[P/M] Tackless riding [Modellen & Fotograaf gezocht]

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

EAST

[P/M] Tackless riding [Modellen & Fotograaf gezocht]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-17 23:28

Hallo allemaal,

Mijn eerste poging tot een fotomeeting organiseren. Ik ben studente op het Grafisch Lyceum Rotterdam en ben bezig met de opleiding AV-Productie met als doel het beheersen van de camera. Zowel foto als film.

Ik kwam op een idee om een Fotomeeting te organiseren met mensen die een met hun paard zijn. Tackless rijden, enkel op een neckrope of soms helemaal niks. Ik zoek daarom mensen die dat aandurven op vreemd terrein.

Voorbeelden (niet mijn foto's):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tijd en plaats:
Het vindt zich plaats in het weekend op 18 februari. Van 11:00 tot 14:00.
De locatie zou zich plaats vinden in Oostvoorne aan de Brielse maas. Later hier nog meer informatie over.

Ook zoek ik naar fotograaf die het leuk zou vinden om deze uitdaging met mij te fotograferen. Het gaat natuurlijk om het opdoen van ervaring.. Daarom zoek ik nog één fotograaf die mij zou willen assisteren.
Als je interesse hebt kan je hieronder een reactie laten met onder andere:

Naam:
Leeftijd:
Ervaring:
Foto('s) van je werk met paarden:

Ook zoeken ik natuurlijk modellen die het aan durven om met hun paard mee te doen met dit gave experiment. In totaal zoek ik 4 modellen. Als je interesse hebt kan je hieronder reageren met het volgende:

Naam:
Leeftijd:
Naam paard:
Interesse ruitersport:
Rijervaring:
Foto('s) van jou en je paard: