Beste bokkers,Samen met Angela organiseer ik een zonsondergang meeting in Zuid Holland.Er zijn al 4 fotografen, maar nog geen modellen!Ons idee was om 3 modellen mee te laten gaan en 6 fotografen (werken in groepjes van 2).Om je aan te melden graag even een PB duidelijk met de data en zonsondergang ik organiseer namelijk meer meetings. In de PB graag vermelden:voor fotograaf:Naam:Fotografie naam:website:apparatuur:voor model:naam eigenaar & paard:geslacht:bijzonderheden:Ik hou zelf een lijstje bij.Ook graag zowel fotograaf en model je nummer erbij in de PB.De fotografen hebben er al zin in!
butengeweun schreef:waar in zuid-holland willen jullie dit organiseren?moeten we nog even kijken.. als we niks anders weten dan in Wassenaar
annikeee19 schreef:Mogen fotografen zich wel Of niet opgeven ik vind dat beetje onduidelijkwe hebben er 4 en we willen met z'n 6e
EJuniorJoost schreef:annikeee19 schreef:Mogen fotografen zich wel Of niet opgeven ik vind dat beetje onduidelijkwe hebben er 4 en we willen met z'n 6eHoe worden de fotografen gekozen ?
wassenaar is mij net te ver weg.Hopelijk vinden jullie leuke modellen. Mocht het een lokatie dichter bij ouddorp worden hoor ik het graag