[M] Fotomeeting Arnhem Jurken & Bruiden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tink89
Berichten: 2943
Geregistreerd: 16-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 15:56

Maar - en dit gaat niet alleen om mij - dan is er dus op 14 mei een meeting met minder échte trouwjurken? Als ik de lijstjes langs de beschikbaarheid in de datumprikker leg tenminste?

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 16:18

Liselot schreef:
Irene2 schreef:
Liselot & Revanches, lijkt me súper :j


Gezelligheid!! Jij gaat de 6e ook mee naar Zwolle toch?


Ik sta zo ver reserve voor die meeting, dus ga er maar niet vanuit.. :=

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Re: [M] Fotomeeting Arnhem Jurken & Bruiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 16:36

Ik kan wel de 14e En heb een echte bruidsjurk. Ik heb ook nog even een vriendinnetje getipt als model, heeft ook een echte bruidsjurk. Misschien dat we dan samen kunnen komen :)

horses_m

Berichten: 1661
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Bennekom

Re: [M] Fotomeeting Arnhem Jurken & Bruiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 16:40

Yeah ik kan de 14e :)

Liselot

Berichten: 32196
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 17:01

Nymeria schreef:
Ik kan wel de 14e En heb een echte bruidsjurk. Ik heb ook nog even een vriendinnetje getipt als model, heeft ook een echte bruidsjurk. Misschien dat we dan samen kunnen komen :)


Dat zou gaaf zijn!

Hopelijk kunnen een aantal van jullie je mannen ook zover krijgen :)

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-17 17:17

Tink89 schreef:
Maar - en dit gaat niet alleen om mij - dan is er dus op 14 mei een meeting met minder échte trouwjurken? Als ik de lijstjes langs de beschikbaarheid in de datumprikker leg tenminste?


Er komen alleen maar "echte" trouwjurken. Ik heb iedereen erbij gegooid omdat ik mensen een kans wil geven om eventueel een jurk te regelen. Uitzoeken wie of wat moet ik nog.

xLoki

Berichten: 3490
Geregistreerd: 16-01-08

Re: [M] Fotomeeting Arnhem Jurken & Bruiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 17:23

Leuk, ik kan ook de 14e!
Moeten er nog modellen worden gekozen of gaat iedereen die zich heeft opgegeven mee?

aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 13183
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 17:53

Ik kan ook de 14e :j

FR_Foto

Berichten: 2485
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Lelystad

Re: [M] Fotomeeting Arnhem Jurken & Bruiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 18:09

Ik kan ook 14mei
Ben heel benieud naar de jurken <3

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 18:21

Ik kan ook!! En heb ooit mooie trouwjurk! Foto volgt na 21 april!

Al wil hem als sommige hem echt graag willen zien een pb sturen
Aniek jij lekkur niet :D

Miracle_

Berichten: 11833
Geregistreerd: 11-06-08
Woonplaats: Brabant

Re: [M] Fotomeeting Arnhem Jurken & Bruiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 22:17

Ik kan de 14e ook! :j Ik ben ook heel benieuwd naar de jurken :D en benieuwd wie er mee mogen natuurlijk O:)

Nic_Urani

Berichten: 191
Geregistreerd: 05-09-08
Woonplaats: Schoonhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 22:29

Shauniraquel schreef:
horses_m schreef:


Fotografen
1. Naam: Lonneke Prins
Bokt naam: Niobe
Fotografie naam: Lonneke Prins Photography
Ervaring: Vrij veel
Materiaal: Nikon D750, 70-200 2.8 VRII
Website: Site Facebook

2. Naam: Irene L.eusink
Bokt naam: irene2
Fotografie naam: Promo&Picture
Ervaring: Ruim, startend in bruidsfotografie. 1 bruiloft gedaan, in mei 2017 volg ik een tweedaagse workshop.
Materiaal: Canon 70D, diverse L-Lenzen
Website: Site Facebook

3. Naam: Mariëtte
Bokt naam: BvanhetB
Fotografie naam: MP Image
Ervaring: Gemiddeld, verschillende fotografie workshops en cursussen gedaan, nu gestart met cursus portret- en modelfotografie. Wil heel graag meer ervaring op doen in het fotograferen van modellen en met name bruidsfotografie.
Materiaal: Nikon D7000, Nikkor 18-105 mm f3.5-f5.6 en Sigma 70-200 mm f2.8, opzetflitser
Website: Site

4. Naam: Liselot Kamphuis
Boktnaam: Liselot
Fotografienaam: Liselot Kamphuis Fotografie
Ervaring: ruime ervaring met portret, kinder en newbornfotografie. Met bruiloften nog geen.
Materiaal: Canon7D met diverse objectieven
Website: Site

5. Naam: Melissa
Bokt naam: Astor
Fotografie naam: Bri'Chel Fotografie
Ervaring: ervaren (maar met bruidsfotografie nog niet)
Materiaal: Canon 5D mark iii + 70-200 2.8 lens
Website: Site

6. Naam: Liesbeth Bakker
Bokt naam: LiesBakker
Fotografie naam: Liesbeth Bakker Fotografie
Ervaring: Gemiddeld
Materiaal: Canon 5D en 70-200 2.8
Website: Facebook

7. Naam: Nikki de Kerf
Boktnaam: NikkideKerf
Fotografienaam: Nikki de Kerf Fotografie (eentonig lijstje zo haha)
Ervaring: Ruim
Materiaal: Canon 5D III, 70-200 2.8 (en 70D + 50mm 1.8)
Website: Site

8. Naam: Caroline van Hardeveld
Bokt naam: xLoki
Fotografie naam: CH Shots
Ervaring: veelal paardenfotografie, tegenwoordig ook zo nu en dan portretfotografie. Redelijk ervaren.
Materiaal: Nikon D300s, 70-200mm f/2.8, 50mm f/1.8, 11-16mm f/2.8
Website: momenteel onder constructie. Facebook is wat verouderd: Facebook

9. Naam: Mandy Minnen
Boktnaam: horses_m
Fotografie naam : MM Photos
Ervaring: gemiddeld
Materiaal: Canon 1100D, 70-300 4f en 50 mm 1.8
Website: Site Facebook

10. Naam: Serena
Bokt naam: Miracle_
Fotografie naam: SK Fotografie
Ervaring: Gemiddeld. 2 cursussen gevold. ;) En een bruiloft gepland in maart :D
Materiaal: Canon 70D verschillende lenzen, flitser.
Website: In de maak! Wel Facebook maar daar staat niet zo veel op. :o

11. Naam: Aniek
Bokt naam: aniek1985
Fotografie naam: Aniek Molenaar
Ervaring: Niet veel met modellen
Materiaal: Nikon D7200 met 80-200 f2,8
Website: Site

12. Naam: Femke
Bokt naam:FR_Foto
Fotografie naam: Femke Rowel fotografie
Ervaring: Niet veel met modellen
Materiaal: Sony a58 met 70-200 f2,8
Website: Site Facebook

13. Naam: Michelle
Bokt naam: xmichxrocky
Fotografie naam: Bruil Fotografie
Ervaring: gemiddeld
Materiaal: nu een Canon 700D met Canon 70-200 f/2.8 tegen mei krijg ik een 7D :) ook nog de kittens en de plastic fantastic van canon, de 50mm
Website: Facebook

14. Naam: Jennifer Grosman
Boktnaam: Revanches
Fotografienaam: Jennifer Grosman Fotografie
Ervaring: Ruim! Meerdere bruiloften al gefotografeerd, ook voor komend jaar meerdere op de planning staan. Maar uitbereiding van portfolio is altijd welkom.
Materiaal: Een heel scala, allemaal L lenzen. En een fullframe camera.
website: Site

