[P] Fotomeeting Marnewaard Lauwersoog

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sietske83

Berichten: 1709
Geregistreerd: 19-08-07

Re: [P] Fotomeeting Marnewaard Lauwersoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 19:46

Als ik er wel bij zit. Zou ik graag in de ochtend groep willen. Ga namelijk in de namiddag met mijn andere paard op concour.

elinenikita

Berichten: 140
Geregistreerd: 23-06-07

Re: [P] Fotomeeting Marnewaard Lauwersoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 13:07

Ik wil me graag aanmelden als fotograaf:
Elinenikita (Eline)/canon 400d/ 18-55 en 55-250/ website in de maak

SCC

Berichten: 896
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 22:13

NadjaNadja schreef:
Jammer dat je niet mee kunt Renske, maar begrijpelijk! Succes met beide bevallingen ;)

Ik verwacht eigenlijk van 2 fotografen nog een reactie en ik zal SCC nog even het lijstje doorsturen zodat zij ook kan stemmen. Ik wacht op die reacties tot woensdagmiddag 12:00 en dan krijgen jullie woensdagmiddag/avond van mij te horen wie er mee gaan!

Ik zal dan ook proberen om deze week nog de (voorlopige) planning te plaatsen.



ik heb het lijstje met mijn keuze al weer naar jou doorgestuurt :)

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6683
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-17 12:19

Oké, hierbij de planning.
Ik heb er voor gekozen om alle modellen op te nemen in de planning. Ik vond het eerlijk gezegd best wel sneu om 1 iemand niet mee te kunnen laten gaan en daarnaast is er in de middag ook de ruimte om een extra fotografen-koppel te maken. Mochten fotografen hier nou echt problemen mee hebben, dan hoor ik dat natuurlijk graag. Ik heb volgens mij zo veel mogelijk ieders wensen meegenomen qua ochtend/middag. Mocht er toch iets moeten worden veranderd, dan hoor ik dat vanzelf wel.

Laat maar weten als er nog vragen en/of opmerkingen of iets dergelijks zijn! :)
Ik hoop dat ik iedereen op deze manier tevreden heb gesteld en kan stellen, want uiteindelijk willen we met z'n allen een leuke gezellige dag en willen we er allemaal iets aan hebben!

Afbeelding

Qua vervoer:
SCC - komt uit Zwaagwesteinde, heeft heen vervoer, moet terug nog even geregeld worden (als iemand kan helpen graag even laten weten!)
_Nynke - komt uit ?, heeft heen vervoer, moet terug nog even geregeld worden (als iemand kan helpen graag even laten weten!)
Marie1999 - moet ergens van een bushalte/treinstation worden gehaald en daar ook weer worden gebracht. Dit moet sowieso wel lukken!

Edit: _Nynke, ik zie nu pas dat jouw naam verkeerd in de planning staat, maar ik denk dat je het wel begrijpt :Y)

_Nynke
Berichten: 1747
Geregistreerd: 02-08-12

Re: [P] Fotomeeting Marnewaard Lauwersoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 12:33

Ik moet uit Dokkum komen :)
Terug kan vast geregeld worden.
Haha als je het niet had gezegd dan was t me niet meteen opgevallen hoor, ik begrijp t :Y)

Goede planning! Hopen dat het weer mee zit ^^

xLillith

Berichten: 474
Geregistreerd: 17-12-13
Woonplaats: Friesland.

Re: [P] Fotomeeting Marnewaard Lauwersoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 21:11

Nynke waar moet je zijn in Dokkum? Wij komen er sowieso langs en misschien dat we dan direct nog even bij iemand op visite gaan, dus ik kan even kijken of je met ons mee kunt rijden.

_Nynke
Berichten: 1747
Geregistreerd: 02-08-12

Re: [P] Fotomeeting Marnewaard Lauwersoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 22:11

Ik PB je even :)

TequilaRos

Berichten: 4466
Geregistreerd: 31-10-04
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 17:22

Hebben we ook een eventuele uitwijk datum als het weer heel slecht is? Is nu nog een beetje moeilijk voorspellen en we gaan natuurlijk ook uit van mooi weer, maar....
En hebben we ook een adres? Waar we precies moeten zijn?

EngeltjeS

Berichten: 16644
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 20:33

TequilaRos schreef:
Hebben we ook een eventuele uitwijk datum als het weer heel slecht is? Is nu nog een beetje moeilijk voorspellen en we gaan natuurlijk ook uit van mooi weer, maar....
En hebben we ook een adres? Waar we precies moeten zijn?

Ben ik ook heel benieuwd naar!

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6683
Geregistreerd: 28-08-12

Re: [P] Fotomeeting Marnewaard Lauwersoog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-17 21:54

Een andere datum voor als het slecht weer is heb ik eigenlijk niet. Willen jullie die nu nog plannen of gewoon maar afwachten en hopen?

In de OP staat dat ik met geen mogelijkheid het precieze adres van de kazerne kon vinden. Ik heb de exacte coördinaten van Google Maps in de OP gezet. Heel onhandig, maar beter dan op deze manier aangeven gaat mij niet lukken ben ik bang.

sietske83

Berichten: 1709
Geregistreerd: 19-08-07

Re: [P] Fotomeeting Marnewaard Lauwersoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 23:29

Vanaf de kazerne is het wel een stuk lopen naar het terrein voor foto's in het bos.

DrawnHorse

Berichten: 1572
Geregistreerd: 19-09-13
Woonplaats: Grens tussen Groningen en Friesland

Re: [P] Fotomeeting Marnewaard Lauwersoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 23:45

Ik weet niet of je het bos tegenover het hondenstrand bedoeld om te gaan fotograferen. Anders kun je ook op de parkeerplaats van het hondenstrand parkeren. Dan zit je immers recht tegenover het bos.

Strandweg 11 is het adres geloof ik.

sietske83

Berichten: 1709
Geregistreerd: 19-08-07

Re: [P] Fotomeeting Marnewaard Lauwersoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 08:21

Dat leek mij ook een betere plaats om te parkeren. We mogen niet op het hondenstrand zelf dus we moeten echt het bos in op militair terrein.

Joltsje

Berichten: 9045
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: [P] Fotomeeting Marnewaard Lauwersoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 09:49

dat is wel veel minder ver lopen inderdaad :).

en mag het hondenstrand niet? ook niet tot mei? dan zouden we ook nog fotos in het water kunnen maken :).

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6683
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-17 10:54

Het is wel de bedoeling dat we gaan fotograferen in het gebied zelf. Ik heb even een printscreen gemaakt van google earth, zodat jullie even weten wat het idee is.

Afbeelding

Bij de blauwe lijn kunnen we parkeren, de rode lijn moeten we lopen en dan bij dat roze soort van rondje kunnen we een beetje opsplitsen om foto's te gaan maken. Het zal een kleine kilometer lopen zijn denk ik, maar er is geen andere optie qua parkeren. Maar ik denk dat het nog wel te doen is, denken jullie van niet?

Joltsje

Berichten: 9045
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:20

adres: Het adres van de Kazerne:(Willem Lodewijk van Nassau)Strandweg 219974 SM Zoutkamp


misschien haak ik af ladies.. sorry.. paardje is nog steeds aan de magere kant.. dus das niet echt mooi voor de fotos.

eventueel wil een vriendin van mij wel mee..
paardje is nu 4 en nog maar 1x van huis geweest.. het zouden dan alleen standfotos worden dus.

Afbeelding

eventueel kan ik nog wel komen kijken en mensen hier en daar oppikken :)
dokkum is sowieso geen probleem, hier en daar een bochtje extra ook niet.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6683
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-17 11:36

Joltsje schreef:
adres: Het adres van de Kazerne:(Willem Lodewijk van Nassau)Strandweg 219974 SM Zoutkamp


misschien haak ik af ladies.. sorry.. paardje is nog steeds aan de magere kant.. dus das niet echt mooi voor de fotos.

eventueel wil een vriendin van mij wel mee..
paardje is nu 4 en nog maar 1x van huis geweest.. het zouden dan alleen standfotos worden dus.

[ [url=m/5J75kF.jpg]Afbeelding[/url] ]

eventueel kan ik nog wel komen kijken en mensen hier en daar oppikken :)
dokkum is sowieso geen probleem, hier en daar een bochtje extra ook niet.


Strandweg 21 is helaas niet het goede adres. Als je dat opzoekt op Maps kom je ergens anders uit dan de bedoeling is, vandaar dat ook de coördinaten in de OP staan. Strandweg klopt echter wel, alleen is het dan al een stuk eerder dan google maps aangeeft!

Jammer dat je misschien niet mee gaat, zou je dat voor woensdag definitief kunnen laten weten?

