Rollerskating Candy Love

Moodboard
https://nl.pinterest.com/sharon_willems ... andy-love/
Ik stel mijn huis ter beschikking.
In Deventer

Ik ben in het bezit van studiolampen. Daarnaast is het de bedoeling om een skate baan op te zoeken. Dus het voorstel is om in de ochtend foto's te maken binnen, en in de middag op een buitenlocatie (nader te bepalen).
Mochten we uitkomen op een andere locatie dan is dat waarschijnlijk alleen buiten.
Ik wil de groep niet groter maken dan 8 personen, bestaande uit 4 fotografen en 4 modellen. Ik ga zelf mee als fotograaf dus er zijn nog 3 plaatsen over. Ervaring is geen must, ik wil er een gezellige middag van maken met een gevarieerde groep.
Datum in overleg
Aanmelden als model
De modellen worden gekozen door de fotografen. Graag alleen aanmelden als je in het bezit bent van een setje kleding bijpassend bij het thema. Duik bij je moeder, zus en vriendin in de kast en grijp al het kleurrijke mooi's wat je kunt vinden

Modellen vanaf 14 jaar mogen zich aanmelden. Wil je model staan en ben je nog geen 18 zullen je ouders wel toestemming moeten geven. Graag onderstaande volledig invullen. Bij voorkeur 2 foto's van jezelf en van je outfit graag ook 2 foto's daarvan toevoegen. Van de outfit mag ook later iets aangeleverd worden. Dat kan worden toegevoegd op de lijst. Rolschaatsen hebben kan ook wel handig zijn.

De lijst zelf quoten!
Modellen
boktnaam:
naam:
leeftijd:
ervaring:
foto:
foto kleding:
Fotografen
Gebruikersnaam:
Naam:
Ervaring: