toe om niet te gaan. Lekker duinritje maken

Keell94

Berichten: 4057
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Re: [p/m] Bijzondere paardenrassen, Hargen aan zee, 16 Juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 15:39

voor een nieuwe datum houd ik me aanbevolen als fotograaf, denk dat verplaatsen wel beter is.

begon in schoorl rond 2 uur wel echt hard te regenen en is de hele dag al grauw, ligt naast Hargen maar snap het wel dat het voor de modellen wat minder is als op het laats wordt afgezegd

maartje02
Berichten: 893
Geregistreerd: 31-08-15

Re: [p/m] Bijzondere paardenrassen, Hargen aan zee, 16 Juli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-17 16:01

Ja dat snap ik! Maar ik heb gister heel veel wat privéberichten ontvangen dat fotografen niet meer kunnen, aangezien ik zelf ziek ben is het niet handig en het weer werkt op dit moment ook niet lekker mee. Excuses voor het ongemak! Ik ga een datumprikker maken en dan plannen we samen een nieuwe datum!

Leuk Keeley! Dan zet ik je er weer tussen :)

lailapri

Berichten: 22136
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: [p/m] Bijzondere paardenrassen, Hargen aan zee, 16 Juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 16:57

Wij gaan niet meer mee. Je kan die drie ponies van de lijst halen. Ik vind geen stijl zo laat. Weer vind ik ook geen excuus. Dar had je dan eerder mee moeten komen en niet om 16 u. Dan zijn mensen al onderweg. Tis periodes droog het regent eigenlijk alleen als ik op de fiets zit. Komt ook niet met bakken uit de hemel. Als je al de hele week ziek bent had je dat gister ook kunnen melden. Belangrijke berichten zouden toch hier komen staan?

Fotograven die zich afmelden op laatste moment vind ik ook beetje raar. Ben wel benieuwd naar de redenen. Van bovenstaande weten we het. Heb ik vervoer aangeboden tot de interliner wilde ze niet. Wij zijn nu lekker in duinen aan het wandelen met de minies en djemo. Daarna weer naar huis kijken hoe met zieke paard gaat. Waar een wil is, is een weg.

magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 17:23

lailapri schreef:
Wij gaan niet meer mee. Je kan die drie ponies van de lijst halen. Ik vind geen stijl zo laat. Weer vind ik ook geen excuus. Dar had je dan eerder mee moeten komen en niet om 16 u. Dan zijn mensen al onderweg. Tis periodes droog het regent eigenlijk alleen als ik op de fiets zit. Komt ook niet met bakken uit de hemel. Als je al de hele week ziek bent had je dat gister ook kunnen melden. Belangrijke berichten zouden toch hier komen staan?

Fotograven die zich afmelden op laatste moment vind ik ook beetje raar. Ben wel benieuwd naar de redenen. Van bovenstaande weten we het. Heb ik vervoer aangeboden tot de interliner wilde ze niet. Wij zijn nu lekker in duinen aan het wandelen met de minies en djemo. Daarna weer naar huis kijken hoe met zieke paard gaat. Waar een wil is, is een weg.


Vermeld je voor de compleetheid er dan ook bij waarom 'ze' niet wilde?
Deze mevrouw heeft mij inderdaad vervoer aangeboden, die interliner rijdt echter 1x per uur naar Leeuwarden toe en alles bij elkaar zou ik erg laat thuis komen en mijn wekker gaat wel weer om 4 uur op maandagochtend. Ik heb dat duidelijk uitgelegd in de PB maar in plaats daarvan is het maken van verwijten veel makkelijker natuurlijk. :j

Je bent wel vaker fel/harteloos met dit soort dingen, waarom geef je jezelf dan nog op vraag ik mij af?

Nobodylikes

Berichten: 44
Geregistreerd: 02-10-14

Re: [p/m] Bijzondere paardenrassen, Hargen aan zee, 16 Juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 23:27

Dan ga je niet mee.. Vind het een beetje een rare reactie dit en ik hoop dat je het op een ander moment terugleest en denkt: oh misschien had ik dit even anders moeten neerzetten. De afmeldingen waren zo enorm opgelopen dat verplaatsen de enige oplossing was om toch nog voldoende uit de meeting te halen.. Uiteindelijk waren er 4 fotografen en 4 modellen over meen ik.. Wij waren overigens ook op het strand, heb je nog zien lopen met een fotograaf meen ik?
Ik vind het persoonlijk jammer als je niet meegaat!

maartje02
Berichten: 893
Geregistreerd: 31-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-17 20:06

lailapri schreef:
Wij gaan niet meer mee. Je kan die drie ponies van de lijst halen. Ik vind geen stijl zo laat. Weer vind ik ook geen excuus. Dar had je dan eerder mee moeten komen en niet om 16 u. Dan zijn mensen al onderweg. Tis periodes droog het regent eigenlijk alleen als ik op de fiets zit. Komt ook niet met bakken uit de hemel. Als je al de hele week ziek bent had je dat gister ook kunnen melden. Belangrijke berichten zouden toch hier komen staan?

Fotograven die zich afmelden op laatste moment vind ik ook beetje raar. Ben wel benieuwd naar de redenen. Van bovenstaande weten we het. Heb ik vervoer aangeboden tot de interliner wilde ze niet. Wij zijn nu lekker in duinen aan het wandelen met de minies en djemo. Daarna weer naar huis kijken hoe met zieke paard gaat. Waar een wil is, is een weg.


Jammer van deze felle reactie.
Fotografen die toch ineens niet konden.. Daarnaast heb ik niet om 16 u gemeld dat de meeting niet door ging, maar om 12 u, ik neem aan dat je dan niet van Heerhugowaard 5 uur de tijd neemt om naar Hargen te rijden. Ik haal de paarden van de lijst.

maartje02
Berichten: 893
Geregistreerd: 31-08-15

Re: [p/m] Bijzondere paardenrassen, Hargen aan zee, 16 Juli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-17 20:09

Fotograaf 1: Maartje
Fotograaf 2: Marissa
Fotograaf 3: Magda
Fotograaf 4: Jikke
Fotograaf 5: Bibi
Fotograaf 6: Lora
Fotograaf 7: Isabeau
Fotograaf 8: Hayase
Fotograaf 9: Susanne
Fotograaf 10: Lot

Model 1: Vosje
Model 2: Kelvin
Model 3: Lana
Model 4: Villeneuve
Model 5: Ugalla

Reserve modellen:
Smokey

Keell94

Berichten: 4057
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Re: [p/m] Bijzondere paardenrassen, Hargen aan zee, 16 Juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 22:14

Voor een nieuwe datum mag je mij er ook bij zetten hè als fotograaf :) zie me er nog niet bij staan namelijk

maartje02
Berichten: 893
Geregistreerd: 31-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-17 16:53

Zo na een lange tijd heb ik een idee rond welke tijd we de meeting kunnen gaan houden!

Ik zelf zit te denken rond de herfstvakantie, dan weet ik zeker dat ik tijd heb (aangezien ik in mijn examenjaar zit). Als het goed is kunnen we rond die tijd ook overdag weer op het strand dus kunnen we de meeting wat eerder starten!

De uitgekozen datum's! (iedereen graag melden wanneer hij/zij kan)

Zaterdag 14 oktober
Zondag 15 oktober
Zaterdag 4 november
Zondag 5 november
Zondag 12 november

Is het trouwens een idee om een nieuw topic te maken als we samen de datum hebben uitgekozen? (uiteraard gaat iedereen die nu mee zouden gaan mee, maar dit lijkt mij dan makkelijker voor de nieuwe aanmeldingen en het overzicht)

Keell94

Berichten: 4057
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Re: [p/m] Bijzondere paardenrassen, Hargen aan zee, 16 Juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 22:00

tot nu toe kan ik alle genoemde data :)

magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 06:44

Dan ga ik ontstippen helaas, die data kam ik niet.

lillypon

Berichten: 165
Geregistreerd: 29-09-12
Woonplaats: Noord-Holland

Re: [p/m] Bijzondere paardenrassen, Hargen aan zee, 16 Juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 08:33

Tot nu toe kan ik volgensmij ook op alle data :)

maartje02
Berichten: 893
Geregistreerd: 31-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-17 10:43

Helaas hebben we weinig reacties gekregen wie op welke data kan, maar de definitieve datum word 14 oktober!

Ik ga een nieuw topic aanmaken voor alle duidelijkheid. Het linkje zal ik in dit topic zetten zodat degene die mee willen zich opnieuw kunnen aanmelden (uiteraard hebben jullie voorrang op een plekje!).

maartje02
Berichten: 893
Geregistreerd: 31-08-15

Re: [p/m] Bijzondere paardenrassen, Hargen aan zee, 16 Juli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-17 10:46