Het idee:
Een modern sprookje! Wat is de bedoeling? Je geeft het sprookje naar keuze een moderne twist. Maar het sprookje moet wel herkenbaar blijven.

Waar:
Op de ginkelseheide in Ede. We verzamelen net zoals de vorige keer op de parkeerplaats bij de schaapskooi.
Wat ik verwacht van de fotografen:
- jullie lezen actief mee in het topic
- aanmelding is aanmelding en zonder afmelding verwacht ik dat je er gewoon bent
- min 5 max 10 foto's leveren met logo binnen 6 weken na de meeting. De rest mag je eventueel in een link zetten om na te bestellen.
- ook als je op de reserve lijst staat lees je actief mee in het topic. En ook dan moet je je afmelden als je op de geplande datum niet meer kan
Wat verwacht ik van de modellen:
- het thema is goed duidelijk in de outfits
- lezen actief mee in het topic
- aanmelding is aanmelding en zonder afmelding verwacht ik dat je er bent
- jullie zien er verzorgt en netjes uit op de meeting ( paard, hond en jezelf schoon op die dag)
Aanmelden:
Dit kan via PB, je mag de lijst niet zelf quoten ik hou deze zelf bij. Na aanmelding kan je onderstaande datumprikker invullen.
Aanmelden kan met dit lijstje:
Naam:
Boktnaam:
Ervaring:
Portfolio/fotopaard/foto van jezelf:
Wanneer:
https://datumprikker.nl/p5xjnfvdhpqnps9x
Dit zijn de data waarop je je kan aanmelden
Ik wil werken met 8 fotografen en 8 modellen. Aanmelden is wie het eerst aanmeld mag mee. En als de 8 plekken bezet zijn kom je automatisch op de reserve lijst. Die ook opvolgorde van aanmelding is en die ook afgewerkt word.