Dit is een foto die ik heb gemaakt op deze locatie:
http://doho-shots.nl/onewebstatic/e9104 ... 5_orig.png
Moodboard: https://es.pinterest.com/taradekkers/pa ... el-behang/
Samen met _Lisaa_ hier op bokt organiseer ik deze fotomeeting, wij zullen dus ook beide actief zijn in dit topic!
Vorig jaar heb ik hier al eerder een fotomeeting gehad en ik vond deze locatie erg gaaf en passend voor deze meeting.
We zullen parkeren aan het einde van de Dongense Baan in Teteringen, vanaf deze parkeerplaats zit je direct op de goede plek!
Modellen:
Voor deze meeting zijn we op zoek naar paarden met veel behang.
Alle rassen of kruisingen zijn toegestaan, zowel klein als groot zolang het paard maar veel behang heeft.
Omdat met veel behang al snel gedacht wordt aan veel manen zal de regel ook zijn dat elk paard minstens manen tot aan de schouder moet hebben.
Er zullen in totaal 8 modellen meegaan en deze zullen door Lisa en mij uitgekozen worden.
Dit omdat wij door ervaring weten dat stemmen altijd erg veel gedoe is en lang duurt.
Wij zullen samen een zo gevarieerd mogelijke groep modellen samenstellen zodat er voor ieder fotograaf wat wils is!
Fotografen:
Er zullen deze dag 8 fotografen meegaan.
Deze zullen in koppels fotograferen.
Fotografen worden door mij gekozen, ik zal hierbij kijken naar ervaring en portfolio.
Het doel is om een mix te maken van beginnende en ervaren fotografen zodat we deze dag van elkaar kunnen leren.
Wat is verder het idee?
De 8 modellen die uiteindelijk gekozen worden zullen verdeeld worden in 2 groepen; een ochtendgroep en middaggroep.
We zullen elke groep beginnen met portretfoto's.
Daarna is het de bedoeling dat we een paddock opbouwen (mocht iemand deze tot zijn of haar beschikking hebben) en de paarden hier één voor één in worden losgegooid.
Daarna kunnen degene die dit willen ook nog rijden.
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om of alléén losgooifoto's of alléén rijfoto's te laten maken als je denkt dat het anders te veel wordt voor je paard.
Wat verwachten wij?
Wij verwachten van iedereen die zich aanmeld dat je zeker weet dat je deze dag kunt zodat er zo min mogelijk afmeldingen komen.
Mocht je onverwachts toch niet meer kunnen meld dit dan ruim van te voren zodat eventuele reserve kunnen worden benaderd.
Van de modellen verwachten wij dat de manen, staart en/of sokken netjes uitgekamd en het liefst gewassen zijn (vooral bij wite manen/staart/sokken)
Zorg dat het tuig van je paard er netjes uitziet, niets is zo storend op een foto als vies tuig!
Het liefst zien wij graag een hengstenketting of dun halstertouw.
Fotografen leveren minstens 5 foto's per model op webformaat met logo.
Er worden geen gratis orginele foto's gegeven aan modellen, hiervoor hanteert elke fotograaf zijn of haar eigen tarief
Aanmelden:
Om je als fotograaf aan te melden stuur je mij een pb met daarin de volgende informatie:
Boktnaam:
Naam:
Website/facebook:
Ervaring:
Om je als model aan te melden stuur je mij een pb met daarin de volgende informatie:
Boktnaam:
Naam:
Naam paard:
Ras paard:
Lengte manen:
Bijzonderheden:
Foto's (max.2):
Ik zal zelf de lijst bijhouden, deze dus gelieve niet zelf te quoten!
Eventueel bij veel animo kan het fotografen en modellen aantal opgehoogd worden naar 10 fotografen en 10 modellen.
Ik hoop op veel animo en een gezellige fotodag!