Moodboard:

Allereerst wil ik geintresseerden vragen de OP even goed door te lezen ivm de opzet van deze meeting.
Op Zondag 10 April wil ik een meeting met paarden organiseren. De meeting word gehouden op de Ijmuiderslag op het strand.
De meeting heeft als thema "Natural horsemanship & vrijheid". Dit betekent dat ik modellen zoek die met hun paard iets doen in de trant van Natural Horsemanship. Bitloos is geen must, wel een pré. Het mooiste is natuurlijk tuigloos, maar bijvoorbeeld een touwhalster geeft ook een mooie beeld van vrijheid. Vrijheidsdressuur is leuk als extraatje, maar geen must.
Ook is er tijdens deze meeting dus meer focus op actie foto's

De opzet van deze meeting zal worden als volgt:
Er komen 2 ruime paddocks, die wij gezamenlijk op gaan bouwen!! Per paddock worden de fotografen per 5 verdeelt. De bedoeling is om foto's te maken die de sfeer hebben van de band tussen paard & mens.
De modellen zullen per 2 worden uitgenodigd op een tijd die zei toegekend krijgen. De meeting duurt voor de modellen ongeveer 1.5 uur. De bedoeling is om ook de portretfoto's in de paddock te maken, ivm met het "vrijheids" thema (dus geen lijntjes en kettingen die weg gewerkt moeten worden). Het liefst wordt er dan ook gewerkt met touwhalsters etc (hoofdstel kan ook maar is niet de insteek). Ook zullen er actie foto's gemaakt worden, hierbij ook de mogelijkheid tot spelen met je paard (en dus het spel tussen paard en mens) en als laatst rijfoto's (voor zover je het aandurft) tuigloos (of met neckring/touwhalster) wel zonder zadel (barebackpad is natuurlijk prima!)
Nadat alle modellen en fotografen bekend zijn komt hier een uitgebreid schema met uitgebreide beschrijvingen van hoe het precies in zijn werk gaat.
Voor de meeting zijn 10 plekken op de fotografen lijst vrij en 5 plekken op de modellen lijst (Ik zelf neem 1 plek in). De meeting zal een ochtend en een middagdeel bevatten.
We beginnen om 10:00 en zullen rond 15:00 klaar zijn.
De fotografen plekken zullen geloot worden en de modellen gezamenlijk met de fotografen worden gekozen!
AANMELDEN
Om je aan te melden voor deze meeting, stuur je mij een PB met de volgende informatie:
Fotografen:
Boktnaam
Naam
Website
LET OP!!!
Als je je paard/pony hiervoor op geeft dan is het een must dat hij/zij los in de paddock kan, en ruime ervaring met bitloos/en of tuigloos heeft. Het is niet de bedoeling aan longeerlijnen etc te gaan werken (evt. wel even om je paard uit te laten razen of de paddock goed te laten zien maar het is niet de bedoeling van deze meeting)
Modellen:
Vul bij bijzonderheden in waarom jij binnen het thema past.
Boktnaam
Naam
Naam paard
Ras
Geslacht:
Bijzonderheden
2 à 3 foto's van je paard (minimaal 1 van het hoofd en 1 van het hele lichaam)
Aanmelden is mogelijk t/m 1 Maart 20:00. Op dat moment sluiten de aanmeldingen en zal elke volgende aanmelding automatisch op de reservelijst komen. De fotografen hebben dan t/m 10 maart om te stemmen op de modellen. Ik wil uiterlijk 20 maart de lijst online hebben inclusief PB's verzonden met alle belangrijke informatie.
Verder verwacht ik een actieve bijdrage van iedereen die mee wilt in dit topic. Zo heb ik meer zekerheid dat iedereen ook echt op komt dagen!
Laat de voorpret maar beginnen