Naar aanleiding van dit topic:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=235&t=1881653&view=unread#unread heb ik hier het officiële topic voor de lente meeting in de Zaanstreek.
Dit is mijn eerste keer, extra hulp waardeer ik natuurlijk altijd!
Thema:
Het thema voor deze meeting is Rustic Spring, oftewel Rustieke lente! Hierbij moet je denken aan zachte kleurtjes, schattige kleding, schattige honden, lichte make-up en vooral; een groene locatie!
Datum:
De datum is nog niet bekend, hieronder zal ik al een aantal voorstellen doen! Uiteraard gaat deze meeting voor 21 juni plaatsvinden, ongeveer mei of begin juni.
De locatie staat nog niet vast, mocht je een prachtig plekje weten met meertje, heuveltje of prachtige bloemenvelden omgeving Zaanstreek/Castricum mag je dat zeker aan bod laten komen! De tot nu toe geplande locatie is Het Twiske, het natuurgebied bij Den Ilp, naast Zaandam. Waar in Het Twiske is nog niet helemaal bekend, dat hangt er van af wat mooi in bloei staat en waar we makkelijk kunnen komen.

Fotografen:
Als jij je als fotograaf wilt opgeven voor deze meeting moet je even dit lijstje invullen via PB;
Naam Bokt:
Naam:
Naam fotografie:
Ervaring:
Twee foto's uit je portfolio/album (in link):
Modellen:
Als model is het belangrijk dat je weet of je een outfit kan scoren, die hoef je nog niet te hebben, maar regel hem zo spoedig mogelijk! Als model graag dit lijstje invullen en sturen via PB;
Naam Bokt:
Naam:
Leeftijd:
Ervaring:
Twee duidelijke foto's van jezelf (in linkjes):
Als model zijn er geen eisen, wel is het leuk als je niet helemaal onder de tatoeages zit of veel piercings op je gezicht draagt! Dit past niet echt bij de shoot (natuurlijk niks mis mee!)
Honden:
Mocht een van de modellen haar hond meenemen, mag dit! Wel graag even mee opgeven in je PB.
Naam Bokt:
Naam hond:
Ras:
Bijzonderheden:
Foto:
Make-up en kleding?
Bij kleding kunnen de modellen denken aan deze kleuren: pasteltinten/geel/lichtbruin/groen/wit/roze/lichtgrijs/creme
De kleding zelf mag je zelf bepalen, zolang het fleurig is en mooi bij je postuur staat. Denk aan ongevormde jurken, lichte skaterskirts, schoudertrui, bloemenblouse, kanten broekje, kanten hemdje, kort jurkje met uitlopend rokje. Voor schoenen kan je ballerina's of hippe sandalen dragen, zonder schoenen mag ook!
Het zou leuk zijn als er iemand de make-up en het haar wilt regelen, omdat de meesten hier niet erg goed in zijn. Een echte MUA hoeft natuurlijk niet, zolang je maar een beetje kan opmaken!
Citaat:Lijst modellen:
1.
Naam Bokt: AlwaysH
Naam: Chantal
Leeftijd: 15
Ervaring: Fotoshoot ARTZNSTD.
Foto's:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
2.
3.
4.
Reserves:
Citaat:Lijst Fotografen:
1.
2.
3.
4.
Reserves:
Citaat:Lijst honden:
1.
Naam Bokt: AlwaysH
Naam hond: Siebe
Ras: Friese Stabij
Bijzonderheden: Vindt alles en iedereen leuk, kan wat trucjes met model uitvoeren.
Foto: [ Afbeelding ]
2.
3.
4.
Ik ga zelf mee als model!
Het is de bedoeling dat er vier modellen en vier fotografen komen!