Credits:
Tifa door Mango Sirene, Ariel door Katdivine Cosplay, Chat Noir door Kimpalut, Jacob Frye door RBF-productions, Katniss Everdeen door Starbit Cosplay
Hallo allemaal!
Aangezien de vorige poging tot een cosplaymeeting niet is gelukt [FM] [M] cosplayer meeting. maar er nog wel veel animo voor was, bij deze een nieuw topic!
Cosplay is een steeds groter wordende hobby waarbij men zich verkleedt als hun favoriete personage. Hier gaat vaak veel werk, tijd en geld in zitten, maar de meeste cosplayers zijn niks zonder fotografen! Daarom is deze meeting de perfecte gelegenheid voor fotografen om uit hun comfortzone van dieren of 'gewone'

Algemene info:
Voor deze meeting ben ik op zoek naar nog 4 modellen (uiteindelijk 5 incl mijzelf) en 10 fotografen. De meeting zal hoogstwaarschijnlijk plaatsvinden op 5 maart maar kan uiteraard nog verplaatst worden naar een latere datum als daar behoefte aan is. De meeting zal plaatsvinden in een stadsomgeving ergens in Zuid-Holland (waarschijnlijk omgeving Rotterdam). Suggesties voor een precieze locatie zijn meer dan welkom!
Modellen:
Als model is natuurlijk je cosplay het belangrijkst. Aangezien de meeting plaats zal vinden in een (moderne) stadsomgeving is het de bedoeling dat je cosplay daarbij past. Ben je geen cosplayer maar zou je wel heel graag meewillen en ben je bereid een kostuum te maken/kopen en heb je nog vragen? Schroom niet om me een PB te sturen

Er geldt first come first serve! Dus wil je heel erg graag mee, meld je dan zo snel mogelijk aan. Dat kan overigens door onderstaand lijstje naar mij te versturen in PB:
Boktnaam:
Naam:
Leeftijd:
Karakternaam, serie en foto in linkje:
Foto van jezelf (mag in cosplay):
Fotografen:
De fotografen werken voor deze meeting in duo's. Als je graag met een bepaald iemand als duo wil werken, let me know! Na de meeting is het de bedoeling om minstens 4 foto's per model af te leveren. Nabestelling gaat natuurlijk via jouzelf. Als fotograaf is ervaring met mensen fotograferen niet vereist. Wil je mee, stuur me dan een PB met onderstaand lijstje ingevuld. Ook voor fotografen geldt first come first serve.
Boktnaam:
Naam/Fotografienaam:
Website/Social media:
Ik hoop op een gezellige en succesvolle meeting!
Citaat: