Ik wil al heel lang mijn portretskills een beetje upgraden, en dacht eraan om een fotomeeting te organiseren omdat ik graag meerdere modellen wil fotograferen. En dat is nog leuker als er dan ook meerdere fotografen zijn.
Nu kreeg ik vanmiddag ineens dit idee om van die gekleurde rookbommen toe te voegen. Ik werd onder andere geïnspireerd door deze video.
We zullen dan ook helpers nodig hebben die deze rookbommen in beeld kunnen brengen tijdens het fotograferen. Modellen kunnen ze ook zelf vasthouden, maar het lijkt mij gaver om ze echt voor de rook te laten poseren. Het onderwerp springt er dan echt uit. Ook ben ik even benieuwd of er makkelijk aan te komen is.
Momenteel ben ik nog bezig met mijn examens (tot 19 mei, daarna vrij) dus het zou eventueel fijn zijn als er misschien iemand mee wilt helpen aan het organiseren hiervan, mocht er genoeg animo zijn.
Moodboard hieronder.

Locatie en datum onder voorbehoud. Mijn voorkeur staat op doordeweeks.
Mocht je interesse hebben laat even het volgende achter
Fotografen
Boktnaam:
Eigen naam:
Fotografienaam + website:
Apparatuur:
evt wat voorbeeldfoto's (niet meer dan 3)
Modellen
Boktnaam:
Eigen naam:
3 foto's van jezelf
Qua helpers lijkt het me het handigst om sommige fotografen/modellen zelf een extra persoon mee te laten nemen. Als er minstens maar 3/4 mensen zijn die erbij zijn om te helpen. Met de make-up en kleding lijkt het me vet om er ook toch wat visagisten bij te hebben, maar dat is eventueel voor latere zorg, mocht er genoeg animo zijn!
Ik zal gelijk mezelf "aanmelden"

Boktnaam: Yentlshots
Eigen naam: Sera Roth
Fotografienaam - website: Sera Roth Photography - https://serarothphotography.wixsite.com/photography
Apparatuur: Canon 1DS MIII (als ie terug is van de reparatie) , Canon 1000D, Canon 24-70mm f2.8, Canon 50mm f1.8 , Sigma 70-200 f2.8mm
Dus! Ik ben benieuwd