Na een geslaagde hondenmeeting in Echten, leek het mij leuk om een nieuwe honden fotomeeting te organiseren.
Aangezien de herfst er al weer bijna aankomt, lijkt het mij leuk om de meeting te houden ergens in oktober/november. De exacte datum wordt later bepaalt. Iedereen die zich opgeeft mag gelijk de datumprikker invullen die ik alvast gemaakt heb. De link vind je verderop in de OP.
Normaal gesproken heb ik de locatie en datum van te voren zelf al bepaald. Ik heb een aantal locaties opgezocht, maar ik kan gewoon niet kiezen. Deze kunnen we ook later bepalen in het topic. En elke nieuwe suggestie is welkom!
De fotomeeting
De fotomeeting zal plaatsvinden op een locatie in zuid-west Drenthe (Dwingeloo, Havelte etc.)
Er is plek voor 5 modellen en 10 fotografen.
De meeting duurt 1 dagdeel. Een ochtend of een middag.
Iedereen is welkom, veel of weinig ervaring, puppy of oudere hond, het maakt allemaal niks uit. Zo krijgen we een mooi gevarieerde lijst. Voor de fotografen mooi portfoliomateriaal en een ervaring rijker en voor de modellen gevarieerde, leuke foto's van hun hond/puppy.
Moodboard meeting:
https://nl.pinterest.com/simoneprins98/ ... -fotomeet/
Aanmelden
Aanmelden mag gewoon in het topic. Beide is op volgorde van aanmelding. Vermeld bij je aanmelding jou voorkeur voor een locatie. Dat mag een van de locaties zijn die ik al genoemd heb, maar ook eigen inbreng voor een locatie is welkom. De lijst met locaties vind je iets verderop in de OP.
Verderop vind je ook de datumprikker, graag na aanmelding deze invullen.
Aanmelden kan tot: zondag 25 september 20.00 uur
Datumprikker invullen kan tot: zondag 25 september 20.00 uur
Fotografen
Je kunt je aanmelden als fotograaf door dit lijstje te quoten:
Citaat:Fotografen
Boktnaam / Naam / Ervaring / Facebook/website / voorkeur locatie.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Reserve fotografen:
1. S_imonee / Simone / Redelijk ervaren / http://simoneprinsfotografie.nl
2.
3.
etc.
Modellen
Je kunt je als model aanmelden door dit lijstje te quoten.
Citaat:
De locaties
Dit zijn de locaties die ik op internet bekeken heb of waar ik zelf al eens geweest bent. De uiteindelijk gekozen locatie zal ik van te voren gaan bekijken of het geschikt is voor een fotomeeting met honden. Op alle plekken zijn honden toegestaan, op sommige plekken mogen ze ook los.
1. Dwingelderveld Oost - Spier
2. Holtingerveld - Havelte
3. Genieput - Havelte
4. Drents Friese Wold Zuid - Diever
5. Echtenerzand - Echten
Dit zijn de locaties die ik in gedachten had. Van een aantal weet ik niet of het ook handige locaties zijn voor een fotomeeting, bijvoorbeeld het Dwingelderveld. Dat gebied is zo ontzettend groot. Dus er zal eerst een stuk gelopen moeten worden voor we op een leuke plek zijn.
Weet jij nog een andere leuke locatie in deze omgeving, laat het dan zeker even weten!
Wanneer?
De meeting zal ergens op 17 december plaats vinden.
Na je aanmelding in het topic mag je deze datumprikker invullen. (ook reserves)
Vermeld daarbij je boktnaam, zodat het voor mij overzichtelijk blijft wie wie is.
http://prik.kr/paxukm9rjv7pfa7j
De datum waarop de meesten kunnen zal worden gekozen op zondag 25 september. Wanneer deze bekend is, kunnen we het gaan hebben over de tijd waarop de meeting kan beginnen.
Probeer na het aanmelden actief te blijven in het topic. Lees goed mee zodat je weet waar en wanneer het definitief plaats gaat vinden. Zo kunnen we alvast uitkijken naar een gezellige meeting

Groetjes Simone