Hoi fotografen en modellen!

Gister maakte ik dit topic aan, met de vraag of er animo was voor een meeting in Noord-Holland.
[FM] [M/P/H][NH] Interesse herfstachtige sprookjesmeeting?
Naar mijn vreugde bleek er interesse te zijn.

Het idee:
Het idee betreft een herfst meeting waarbij mensen, honden en paarden in sprookjesoutfits op de foto worden gezet. Modellen kunnen hierbij denken aan zwierige jurken, middeleeuwse mantels, etc. De honden en paarden kunnen natuurlijk tuig om krijgen naar smaak van het model.
De locatie wordt nog uitgezocht, wel is het idee dat het in de duinen wordt gehouden. Het zal rondom Egmond/Castricum/Bergen in Noord-Holland gebeuren, hangt een beetje van de begroeiing en parkeerplaatsen af!
Hier dacht ik zelf aan:
https://www.pwn.nl/consument/natuur/Geb ... uinen.aspx
• Bezoekerscentrum De Hoep
• Ingang De Bleek, Weg naar de Bleek, in de duinen ten zuiden van Egmond aan Zee
• Ingang Kraaiennest, Beverwijkerstraatweg, tegenover snackbar De Patatoloog, tussen Heemskerk en Castricum
• Ingang Duinvermaak, hoek Breelaan en Duinweg in Bergen
Datum:
Datum zal nader overlegd worden en er zal een lijst langs komen om de uiteindelijke modellen en fotografen uit te pikken. Het zal waarschijnlijk november of eind oktober worden. Uiteraard in een weekend.
Afspraken fotografen:
De fotografen dienen hun apparatuur op orde te hebben wanneer ze zijn uitgekozen. Elke fotograaf geeft ieder model tien of meer foto's op normaal formaat, hier mag uiteraard je eigen copyright op zitten.
Hieronder de lijst om je als fotograaf op te geven:
Citaat:Opgeven fotografen
Naam Bokt:
Ervaring:
Apparatuur:
Website/album/foto's in link:
Afspraken modellen:
Als model is het belangrijk dat je, je outfit en eventuele paard/hond op orde hebt wanneer je bent uitgekozen en deze niet pas op het laatste moment regelt. Ervaring is geen must, maar als je geen ervaring hebt is het fijn als je dit aangeeft!
Hieronder de lijst om je als model op te geven:
Citaat:Opgeven modellen:
Naam Bokt:
Ervaring:
Foto van jezelf in link/portfolio:
Naam hond/naam paard en ras:
Foto hond/paard in link:

Voor datum en locatie moeten we nog even beraden!