Ik wil al een tijdje een fotomeeting op het strand organiseren, nu had ik het daar met bokker LOVESUSHI over en zij wilde dit wel samen met mij doen

|Moodboard|

|Het idee|
Ons idee is voornamelijk een actie fotomeeting. Wij zoeken dus paarden die iets van actie kunnen laten zien. Denk hierbij aan onder het zadel, aan de longeerlijn en bij voorkeur in een afgezette paddock. Ook de wat grotere kunsten (jambette, buigen, steigeren,liggen) van de vrijheidsdressuur verstaan wij onder actie.
|Locatie|
Als locatie hebben wij het strand langevelderslag in Noordwijk gekozen.
(adres: Langevelderslag 44 2204 AH Noordwijk)
|Datum|
Zondag 22 mei 2016
|Modellen|
Er mogen in totaal 6 modellen mee. We maken 2 groepjes van 3 paarden. Op deze manier wordt het niet te druk voor de paarden.
De modellen worden uitgekozen door mij en Elin (LOVESUSHI)
Opgeven kan alleen via PB aan mij (pradadaan)
Graag het volgende lijstje invullen:
boktnaam - eigen naam - naam paard - ras paard - bijzonderheden - minimaal 2 foto's
|Fotografen|
Ook mogen er 6 fotografen mee.
Elin en ik gaan beide mee als fotograaf, er is dus nog plek voor 4 anderen.
De fotografen worden uitgekozen door Elin en mij.
Opgeven kan alleen via PB aan mij (pradadaan)
Graag het volgende lijstje invullen:
boktnaam - eigen naam - portfolio (wedsite)
|Algemeen|
- Check voordat je je opgeeft de datum in je agenda of je wel echt kunt, dit voorkomt onnodige afmeldingen
- Hou er als model rekening mee dat de foto's gebruikt kunnen worden voor commerciële doeleinden van de fotograaf (portfolio, acties etc.)
- Er worden GEEN originele bestanden zonder logo weggegeven door de fotografen
- Bij slechte weersomstandigheden zal er een nieuwe datum komen
- Er wordt van iedere fotograaf minimaal 5 foto's per model verwacht
- Zorg er als model voor dat je paard en netjes uitziet, zo maken wij als fotografen de mooiste foto's
- Kom op de dag zelf optijd! Dit voorkomt dat het schema uitloopt en we tijd te kort komen
Wij hopen op leuke aanmeldingen en natuurlijk een gezellige meeting!

Citaat:|Aanmeldingen|
Fotografen:
boktnaam - eigen naam - portfolio (wedsite)
1. pradadaan - Danielle - http://www.daniellemarkfotografie.nl
2. LOVESUSHI - Elin - http://www.elindaisyfotografie.nl
-
-
-
-
Modellen:
boktnaam - eigen naam - naam paard - ras paard - bijzonderheden - minimaal 2 foto's
-
-
-
-
-
-