De fotomeeting zal doorgaan in de Loonse en drunense duinen. Dit gebied is best groot. Een meer gedetailleerde locatie komt er nog aan! _Dune_ gaat ook toestemming regelen.

Data
De fotomeeting zal bij voorkeur doorgaan op zaterdag 1 oktober 2016. De reservedatum in verband met slecht weer is zaterdag 8 oktober.
Modellen
Er mogen die dag 6 modellen mee, waarvan _Dun_ er al één is. De andere modellen worden gekozen door de fotografen, dmv een puntentelling. De rest komt op volgorde van aantal punten op een reservelijst terecht en heeft toch nog kans op een plekje mocht er iemand onverwacht wegvallen.
We zijn op zoek naar aansprekende paarden of pony’s met veel uitstraling, die bij voorkeur los kunnen tussen prikpaaltjes. Past jouw viervoeter binnen deze beschrijving? Meld je dan gauw aan, door via PB onderstaand lijstje in te vullen en door te sturen naar mij:
Naam paard:
Naam eigenaar:
Geslacht:
Bijzonderheden:
Voorkeur voor- of namiddag:
Twee duidelijke foto’s:
Fotografen
Er mogen 6 fotografen mee, incl mezelf. Er zijn dus nog 5 plekjes vrij, en dit zal gaan op volgorde van aanmelden. Fotografen mogen zich eveneens aanmelden via PB dmv onderstaand lijstje:
Boktnaam:
Fotografienaam:
Website:
Ik zal regelmatig de lijst van de aangemelde fotografen en modellen updaten. Gelieve dit niet zelf te doen in het topic.
Planning

Na de meeting krijgen de fotografen 1 maand de tijd om de foto’s na te bewerken en op klein formaat met logo op de website te plaatsen. Deze website maak ik na de fotomeeting aan. Elk model krijgt per fotograaf 5-10 foto’s (dus in totaal 30-60 foto’s). Deze kunnen achteraf indien gewenst ook nabesteld worden bij desbetreffende fotograaf aan hun gestelde tarieven.
Extra
Indien je beschikt over prikpaaltjes, mag je dit ook altijd laten weten! Zelf heb ik er helaas geen.