15. Naam: Patricia
Bokt naam: _patriciaa
Fotografie naam: Siegersma Fotografie
Ervaring: gemiddeld
Materiaal: Nikon D7200 met Nikor 50mm, Nikkor 18-140mm en Tamron 70-300mm
Website: Facebook

16. Naam: Evi
Bokt naam: Eviii_x
Fotografie naam: van der Zon Fotografie
Ervaring: Fotografie studente (opleiding afgerond), dus wel ervaring...
Materiaal: Canon EOS 650D, 24-70 f/2.8, 70-200 F/4.0, 50 mm f/1.8
Website: Facebook

17. Naam:geerte
Bokt naam: geerte
Fotografie naam: geerte
Ervaring:beginnend
Materiaal:nikon d3200
Website:geerte.jimdo.com


Modellen

1. Naam: Lisa Spit
Bokt naam: lovevalser
Alleen of samen: eventueel samen met mijn vriend maar dit ligt erg aan de datum en de tijd aangezien hij een fulltime baan heeft in maastricht
Soort jurk (eventuele foto): jurk valt wel iets voor te regelen :D / te maken (ben best handig)
Ervaring: enkele shoot gedaan,
Foto: foto's op aanvraag via facebook, ik heb (nog) geen pagina met portfolio
Voorkeur plek: heide/bos

2. Naam:Marlinda
Bokt naam: Marlinda
Alleen of samen: alleen (misschien zou m'n vriend mee willen, maar dan zou ik liever niet in trouwjurk willen haha, maar met een andere lange jurk en hij in pak ofzo kan wel)
Soort jurk (eventuele foto): diverse, zowel fantasy als bruidsjurk als galajurk mogelijk
Ervaring: meeting ervaring
Foto: Klik
Voorkeur plek: op dit moment niet

3. Naam: Deel ik liever niet hier, wel via pb en met de uiteindelijk groep natuurlijk
Bokt naam: Tink89
Alleen of samen: Misschien dat ik mijn vriend (dan man) wel mee krijg in z'n trouwpak.
Soort jurk (eventuele foto): Een sprookjesachtige trouwjurk, groot, poefig, veel tule. Foto na 29 april (anders kan m'n verloofde hem al zien).
Ervaring: Een paar keer voor de camera gestaan, maar geen professionele ervaring.
Foto: Klik
Voorkeur plek: Een locatie die goed te bereiken is met de auto. Niet verder dan 1,5 uur rijden van Tilburg.

4. Naam: Patty Curvers
Bokt naam: Pattypaard
Alleen of samen: Alleen (maat 38/40, stevig gebouwd)
Soort jurk (eventuele foto): Heb meerdere langen jurken waar onder ook een simpele trouwjurk. (Sta er voor open om eventueel iets geschikts aan te lenen/aan te schaffen).
Ervaring: Aantal shoots gedaan met verschillende fotograven
Foto: [url=m/s4PyPP.jpg]Klik[/url] & zie; Klik
Voorkeur plek: Sta voor alles open

5. Naam: Melanie
Bokt naam: Lovecuarzo
Alleen of samen: alleen
Soort jurk (eventuele foto):strapless trouwjurk prinses achtig
Ervaring: geen.. wel vaker fotoshoots gehad met paard
Foto: Klik
Voorkeur plek: sta voor alles open

6. Naam: Inge
Bokt naam: pinkie87
Alleen of samen: kan samen alleen hangt van datum af anders alleen
Soort jurk (eventuele foto): trouwjurk (vriendin heeft zich opgegeven dus wil eigelijk nog even niet foto er van laten zien na de bruiloft pas) :P
Ervaring: Geen
Foto: Klik en [url=m/6cIGlJ.jpg]Klik[/url]

7. Naam: Susanne
Boktnaam: Nymeria
Alleen of samen: alleen (evt met paard als men dat leuk vindt, was ook op de bruiloft)
Soort jurk: Trouwjurk (ballgown) Klik Klik2 Ook sluier en haarband aanwezig.
Ervaring: Aantal shoots gedaan, waaronder op m'n eigen bruiloft ;)
Foto: Klik en zie profiel en hierboven.
Voorkeur plek: iets met voldoende parkeergelegenheid.

8. Naam: Iris
Boktnaam: Malenka
Alleen of samen: Als het ook maar een beetje mogelijk is samen.
Ervaring: enkele shoots
Foto:Klik
Voorkeur plek: met auto te bereiken
Mijn jurk: een jaren 20 trouwjurk. Slank, wit,kort sleepje, veel kraaltjes in mooie patronen.


9. Naam: Nicoline
Boktnaam: Nic_Urani
Alleen of samen: Alleen
Ervaring: enkele shoots inclusief de fotoshoot op mijn eigen bruiloft.
Foto:die kan ik eventueel via pb sturen. Geen idee hoe ik dat hier moet doen, sorry!
Voorkeur plek: met auto te bereiken
Mijn jurk: Trouwjurk met halter, die af te halen is. Met paarse rijgveter en paars lint om de middel.


)


Ik ben een vriendin v Nymeria. Lijkt me leuk om mee te doen als model! Ik hoop dat ik het zo goed gedaan heb!

Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 23:07


Malenka

Berichten: 7579
Geregistreerd: 04-10-06

Re: [M] Fotomeeting Arnhem Jurken & Bruiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 08:11

Dit is mijn jurk

Afbeelding

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-17 13:18

Oke even een grote update! Alles uitgepluist, naast elkaar gelegd en keuzes gemaakt. Helaas kan ik niet iedereen blij maken, maar doe mijn best om zoveel mogelijk mensen blij te maken! :j Ik heb gekeken naar ieders portfolio en alles gemixt, ervaren, onervaren en gemiddeld.

Meeting vind plaats op 14 mei! Precies waar gaan we nog even over discussiëren.

Hierbij de lijst met de gekozen fotografen en modellen:

Fotografen
1. Shauniraquel / Shauni Stolsz / Shauni Fotografie / Ruime ervaring, 1 maal bruiloft gehad / Canon EOS 550D, TAMRON 70-200 2.8 MACRO / http://shaunistolsz.wixsite.com/fotografie
2. Niobe / Lonneke Prins / Lonneke Prins Photography/ Vrij veel ervaring / Nikon D750, 70-200 2.8 VRII / http://www.lonnekeprins.nl/
3. _patriciaa / Patricia / Siegersma Fotografie / Gemiddeld ervaring / Nikon D7200 met Nikor 50mm, Nikkor 18-140mm en Tamron 70-300mm / https://www.facebook.com/Siegersma-Foto ... 977294333/
4. aniek1985 / Aniek / Aniek Molenaar / Niet veel ervaring met modellen / Nikon D7200 met 80-200 f2,8 / https://www.aniekmolenaar.com/
5. xLoki / Caroline van Hardeveld / CH Shots / Redelijk ervaren / Nikon D300s, 70-200mm f/2.8, 50mm f/1.8, 11-16mm f/2.8 / https://www.facebook.com/CH-Shots-311724888891971/
6. NikkideKerf / Nikki de Kerf / Nikki de Kerf Fotografie / Ruime ervaring / Canon 5D III, 70-200 2.8 (en 70D + 50mm 1.8) / http://www.fotogenikki.nl/portfolio.html#
7. Irene2 / Irene leusink / Promo&Picture / Ruime ervaring, 1 bruiloft gehad / Canon 70D, diverse L-Lenzen / http://promo-en-picture.nl/
8. FR_Foto / Femke / Femke Rowel fotografie/ Weinig ervaring met modellen / Sony a58 met 70-200 f2,8 / http://femkerowelfotografie.weebly.com/paarden.html


Reserve fotografen (willekeurige volgorde)
1. BvanhetB / Mariëtte / MP Image / Gemiddelde ervaring / Nikon D7000, Nikkor 18-105 mm f3.5-f5.6 en Sigma 70-200 mm f2.8, opzetflitser
2. Liselot / Liselot Kamphuis / Liselot Kamphuis Fotografie / Ruime ervaring / Canon7D met diverse objectieven
3. Astor / Melissa / Bri'Chel Fotografie / Ervaren maar niet met bruidsfotografie / Canon 5D mark iii + 70-200 2.8 lens
4. LiesBakker / Liesbeth Bakker / Liesbeth Bakker Fotografie / Gemiddeld ervaring / Canon 5D en 70-200 2.8
4. horses_m / Mandy Minnen / MM Photos / Gemiddeld ervaring / Canon 1100D, 70-300 4f en 50 mm 1.8
5. Miracle_ / Serena / SK Fotografie / Gemiddelde ervaring / Canon 70D verschillende lenzen, flitser /
6. xmichxrocky / Michelle / Bruil Fotografie / Gemiddelde ervaring / Canon 700D met Canon 70-200 f/2.8 tegen mei krijg ik een 7D :) ook nog de kittens en de plastic fantastic van canon, de 50mm
7. Revanches / Jennifer Grosman / Jennifer Grosman Fotografie / Ruime ervaring / Een heel scala, allemaal L lenzen. En een fullframe camer
8. Eviii_x / Evi / van der Zon Fotografie / Fotografie studente (opleiding afgerond) / Canon EOS 650D, 24-70 f/2.8, 70-200 F/4.0, 50 mm f/1.8
9. geerte / geerte / geerte / Beginnend / Nikon D3200
10. Augele 89 / Augèle Wiedijk / Chicco Fotografie / Gemiddeld ervaren

Modellen
1. Marlinda / Marlinda / Alleen (misschien samen) / Trouwjurk / Meeting ervaring / Foto:
2. Tink89 / Alleen (misschien samen) / Sprookjesachtige trouwjurk / Paar keer voor de camera gestaan / Foto:
3 Pattypaard / Patty Curvers / Alleen / Simpele trouwjurk (eventueel lenen of aanschaffen) / Aantal shoots gehad / Foto: https://www.facebook.com/Patty-Pics-496472127210473/
4. Lovecuarzo / Melanie / Alleen / Strapless trouwjurk, prinses achtig / Vaker fotoshoots gehad / Foto:
5. pinkie87 / Inge / Alleen (misschien samen) / Trouwjurk / Geen ervaring / Foto: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=593F7801
6. Nymeria / Susanne / Alleen (eventueel met paard) / Trouwjurk Ball jurk / Aantal shoots + eigen bruiloft / Foto: http://imgur.com/4feCLfE & http://imgur.com/aaf8qR4 & http://imgur.com/mFQCyeF
7. Melanka / Iris / Alleen (misschien samen) / Jaren 20 jurk / Enkele shoots ervaring / Foto: http://boktimg.nl/img/m/Ns0LrL.jpg
8. Nic_Urani / Nicoline / Trouwjurk met halter (eraf te halen is) / Aantal shoots + eigen bruiloft / Foto

Reserve Modellen
1. lovevalser / Lisa Spit / Alleen (misschien samen) / Jurk valt te regelen, als iemand maatje 34/36 te leen heeft / Enkel shoot gedaan

Ik mis van sommige nog een fotolink, kunnen jullie deze opnieuw sturen? Hopelijk heb ik geen mensen gemist of dingen over het hoofd gezien/gelezen!

FR_Foto

Berichten: 2485
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 14:06

Super tof dat ik mee mag!!!!

Vind het ook niet erg om mee te betalen voor haar en make-up :)

Liselot

Berichten: 32196
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 14:51

Nou fijn, ben je een fotograaf met ruime ervaring, zo ongeveer de actiefste in het topic en geef je je als één van de eerste op mag je niet eens mee....

