Het lijkt mij eens leuk om een themashoot te organiseren in de Achterhoek ( plaats nog niet bekend)
Ik zat te denken aan een shoot met ( kleine) kinderen en dieren.
Nu wil ik honden en paarden niet door elkaar laten lopen, omdat dit gevaarlijke situaties kan opleveren, dus dacht ik een honden groep in de ochtend en paarden ( shetjes zouden leuk zijn) groep in de middag.
Nu vraag ik mij af of hier animo in is, zowel fotografen als modellen.
Laatst bijgewerkt door Warboel op 20-11-16 18:25, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:[TAGS] toegevoegd
Locatie ben ik nog aan het kijken, normaal doe ik het in montferland maar een andere plek zal ook wel eens leuk zijn. Dus als er ideeën zijn hoor is het graag.
Ik zou ook graag mee willen als fotograaf. Ik kan alleen op zondag, rest van de dagen moet ik werken. En ik moet het van het openbaar vervoer hebben vanuit Lochem. Dus ik hoor graag de datum en locatie!
Liselot
Geplaatst: 19-11-16 11:04
SamCas schreef:
Locatie ben ik nog aan het kijken, normaal doe ik het in montferland maar een andere plek zal ook wel eens leuk zijn. Dus als er ideeën zijn hoor is het graag.
Oef Montferland is wel heel ver voor mij. Mocht het meer richting Lochem gaan ben ik van de partij
Je hebt hier wel veel natuurgebieden maar ik weet niet precies waar je goed kunt fotograferen en waar paarden en honden mogen komen. Ik woon zelf naast het natuurgebied het grote veld. Prachtig om te rijden. En er lopen ook wel honden. Ik weet alleen noet of er parkeer mogelijkheden zijn en of je er ook mooi kunt fotograferen
Mensen.. ik heb een locatie in Doetinchem uitgezocht, ik ken deze plek en weet hoe mooi het er is. Ook kun je daar goed pakeren en dat is ook belangrijk.
Mocht je interesse hebben, ik heb een nieuwe topic geopend, willen jullie je daar inschrijven.