Eigenlijk, broeit het idee al best wel lang, maar bij deze wil ik het ook daadwerkelijk uit gaan voeren. Ik zal samen met Anouk de Ronde een fotomeeting gaan organiseren. Met thema, Hunk & Dog!
We zoeken voor deze meeting fotografen, modellen ÉN honden. De modellen hoeven dus niet met een eigen hond te komen. Dit mag overigens wel. Mocht je hond voldoen aan de eisen.
We willen deze meeting organiseren in de zomer, zodat de temperaturen voor zowel hond als model aangenaam zijn. We willen deze fotomeeting houden bij de Piet, in Zeeland. Hier heb je beschikking over velden, water, inimini strandje, maar wel genoeg, en nog een stuk bos. Voor het bos ligt nog een stukje gebied wat ik wel even kan bestempelen als ‘’heide’'.
Mocht het nou bagger weer zijn, en/of te koud, willen we terugvallen op een reservedatum. We verwachten bij aanmelding dus ook dat je beide datums kan, ÉN vrijhoud, dus niet dat er achteraf komt ‘’Oh. Ik had er eigenlijk niet meer op gerekend.''
In verband met de vele afmeldingen die altijd bij elke meeting komen. -Helaas..- willen we ook een reservelijst opbouwen. Mochten er veel op de reservelijst staan die niet aan de beurt komen, kunnen we altijd nog een 2e dag plannen.
De datum is: 16 Juli
De reserve datum is: 30 Juli
HOUD BEIDE DAGEN DUS VRIJ…!
Ik heb even een moodboard bijgevoegd met wat ideetjes die we uit kunnen werken.
Wij zullen loten wie er op de meeting mogen komen! Zowel fotografen, modellen, en honden worden geloot.
Wij zijn zelf nergens aansprakelijk voor, mocht er iets gebeuren. Alles is dus geheel op eigen risico.
Eisen modellen:
Naast dat het wel een pré moet zijn dat je honden niet eng vind, eigenlijk vrij weinig. Alles en iedereen is welkom.
Eisen honden:
Aan de honden zitten nog wel wat eisen:
Ingeënt zijn is een verplichting (geldig ingeënt)
Het is verplicht dat de honden sociaal zijn naar mensen, maar ook naar andere honden
Hond moet/mag los kunnen. Eigenaar mag natuurlijk altijd aanwijzingen/ commando’s aan de hond geven, maar het is de bedoeling dat het model zelfstandig met de hond kan werken.
Eigenaren zorgen zelf voor de verzorging van de hond, denk aan water, beloningen, speeltjes etc.
Dat een hond niet agressief is, is vanzelfsprekend.
Er zit geen leeftijd aan de honden verbonden. Puppy’s (of meerdere) zijn natuurlijk ook hartstikke welkom!

Meerdere honden zijn ook welkom. Wil je met bijvoorbeeld 5 (mag natuurlijk meer of minder zijn) honden komen, mag dat ook, maar dan is het wel de bedoeling dat ze dan ook als ‘roedel’ op de foto gaan. Niet dat er steeds wordt afgewisseld per hond.
Aanmelden
Mannelijke modellen:
Naam:
Leeftijd:
Foto’s van jezelf:
Honden modellen:
Naam eigenaar:
Naam hond:
Leeftijd hond:
Ras hond (vuilnisbakjes zijn ook helemaal welkom!) :
Evt. bijzonderheden:
Foto’s hond:
Voorkeur ochtend/middag:
Fotografen:
Naam:
Evt. website/facebook:
Voorbeeldfoto’s:
Wij zijn op zoek naar:
5 mannelijke modellen
10 honden
10 fotografen
(bij óntzettend veel animo kunnen we altijd nog meer mensen toelaten)
We zullen de dag opdelen in 2 delen, een ochtend een een middag deel. Eventueel kunnen we de avond er ook nog bijpakken, maar dit is dan vrij aan iedereen. Mensen die naar huis willen mogen naar huis, en degene die willen blijven, mogen blijven. Mocht er bijvoorbeeld nog een mooie zonsondergang zijn, is het leuk om deze nog mee te pakken.
Het is de bedoeling dat de modellen, ÉN fotografen die zich aanmelden de hele dag blijven. Zowel het ochtend als middag deel. Mocht je nou écht maar 1 dagdeel kunnen, dan zal ik proberen te regelen of iemand anders het andere dagdeel van je over kan nemen. Maar onze voorkeur gaat uit naar iemand die de hele dag kan. Fotografen zullen in duo’s gaan fotograferen. Dit is natuurlijk veel gezelliger, en daarnaast ook leerzaam.
Voor de honden modellen is dit anders. Aangezien de meeste honden niet zo’n groot concentratievermogen hebben, lijkt het mij persoonlijk slimmer om 2 groepen te doen. Een ochtend groep, en een middag groep. Je bent natuurlijk ook welkom om met meerdere honden te komen, maar het is dan wel de bedoeling dat ze dan ook daadwerkelijk als ‘roedel’ op de foto gaan met het model, en er niet steeds afgewisseld word tussen de verschillende honden.
We hopen natuurlijk op veel aanmeldingen!