Hoi!
Aangezien ik een nieuwe camera heb en graag weer een keer leuke hondjes op de foto zet, wil ik een fotomeeting organiseren in Drenthe.
De locatie is nog niet bekend (ik dacht zelf aan Hooghalen maar ik ben er zelf nog nooit geweest, is er iemand die daar wel eens komt?), dus locaties voorstellen mag!
Het liefste een locatie met zandvlaktes en heide.
En honden moeten natuurlijk toegestaan zijn.
Datum:
Als datum heb ik gekozen voor zondag 6 maart.
Hopelijk is er genoeg animo voor, als we niet genoeg modellen of fotografen kunnen regelen dan kan de meeting altijd nog verplaatst worden.
De meeting zal ongeveer beginnen om 10 uur.
Modellen & fotografen:
Ik heb ervoor gekozen om alleen maar een ochtendgroep te doen.
Dit is omdat ik op zondag middag vaak bij de paarden te vinden ben, en ik dus die middag graag vrij wil houden.
Ik zat zelf te denken aan 4 honden en 8 fotografen, of als er genoeg fotografen zijn, 5 honden en 10 fotografen.
De fotografen kunnen dan werken in groepjes van 2.
De modellen worden gekozen door de fotografen, de fotografen mogen dus stemmen.
Als je je hond wilt aanmelden als model of jezelf als fotograaf, vul dan aub even dit lijstje in:
Model:
Boktnaam:
Naam hond:
Ras hond:
Leeftijd hond:
Bijzonderheden:
Fotograaf:
Boktnaam:
Camera waarmee je fotografeert:
Website (als je die hebt):
Als er nog vragen zijn, stuur me gerust een PB'tje, hopelijk wordt de locatie snel bekend, ik ben een beetje aan het rond kijken naar locaties en ga voor de meeting ook de locatie zelf even bezoeken zodat ik alvast kan kijken waar mooie plekjes zijn voor foto's.
Groetjes,
Believe
Aangezien ik een nieuwe camera heb en graag weer een keer leuke hondjes op de foto zet, wil ik een fotomeeting organiseren in Drenthe.
De locatie is nog niet bekend (ik dacht zelf aan Hooghalen maar ik ben er zelf nog nooit geweest, is er iemand die daar wel eens komt?), dus locaties voorstellen mag!
Het liefste een locatie met zandvlaktes en heide.
En honden moeten natuurlijk toegestaan zijn.
Datum:
Als datum heb ik gekozen voor zondag 6 maart.
Hopelijk is er genoeg animo voor, als we niet genoeg modellen of fotografen kunnen regelen dan kan de meeting altijd nog verplaatst worden.
De meeting zal ongeveer beginnen om 10 uur.
Modellen & fotografen:
Ik heb ervoor gekozen om alleen maar een ochtendgroep te doen.
Dit is omdat ik op zondag middag vaak bij de paarden te vinden ben, en ik dus die middag graag vrij wil houden.
Ik zat zelf te denken aan 4 honden en 8 fotografen, of als er genoeg fotografen zijn, 5 honden en 10 fotografen.
De fotografen kunnen dan werken in groepjes van 2.
De modellen worden gekozen door de fotografen, de fotografen mogen dus stemmen.
Als je je hond wilt aanmelden als model of jezelf als fotograaf, vul dan aub even dit lijstje in:
Model:
Boktnaam:
Naam hond:
Ras hond:
Leeftijd hond:
Bijzonderheden:
Fotograaf:
Boktnaam:
Camera waarmee je fotografeert:
Website (als je die hebt):
Als er nog vragen zijn, stuur me gerust een PB'tje, hopelijk wordt de locatie snel bekend, ik ben een beetje aan het rond kijken naar locaties en ga voor de meeting ook de locatie zelf even bezoeken zodat ik alvast kan kijken waar mooie plekjes zijn voor foto's.
Groetjes,
Believe