Foto Anoek van Kol - http://www.avankol.nl
Op zaterdag 2 april is de herkansing van de uitgevallen strandmeetings van 20 én 21 februari.
Er komen twee groepen met 4 modellen, dus 8 in totaal.
De middaggroep, 4 modellen, zijn van +/- 14.00 - 15.45.
En de 'avond'groep is vanaf 16.00 uur met zonsondergang.

Fotografen en modellen die al mee zouden gaan, hebben voorrang, daarom zijn sommige plekken al ingevuld.
Locatie en datum
Strand bij Langevelderslag, zaterdag 2 april.
De middaggroep is van +/- 14.00 - 15.45 en de 'avond'groep is vanaf 16.00 uur met zonsondergang.
Bij zeer slechts weersvoorspellingen besluit ik of het wel of niet doorgaat. Dit zal uiterlijk de donderdag/vrijdag er voor om 11.00 uur zijn. Natuurlijk wordt er ook over overlegd.
Thema:
Voor deze meeting ben ik echt op zoek naar pony's en paarden meet een bijzonder uiterlijk. (Zoals typische raspaarden, aparte kleur, veel/lange manen, stoer uiterlijk.) Een andere voorwaarde is dat de paarden op het strand los tussen paaltjes kunnen, of aan de longeerlijn, en dat ze door het (ondiepe) water durven.
Herken jij jouw paard hierin en heb je zin om mee te gaan? Geef je dan op via een pb aan mij!
Meldt je ook alleen aan als jouw paard zich goed blijft gedragen in de buurt van andere paarden

Modellen
Bokt naam:
Eigen naam:
Naam paard:
Geslacht paard:
Bijzonderheden: (bijv qua uiterlijk of vrijheidsdressuur)
Opgave voor de middag of 'avond':
Modellen, graag een of twee foto's van jouw paard meesturen.
Er gaan 8 modellen mee, op basis van stemmen door de fotografen. De overige modellen komen op volgorde van puntentelling op een reservelijst te staan en bij afmelding van een model wordt deze plek opgevuld door het eerstvolgende reservemodel. Bij genoeg aanmeldingen, wordt uiterlijk 20 maart bekend wie er mee gaan.
Fotografen
Er gaan 8 fotografen mee. De fotografen worden door mij gekozen, op basis van ervaring en portfolio om zo een diverse groep fotografen te hebben.
Boktnaam:
Naam:
Fotografienaam:
Apparatuur:
Ervaring:
Website/Facebookpagina:
Belangrijk:
- Fotografen geven géén gratis foto's/bestanden zonder logo of in groot formaat weg aan modellen.
- Per model worden er minimaal 5 en maximaal 10 foto's op webformaat (max 900 pixels) geleverd voorzien van een logo. Meer foto's kunnen tegen betaling eventueel aangeboden worden (keuze aan de fotograaf zelf).
- Nabestellingen gaan via de betreffende fotograaf, tarieven kunnen per fotograaf verschillen.