Bij deze het nieuwe topic voor de vintage fotomeeting. Na een gezellige meeting in 2013 die Mandy georganiseerd heeft, neem ik de meeting over om een tweede keer te organiseren! Het idee is natuurlijk bij jullie bekend: Vintage!!!

Van Wijklaan 2
2678 NJ De Lier
Datum:
28 Februari 2016, verzamelen om 13.00u. Mocht er een visagiste bij zijn dan zal er een aanpassing komen in de verzameltijd voor de fotografen!
Schema:

Het schema is onder voorbehoud. Mocht er een visagiste bij aanwezig zijn dan zal er een aanpassing komen in de verzameltijd voor de fotografen en begint het fotograferen wat later.
Aanmeldingen:
Onderstaande lijst gelieve niet te quoten.
Wil je je nog aanmelden? Dat kan zeker! Stuur mij dan even een PB'tje met onderstaande gegevens:
Fotografen: Boktnaam - Eigen naam - Website
Modellen: Boktnaam - Eigen naam - Foto's van jezelf (2)
Citaat:Modellen:
1.Mandy (Babli)
2.Zus Mandy (Christel)
3.Christa (lovelanga)
4.Arizona (arizonagreen)
5.Isabelle (Sologirl)
6.Alice (xAlice)
7. Helene (Mingming)
8. ...
Fotografen:
1.Erna (Erna_)
2.Jikke (Jikkeee)
3.Natasja (NatassJa)
4.Robin (Rhyddid)
5.Rachelle (RdLFoto)
6.Amy (AZNLady)
7. Demi (DShots)
8. ValiantS
Reserve fotografen:
1. Ysra_Karlijn
2. Peca
3. Showteam
4. manona1994
5. Mowgli7
Foto's
Iedere fotograaf levert binnen 2 maanden minstens 3-5 foto's per model af met logo. Foto's kunnen nabesteld worden bij de fotograaf voor het eigen tarief van de fotograaf.
Op de locatie mogen we gratis fotograferen, nu was wel hun vraag of dat zij een paar foto's van ons mogen gebruiken. Voor mij persoonlijk is dat prima, mocht je dit liever niet hebben geef dit op voorhand even bij mij aan!
Tot gauw, ik heb er zin in