Hoi allemaal!
Samen met Sharon (WildDreams) organiseer ik 13 augustus een fotomeeting.[/size] Het idee is ontstaan nav deze meeting: [FM] [FM][P] 'Freedom' - Kootwijkerzand - 28 mei
Uit de vorige OP:
Citaat:Soort meeting
Naar aanleiding van een zeer geslaagde Dream time meeting...
[FM] [P] Fotomeeting "Dream Time" Kootwijkerzand sep/okt
... Zijn WildDreams en ik op het idee gekomen een 'paddockmeeting' te organiseren. Ik zal dit idee even toelichten. Bij de meeste meetings zijn paarden toch vaak gespannen tijdens het maken van portretfoto's. Paarden worden strak vastgehouden en deze spanning is duidelijk op de foto's terug te zien. Wij hebben het plan om een meeting op te zetten waar de portretfoto's ook in paddocks gemaakt worden. Je kunt dus zonder halstertouw of teugels in je handen met je paard op de foto! Als je het aandurft is het natuurlijk nog leuker om helemaal geen halster of hoofdstel om te doen. We hopen hiermee dat we spanning wegnemen bij de portretfoto's en dat drukke, zenuwachtige paarden even een rondje kunnen rennen als dat nodig is om daarna weer stil te kunnen staan.
Helaas is ons idee toen niet tot zijn recht gekomen. Niet iedereen was goed op de hoogte van wat de bedoeling was. Zo konden niet alle modellen even makkelijk los en waren ook niet alle fotografen even goed voorbereid. Toen we ons ook nog moesten haasten door het weer hebben we besloten om de meeting een keer te herhalen zodat we het oorspronkelijke idee goed uit kunnen voeren. Vandaar dat ik in het begin van deze OP zo groot heb neergezet dat ik wil dat iedereen hem leest, aangezien de vorige keer mensen gewoon niet goed op de hoogte waren. Er waren er gelukkig ook modellen die perfect aan ons thema voldeden, bijvoorbeeld Anke, die niet eens tussen paaltjes hoefde! Uiteindelijk was de meeting dus ook zeker geslaagd, alleen vinden we het nog steeds jammer van het oorspronkelijke plan.
Anke los over het Kootwijkerzand, wat de bedoeling was

Nou is dit wel het andere uiterste van niet los kunnen tussen prikpaaltjes maar dit was wel meer de bedoeling. Voordat je je paard of pony opgeeft is het dus belangrijk dat je zeker weet dat hij/zij los kan tussen prikpaaltjes!!
Citaat:
Vul dit lijstje in als model en stuur het mij via pb, maak duidelijk dat het om je aanmelding voor deze meeting gaat!:
Bokt naam:
Echte naam:
Naam paard:
Geslacht paard:
Evt. bijzonderheden:
(Ongeveer) 3 goede foto's van je paard:
We willen 8 modellen en 8 fotografen mee naar de meeting, waarbij de fotografen in groepjes fotograferen en we voor de modellen een ochtend en een middaggroep hebben. De meeting is voor alle niveaus qua fotografen. We willen iedereen de kans geven om mee te gaan. Je levert na afloop minstens 5 foto's per model.
Citaat:Vul dit lijstje in als fotograaf en stuur het mij via pb, maak duidelijk dat het om je aanmelding voor deze meeting gaat!:
Bokt naam:
Echte naam:
Ervaring:
Apparatuur:
Website:
Prikpaaltjes: Ja/Nee
De locatie is de Buurlose heide, vlakbij Kootwijk. Als het goed is staat deze in Augustus in bloei en volgens internet mag je hier met paarden komen. De datum is zaterdag 13 augustus.
Buurlose heide