Als jij niet mee gaat, zitten we op de oorspronkelijke 8 modellen die mee zouden gaan. Ik denk dat het daarom dan beter is om dat aan te houden, maar dan zou jouw vriendin helaas niet in jouw plaats mee kunnen gaan. Hoe denken (met name) de fotografen daar over?

Joltsje

Berichten: 9045
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: [P] Fotomeeting Marnewaard Lauwersoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:38

hey,

sorry voor het adres.. dat stond op www.paardensportdemarne.nl daar vanuit gaat altijd een buitenrit.

en dan bij dezen haak ik officieel af. en dat mijn vriendin niet meegaat is prima.
wie weet zijn we volgende keer van de partij

_Nynke
Berichten: 1747
Geregistreerd: 02-08-12

Re: [P] Fotomeeting Marnewaard Lauwersoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:40

Het maakt mij weinig uit of de vriendin van Joltsje mee gaat of niet :)

Zou iemand anders mij dan op kunnen pikken in Dokkum? :Y)

sietske83

Berichten: 1709
Geregistreerd: 19-08-07

Re: [P] Fotomeeting Marnewaard Lauwersoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:43

Ik vind het wel een heel eind lopen. Naast het hondenstrand is ook een parkeerplaats/strook en dan is het oversteken en dan zit je in het bos.
Als er later moeten opzadelen moeten we weer terug. Ik heb zelf een onervaren paard op vreemd terrein en heb geen hulp mee.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6683
Geregistreerd: 28-08-12

Re: [P] Fotomeeting Marnewaard Lauwersoog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-17 12:02

We zijn er met genoeg mensen en er is dan vast wel iemand die eventjes kan helpen.

Ik heb ervoor gekozen de meeting in de Marnewaard te doen en dit staat ook duidelijk in de OP. De coördinaten van de verzamelplek staan er ook bij, dus op die manier was het iedereen van tevoren al duidelijk waar we zouden verzamelen. Daarnaast heb ik toestemming gevraagd voor dit gebied en weet ik niet hoe het zit qua regels met de andere bossen/stranden. Ik blijf daarom bij deze locatie.

sietske83

Berichten: 1709
Geregistreerd: 19-08-07

Re: [P] Fotomeeting Marnewaard Lauwersoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 12:05

Hè als daar parkeerden bij het hondenstrand was het oversteken en dan zat je ook in de Marnewaard. Ik ben er opgegroeid en heb wel buitenritten daar gereden met organisaties. Het was geen kritiek maar een creatieve oplossing voor veel lopen met spullen.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6683
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-17 12:08

sietske83 schreef:
Hè als daar parkeerden bij het hondenstrand was het oversteken en dan zat je ook in de Marnewaard. Ik ben er opgegroeid en heb wel buitenritten daar gereden met organisaties. Het was geen kritiek maar een creatieve oplossing voor veel lopen met spullen.


Zou je mij een PB kunnen sturen met een screenshot van Maps waar dat dan precies is?

DrawnHorse

Berichten: 1572
Geregistreerd: 19-09-13
Woonplaats: Grens tussen Groningen en Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 12:49

Vandaar mijn vraag waar je het bos bedoelde. Dit is inderdaad 5 a 10 minuten lopen.

Van mij mag het paard van de vriendin van Joltsje best mee.

@Sietske, het hondenstrand zit inderdaad een heel stuk verderop en daar tegenover heb je ook een bos. Dit is het bos onder het schietdorp en gelijk boven de kazerne. Daarnaast wil ik je best helpen met opzadelen. Of we nemen gelijk de spullen mee en kijken of er ergens een slagboom dicht staat waarop we de zadels enz. op kunnen leggen.

In de link. Blauw staat voor waar de meeting gehouden wordt. En rood waar we dachten dat de meeting gehouden zou worden.

Afbeelding

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6683
Geregistreerd: 28-08-12

Re: [P] Fotomeeting Marnewaard Lauwersoog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-17 12:53

Ik had inmiddels inderdaad dit ook al doorgekregen van Sietske83.

Ik ken alleen de 'ingang' bij de kazerne. Ik heb geen idee of de ingang bij het hondenstrand ook vrij toegankelijk is of dat die bijvoorbeeld alleen wordt gebruikt bij georganiseerde ritten. Er is namelijk een route aangegeven en op die paden moeten we blijven, maar ik heb geen idee of die route ook daar langs loopt, aangezien ik nergens de route kan vinden op internet.

Maar als iemand dat weet, kunnen we die locatie ook in overweging nemen!