Helaas ging de vorige meeting niet door vanwege slecht weer. Hier is een nieuwe poging. Ik heb nu even de organisatie van de vorige TS overgenomen en vond het handig om een nieuw topic te beginnen.
Waar:
De fotomeeting gaat plaats vinden op de heide van de Posbank. Hij is hopelijk nog een beetje paars tegen die tijd! Je kan je auto parkeren bij parkeerplaats de Bosrand. Dit is gratis parkeren.
Oranje is de weg naar de parkeerplaats
Rood is de parkeerplaats
Blauw is de plek waar we de foto's gaan maken.

Wanneer en hoelaat?
Zoals je in de topic titel al hebt kunnen lezen is de meeting op zondag 11 september. Ik ga geen data wijzigen want er is altijd wel iemand die niet kan

De meeting begint om 11 uur. Zorg dat je er om kwart voor 11 bent zodat je genoeg tijd hebt om je voor te bereiden en we op tijd kunnen beginnen! Het schema gaat er nog komen.
Als er zich meer dan 3 modellen melden splitsen we de groep op. De eerste groep begint dan om 11 uur en de 2de groep om 1 uur.
Wat worden er voor foto's gemaakt?
Er wordt in shifts gewerkt. Je fotografeert bij genoeg animo in duo's. Elke 15 minuten ga je een ander paard fotograferen. Zo duurt het niet te lang voor het paard.
Er worden als eerste standfoto's en portretfoto's van jou en je paard genomen. Hierin kan je ook eigen inbreng hebben als je een bepaald soort foto wilt. Overleg dit met de fotograaf.
Na de standfoto's is er mogelijkheid om je paard los te gooien. Als hier animo voor is bespreken we even wie er paaltjes en draad mee neemt.
Na de losgooifoto's gaan wij rijfoto's maken. Dit kunnen rijfoto's zijn dat je stilstaat met je paard maar het kunnen ook galop foto's zijn. Dit kan alleen of samen met een andere combinatie.
Handige dingen om te weten
- Vanaf de parkeerplaats is het 3 minuten lopen. Neem dus alle spullen mee die je nodig hebt voor de meeting!
- Er zijn daar bomen waar je je spullen kwijt kunt. Daar maken we een verzamelplek waar niemand zijn spullen kwijt kan raken.
- Om op de Posbank te kunnen rijden heb je een vergunning nodig. Die kost rond de 25 euro en kan je hier halen : https://www.natuurmonumenten.nl/routes/ ... vergunning
Je kan hier een dagpas van 7,50 halen.
- Zorg dat je paard stil kan staan bij het moment dat er om en om gegaloppeerd gaat worden. De afgelopen meetings is dat prima gegaan. Maar voor het geval dat!
Omdat deze fotomeeting afgelast is hebben de modellen en fotografen voorrang om ingedeeld te mogen worden. Deze mensen ga ik zo gauw mogelijk PB'en.
Om je aan te kunnen melden mag je even dit lijstje kopiëren en naar mij in PB sturen
Fotograaf:
Naam:
Niveau:
Website/Facebook:
Model:
Naam:
Naam paard/hond:
Ras paard:
Foto paard ( in linkje graag):