Foto bij TD fotografie.
Waar?
Ik organiseer een zonsondergang fotomeeting op het strand van Groote Keeten. Er is een grote parkeerplaats waar je makkelijk met trailer kan parkeren. Vanaf de parkeerplaats ben je binnen 5 minuten op het strand.
Datum: - (zomervakantie)
De meeting zal rond een uur of 7 starten aangezien we vanaf 7 uur pas met paarden het strand op mogen.
Modellen en fotografen.
Ik wil met 5 modellen en 10 fotografen de meeting gaan houden. De fotografen worden in groepjes van twee gedeeld.
De fotografen worden gekozen aan de hand van ervaring zodat er ook wat minder ervaren fotografen mee kunnen.
De fotografen laat ik stemmen op de modellen, zodat elke fotograaf kan stemmen op de model die hij/zij graag mee wilt hebben.
Na de meeting sturen fotografen minimaal 5 foto’s per model op binnen 4 weken. Aan Nabestellingen zitten kosten verbonden. Ik als organisator ben niet verantwoordelijk voor prijsverschillen en ga daar ook niet in bemiddelen. Bestanden mogen niet gratis weg worden gegeven!
Aanmelden Fotografen:
Bokt naam:
Naam:
Apparatuur:
Ervaring:
Website:
Aanmelden Modellen:
Bokt naam:
Naam:
Naam paard:
Foto paard:
Evt bijzonderheden:
Graag aanmelden door het lijstje in een nieuw bericht in te vullen.
(meedoen is voor zowel fotografen als modellen op eigen risico en ik als organisator ben dan ook niet verantwoordelijk voor schade aan tuig,paard,model,camera enz).