Mijn vriendin (myghosttown) en ik zijn van plan om een fotomeeting in het Haagse Bos (in Den Haag) te houden, met het thema: Sprookjes. Dit mag van alles zijn, van roodkapje tot sneeuwwitje, wat je ook maar wilt!
We zijn op 6 fotografen, en 8 modellen (exclusief wij twee) met hun paard en evt een hond als dat toepasselijk is bij jou sprookje.
Wij hebben zelf een pony waarmee wij op de foto willen, maar wij zijn ook bereid om wat foto's te maken, als dat nodig is.
Als fotograaf liefst minimaal 5 foto's met watermerk sturen. Nabestellen is eigen verantwoordelijkheid.
Het word waarschijnlijk Zaterdag 8 Juli of Dinsdag 11 Juli, wat het beste uitkomt en hoe het weer is.
Als fotograaf een voorbeeld van jouw foto sturen, echte naam, boktnaam, camera + lens en evt site.
Aanmeldingen
Fotografen:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Als model foto van paard en evt jou, ras, naam, boktnaam, karakter, geslacht en evt specialiteiten.
Aanmeldingen
Modellen:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
(neem contact op met mij voor meer info, als je evt een eenhoorn-hoorn wilt of pegasus vleugels, neem dan contact op met MyGhostTown, tegen een kleine vergoeding maakt zij dit voor je).
Voorbeeld foto:

En mijn vriendin en ik met Igor, een zwarte ruin:
Mijn vriendin met Igor

Ik met Igor:

Groetjes,
Ayla en Sarah