Aangezien ik het erg leuk vind om honden te fotograferen maar ik merk dat ik toch vooral veel met paarden bezig ben, wil ik nu een fotomeeting speciaal voor honden organiseren

|Moodboard|

|Het idee|
Mijn idee is een honden fotomeeting in de duinen en we kunnen afsluiten op het strand.
Aangezien het voor de foto niet mooi is als de honden direct nat zijn wil ik eerst met elkaar de duinen in voor portret foto's.
Daarna kunnen we nog tijd inplannen om het strand op te gaan en leuke foto's bij het water te maken en kunnen de honden natuurlijk even spelen met elkaar.
|Locatie|
Als locatie heb ik het strand langevelderslag in Noordwijk gekozen.
Waar we dus eerst de duinen in gaan en op het stand af kunnen sluiten.
(adres: Langevelderslag 44 2204 AH Noordwijk)
|Datum|
Zondag 20 maart 2016
(reserve datum zondag 9 april 2016)
|Modellen|
Er mogen in totaal 6 modellen mee. We maken 2 groepjes van 3 honden. Op deze manier wordt het niet te druk voor de honden.
De modellen worden door mij uitgekozen.
Opgeven kan alleen via PB aan mij (pradadaan)
Graag het volgende lijstje invullen:
boktnaam - eigen naam - naam hond - ras hond - eventueel bijzonderheden - minimaal 2 foto's
|Fotografen|
Ook mogen er 6 fotografen mee.
Ik zelf ga mee als fotograaf, er is dus nog plek voor 5 anderen.
De fotografen worden door mij uitgekozen.
Opgeven kan alleen via PB aan mij (pradadaan)
Graag het volgende lijstje invullen:
boktnaam - eigen naam - portfolio (wedsite)
|Algemeen|
- Check voordat je je opgeeft de datum in je agenda of je wel echt kunt, dit voorkomt onnodige afmeldingen
- Hou er als model rekening mee dat de foto's gebruikt kunnen worden voor commerciële doeleinden van de fotograaf (portfolio, acties etc.)
- Er worden GEEN originele bestanden zonder logo weggegeven door de fotografen
- Bij slechte weersomstandigheden zal er een nieuwe datum komen
- Er wordt van iedere fotograaf minimaal 5 foto's per model verwacht
- Zorg er als model voor dat je hond en netjes uitziet, zo maken wij als fotografen de mooiste foto's
- Kom op de dag zelf optijd! Dit voorkomt dat het schema uitloopt en we tijd te kort komen
Let op: bij veel animo kan het aantal modellen en fotografen verhoogd worden naar 8.
Dit gebeurt alleen als er voor zowel model als fotograaf veel animo is.
Ik hoop op leuke aanmeldingen en natuurlijk een gezellige meeting!

Citaat:|Aanmeldingen|
Fotografen:
boktnaam - eigen naam - portfolio (wedsite)
1. pradadaan - Danielle - http://www.daniellemarkfotografie.nl
-
-
-
-
-
Modellen:
boktnaam - eigen naam - naam hond - ras hond - eventueel bijzonderheden - minimaal 2 foto's
-
-
-
-
-
-