Wat:
Een fotomeeting voor Paarden en of honden in het herfst thema. Wat de verdeling word qua honden en paarden ligt uiteraard aan de aanmeldingen.
Waar:
De fotomeeting word gehouden bij de Genieput in Havelte. Dit is een mooie gevarieerde locatie.
Wanneer:
De meeting zal plaats vinden in de herfst vakantie. De datum word of maandag 17 oktober, of woensdag 19 oktober, of donderdag 20 oktober. Hou er dus rekening mee dat je in iedergeval een van deze dagen kunt, maar liever nog allemaal. (de datum word zo snel mogelijk gekozen.
Voor wie:
De meeting is dus voor zowel paarden als honden (verdeling word dus later bekend) Fotografen zien bij honden graag dat ze de commando's als zit en lig een beetje kunnen en ze een beetje luisteren. Verder is het handig dat ze een beetje met andere honden kunnen.
Voor paarden modellen is het handig dat het paard een beetje geduld heeft (en dus wel kan stilstaan) Natuurlijk snappen we dat een paard niet altijd even veel geduld heeft, maar eentje die alleen maar kan dansen op zijn plaats is in dit geval niet handig.
Voor fotografen is het handig dat je een beetje ervaring hebt met het fotograferen van paarden en of honden.
Overige info:
De foto's die door fotografen gemaakt worden, zullen veel al voor portfolio's of website's/facebook gebruikt worden. Wil je niet dat de foto's op internet geplaatst worden, meld je dan niet aan voor deze meeting.
Fotografen leveren foto's af op een web/klein formaat met logo. En gebruiken hun eigen kosten qua nabestellen. Foto's worden niet gratis weggegeven!
Van een ieder die zich aanmeld vraag ik een actieve bijdrage in het topic. Denk hierbij aan het reageren van vragen over datums, tijden enz. maar ook bijvoorbeeld over wat iemand als hoofdstel wil doen, de manen los of vast moeten enz.
Aanmelden:
Aanmelden kan door een pb naar mij te sturen met de titel [FM] Genieput Havelte [P] & [H]
Aanmeldingen die in het topic zelf komen, worden niet meegenomen.
Ik zal elke keer een up to date lijstje maken. Deze niet zelf quoten (dit om het voor mij overzichtelijk te houden)
Opgeven kan tot zondag 2 oktober. Iedereen die zich hierna aanmeld komt op de reserve lijst. Er komt een max van 4 honden, 4 paarden en 8 fotografen. (mocht van een van de soorten modellen te weinig aanmeldingen zijn, word er een passende oplossing gezocht). Modellen worden hierna zo snel mogelijk bekend gemaakt.
Aanmelden als fotograaf:
Bokt naam:
Fotografie naam:
Website:
Ervaring:
Welke datums kan ik wel: maandag 17 oktober, of woensdag 19 oktober, of donderdag 20 oktober
Aanmelden als Paarden model:
Bokt naam:
Naam paard:
Extra info:
Welke datums kan ik wel: maandag 17 oktober, of woensdag 19 oktober, of donderdag 20 oktober
2 duidelijke foto's
Aanmelden als Honden model:
Bokt naam:
Naam hond:
Ras:
extra info:
Welke datums kan ik WEL: maandag 17 oktober, of woensdag 19 oktober, of donderdag 20 oktober
2 duidelijke foto's
Fotografen gaan op volgorde van aanmelding. Modellen worden bij veel animo gekozen door mij. (dit omdat de datums natuurlijk al erg dichtbij zijn, en ik niet 2 dagen voortijd wil bekend maken wie er mee mogen)