Ik organiseer een fotomeeting op het strand van Egmond aan zee.
Lokatie : Egmond aan zee (parkeren op de Churchillaan)
Datum : Zaterdag 28 Mei 2016
De meeting is overdag en zal in 1 groep van 5 modellen en maximaal 10 fotografen plaatsvinden.
Modellen en fotografen
Ik wil met 5 modellen en 10 fotografen gaan werken (groepjes van 2)
De fotografen die mee mogen kies ik uit aan de hand van ervaring zodat ook de minder ervaren deelnemers een kans hebben om mee te mogen.
De modellen worden gekozen door de fotografen zelf
Het zal gaan om portret foto's en rijfoto's met jurk (zorg dan ook dat je paard dit gewend is en niet schrikt van de wapperende stof)
De modellen dienen zelf beschikking te hebben over een jurk voor die dag (kunnen ook gehuurd worden)
Evt kunnen er ook los foto's gemaakt worden maar dat hangt er vanaf hoeveel aanmeldingen we krijgen en of dat echt van toepassing zal zijn voor deze meeting.
Het mooist zal zijn om natuurlijke foto's te maken zonder tuig, dus mocht iemand draad en paaltjes hebben om een paddock op te zetten zou dat fijn zijn (heb ze zelf helaas niet ter beschikking)
De fotografen sturen na de meeting minimaal 5 foto's per model toe en hebben 1 maand de tijd om die toe te sturen. Aan evt. nabestellingen zitten kosten aan verbonden. Hoeveel deze kosten zullen zijn verschilt per fotograaf en ik ga daar dan ook niet in bemiddelen.

Foto's gemaakt door ackuiperfotografie, S&Z fotografie
Aanmelden Fotografen
Bokt naam:
Naam:
Apparatuur:
Ervaring:
Website:
Aanmelden Modellen:
Bokt naam:
Paard naam:
Ras paard:
Foto paard:
Foto jurk:
Als mensen met elkaar mee rijden laat dat dan even weten dan kan ik rekening mee houden met wie er mee mogen/kunnen!
Hoop op een gezellige fotodag !
Graag aanmelden door middel van het lijstje in te vullen in een nieuw bericht.
Ik houd in een quote alle fotografen en modellen bij.