BvanhetB

Berichten: 956
Geregistreerd: 24-02-12
Woonplaats: In het noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 14:52

Liselot schreef:
Nou fijn, ben je een fotograaf met ruime ervaring en geef je je als één van de eerste op mag je niet eens mee....


Zo voelt het voor mij ook een beetje. Niet in de zin van dat ik een fotograaf met ruime ervaring ben, maar geef je je als 3e op en sta je er niet bij...

Tink89
Berichten: 2943
Geregistreerd: 16-02-14

Re: [M] Fotomeeting Arnhem Jurken & Bruiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 15:08

En ik sta in de lijst met modellen, terwijl ik in de datumprikker aangegeven heb dat ik dan niet kan.

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Re: [M] Fotomeeting Arnhem Jurken & Bruiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-17 15:46

Er kunnen altijd uitvallers of zieken zijn. Mensen die niet meer willen/kunnen. Ik vind het super dat jullie zo druk en actief zijn in het topic! Sorry dat ik niet kan meetellen hoeveel berichtjes iedereen plaatst, ik doe mijn best om het topic al bij te houden. :) Mochten er uitvallers zijn, zijn jullie de eerste die erop komen! Ik kan nu moeilijk tegen sommige zeggen dat ze niet mee mogen.

Het maakt niet uit of je als eerste of als laatste reageert. Jij kan het toevallig net een paar uur eerder zien dan de laatste die zich opgegeven heeft! Wie zegt dat het jou dan meer recht geeft om te komen dan de laatste? Iedereen krijgt een gelijke kans. En nogmaals: ik kan niet iedereen blij maken, het waren 18 fotografen die zich opgegeven hadden. 10 mensen die ik helaas moet teleurstellen.

Vind het erg spijtig dat er zo gereageerd wordt.

Liselot

Berichten: 32196
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: [M] Fotomeeting Arnhem Jurken & Bruiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 16:17

Ik vind de manier van selecteren gewoon vreemd en jammer. Als het op ervaring of materiaal gaat zou ik ook bij de top 8 moeten zitten. Als het op volgorde van aanmelden was al helemaal...

lovevalser

Berichten: 231
Geregistreerd: 11-01-10
Woonplaats: Eindhoven

Re: [M] Fotomeeting Arnhem Jurken & Bruiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 16:59

aangezien ik in de reservelijst sta, wat jammer is maar ik wel snap. wil ik tegen de fotograven zeggen die ook zijn afgevallen dat je mij altijd een berichtje kunt sturen voor een shoot. En dan kunnen we op die manier iets afspreken :D

x

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-17 17:03

Liselot schreef:
Ik vind de manier van selecteren gewoon vreemd en jammer. Als het op ervaring of materiaal gaat zou ik ook bij de top 8 moeten zitten. Als het op volgorde van aanmelden was al helemaal...


Waarom vreemd en jammer? Waar baseer jij op dat je in de top 8 zou moeten staan?

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-17 17:03

lovevalser schreef:
aangezien ik in de reservelijst sta, wat jammer is maar ik wel snap. wil ik tegen de fotograven zeggen die ook zijn afgevallen dat je mij altijd een berichtje kunt sturen voor een shoot. En dan kunnen we op die manier iets afspreken :D

x


Je kan sowieso mee als je dat wilt. Tinq kan helaas niet op deze datum, dus er komt een plek vrij:). Kan je een jurk regelen? *\o/*

Liselot

Berichten: 32196
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 17:10

Shauniraquel schreef:
Liselot schreef:
Ik vind de manier van selecteren gewoon vreemd en jammer. Als het op ervaring of materiaal gaat zou ik ook bij de top 8 moeten zitten. Als het op volgorde van aanmelden was al helemaal...


Waarom vreemd en jammer? Waar baseer jij op dat je in de top 8 zou moeten staan?


Omdat er zo al 2 fotografen meegaan die aangeven dat ze weinig ervaring hebben met modellen.
Maar goed, ik heb geen zin in gezeur. Fijne meeting jongens