In overleg met de TS van dit topic neem ik deze meeting over!
[FM] [Mensen] Studioshoot Apeldoorn
Voor deze meeting zoek ik een aantal fotografen die het leuk vinden om modellen op de foto te zetten in een studio. Er zal een studio gehuurd worden en de kosten worden over alle deelnemers verspreid. Verder lijkt het me interessant om voor deze meeting een MUA te laten komen om de modellen op te maken, als het niet te duur wordt. Verder zijn er geen kosten aan deze meeting.
De fotografen kies ik uit, en samen met de fotografen worden de modellen gekozen. Ik ga zeker niet alleen maar voor beroepsfotografen, wel is het handig als er fotografen zijn die enige ervaring hebben met mensenfotografie en die enigszins weten hoe het studiomateriaal werkt. Het is zonde om de helft van de tijd bezig te zijn met het afstellen van de lampen bijvoorbeeld.
Je hoeft dus geen professional te zijn om je op te geven, maar als model moet je ook bereid zijn enige moeite in de shoot te steken. Denk bv aan een thema waar je mee zou willen werken. Het moet voor de fotografen iets toe voegen aan hun portfolio (daarom ook de MUA).
Dit is de studio in Apeldoorn: http://profistudio.nl/foto-studio-huur-apeldoorn/
Mocht iemand andere ideeën hebben (of zelf over een studio beschikken) dan hoor ik dat graag!
Opgeven kan door dit lijstje in te vullen en via pb naar mij te sturen.
Fotografen
Bokt naam:
Echte naam:
Ervaring (algemeen & wbt mensen & studio):
Website:
Modellen
Bokt naam:
Echte naam:
Ervaring:
Evt. thema:
Voorbeeldfoto's:
De datum zal overeen gekomen worden dmv een datumprikker, het kan dus zijn dat dit op een doordeweekse dag valt omdat het huren van de studio dan een stuk goedkoper is!
Mocht iemand willen helpen met het organiseren van deze meeting dan heel graag!!
Ik hoop dat er genoeg interesse is en dat we deze meeting tot een geslaagd einde kunnen brengen