Graag organiseer ik een meeting op het strand van Julianadorp aan Zee.
Wanneer: Zaterdag 11 juni, reserve datum zaterdag 25 juni.
Hoe laat: S’avonds van 18:30u tot 21:00u.
Waar: strandslag Falga (kruizing Zanddijk/ Middenvliet).
Gratis parkeren. Verzamelen op de parkeerplaats (zie roze stip op het plaatje hieronder).

Doel: paarden los in een afgezette paddock (of aan de longe)/ rijfoto’s/ portretfoto’s. De modellen mogen maximaal 2 onderdelen kiezen.
Er zijn al 7 paarden die sowieso mee gaan, er is nog plek voor 1 model en uiteraard reserve modellen.
Er mogen 8 fotografen mee, het gaat op volgorde van aanmelding.
Hoe gaan we te werk?
Er zullen 2 paddocks opgezet worden. Per paard maximaal een half uur totaal (dit is ruim genomen, dus dat kan inlopen), voor de 2 gekozen onderdelen. Er zullen twee vaste groepen per paddock komen die bestaan uit: 4 paarden en 4 fotografen. De fotografen per groep richten zich op 1 paard, en wisselen na maximaal een half uur met het volgende paard, totdat ze alle 4 aan de beurt zijn geweest.
Zodra de paarden compleet zijn, laat ik de fotografen stemmen, welke paarden ze het liefst op de foto willen hebben (dit is geen garantie). Aan de hand daarvan ga ik de groepen indelen. Ik probeer zoveel mogelijk rekening te houden met de wensen van de fotografen.
We blijven gewoon als groep bij elkaar (om de rust voor de paarden te behouden), dus van begin tot eind. Dat betekent dus dat je jezelf even moet vermaken wanneer je niet als model aan het poseren bent

Het besluit of de meeting wel of niet doorgaat, zal worden genomen door mij, en ik zal dit uiterlijk 1 dag van te voren doen. Het liefste 2 dagen van te voren zodat iedereen ruim op tijd weet of het doorgaat.
Houd rekening met...
- Fotografen geven géén gratis foto's/ bestanden weg aan modellen.
- Per model worden er minimaal 4 en maximaal 10 foto's op web formaat geleverd voorzien van een logo, binnen 2 weken.
- Nabestellingen gaan via de betreffende fotograaf. Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele prijsverschillen tussen fotografen en bemiddel hier ook niet in.
- Wees op tijd aanwezig. Niets is zo vervelend als mensen die te laat komen.
- Houd de data vrij, ook als je op de reservelijst staat!
Als er nog vragen zijn, stel ze gerust!
Modellen die mee gaan:
1. Sylvia – naam paard: Lightfeet - onderdelen: losgooien en rijden

2. Marieke – naam paard: Kalibre – onderdelen: losgooien en tuigloos rijden

3. Diana - naam paard: Flash - onderdelen: losgooien en portret

4. Nienke - naam paard: Tico - onderdelen: losgooien en portret

5. Lisa - naam paard: Chanel - onderdelen: losgooien en portret

6. Wendy – naam paard: Vlimmen – onderdelen: losgooien rijden

7. Ilona – naam paard: Django - onderdelen: losgooien en tuigloos rijden.

AANMELDEN als model of fotograaf kan in dit topic of via PB en dan zal ik je toevoegen aan de lijst. Aanmeldingen gaan in volgorde van opgeven mee (dus wie zich het eerste heeft opgegeven, is als eerste aan de beurt wanneer er iemand uitvalt).
Opgeven modellen
Bokt naam:
Naam:
Naam paard:
Maximaal 2 foto’s:
Onderdelen:
Opgeven fotografen
Boktnaam:
Naam:
Apparatuur:
Ervaring:
Website/Facebookpagina: