Hierbij wil ik graag een meeting organiseren. Op een prachtige locatie net buiten Gieten. Het is mijn bedoeling om dat te doen met 5 paarden en 5 honden. Bij de paarden is het de bedoeling om rijfoto's en potretfoto's te maken. Bij de honden potretfoto's en actie/waterfoto's. Ik heb geen thema in gedachte. Wel verwacht ik een net harnachement en een goed gepoetst paard.
De meeting zal plaats vinden bij het grote zandgat Jonkersgat of bij de heide met een kleinere zandgat. Beide locaties bevatten water en strandjes en heuvelachtig landschap.
Nijslootsweg
9461Gieten
Wanneer
De meeting zal plaats vinden op zaterdag 24 Juni. Reservedatum is op 1 Juli. Ik wou rond de klok van 1 uur beginnen.
Modellen
5 honden en 5 paarden. 1 hond/paard per aanmelding om zo iedereen gelijke kansen te geven.
Fotografen
Er is plek voor 5 fotografen. Met mij erbij zijn wij met ons 6en. Het is de bedoeling dat iedere fotograaf minimaal 5 foto's aflevert. Er komt een reserve lijst als het nodig is.
Op volgorde van aanmelding gaan de fotografen. De modellen worden door een loting uitgekozen. Opgeven kan tot 24 Mei.
Ik voeg deze week nog even andere foto's van de locatie toe. Als er nog vragen zijn dan hoor ik graag.