[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sabine_vt

Berichten: 183
Geregistreerd: 17-06-14
Woonplaats: Flevoland

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 22:02

Ik ben van 29 t/m 7 maart beschikbaar! En eventueel ook in de weekenden over het algemeen. Mocht iemand interesse hebben in een fotograaf (niet verder dan drie kwartier van Biddinghuizen) stuur mij dan een gerust een pb'tje! Heb al veel leuke modellen voorbij zien komen, maar weet niet zeker of ze nog steeds een shoot willen haha :P

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 22:10

ik stel mij ook nog steeds beschikbaar voor als t weer beter is hahaha. weekenden en door de weeks op woensdag :D Voor beetje portfolio als model:
www.facebook.com/dreamsbeyondcosplay

Jets

Berichten: 3552
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 22:31

Is er toevallig iemand die het leuk vindt om haar portfolio uit te breiden met zonsondergangsfoto's? Ik zou die nog altijd heel graag willen, lijkt mij erg gaaf. Heb er ook een mooie locatie voor, mijn fjord staat bij een dijk, waar je dus super foto's kan maken. We hebben ook de mogelijkheid om een paddockje op de dijk neer te zetten voor actiefoto's en ik kan er natuurlijk ook op.

Sanne_com

Berichten: 2486
Geregistreerd: 26-07-10
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 22:34

Jets schreef:
Is er toevallig iemand die het leuk vindt om haar portfolio uit te breiden met zonsondergangsfoto's? Ik zou die nog altijd heel graag willen, lijkt mij erg gaaf. Heb er ook een mooie locatie voor, mijn fjord staat bij een dijk, waar je dus super foto's kan maken. We hebben ook de mogelijkheid om een paddockje op de dijk neer te zetten voor actiefoto's en ik kan er natuurlijk ook op.



Waar sta je ongeveer? Ik ben zeker naar dat soort modellen opzoek namelijk :D

Arianne

Berichten: 1749
Geregistreerd: 12-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 22:36

Oeee, dat zou ik heel leuk vinden Jets! Nou moet ik zeggen dat ik dat nog nooit heb gedaan en het alleen op mijn 'to-do' lijstje staat. Weet niet of iemand anders dit ook leuk vind en zo met z'n tweetjes te fotograferen? Zou het zonde vinden als jij er moeite voor doet en ik kan je geen mooie foto's geven...

CastaMickey

Berichten: 7261
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 22:37

Sabine_vt schreef:
Ik ben van 29 t/m 7 maart beschikbaar! En eventueel ook in de weekenden over het algemeen. Mocht iemand interesse hebben in een fotograaf (niet verder dan drie kwartier van Biddinghuizen) stuur mij dan een gerust een pb'tje! Heb al veel leuke modellen voorbij zien komen, maar weet niet zeker of ze nog steeds een shoot willen haha :P


5 kwartier van Biddinghuizen helaas, wel een gaaf model.

Jets

Berichten: 3552
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 22:57

Sanne_com schreef:
Jets schreef:
Is er toevallig iemand die het leuk vindt om haar portfolio uit te breiden met zonsondergangsfoto's? Ik zou die nog altijd heel graag willen, lijkt mij erg gaaf. Heb er ook een mooie locatie voor, mijn fjord staat bij een dijk, waar je dus super foto's kan maken. We hebben ook de mogelijkheid om een paddockje op de dijk neer te zetten voor actiefoto's en ik kan er natuurlijk ook op.



Waar sta je ongeveer? Ik ben zeker naar dat soort modellen opzoek namelijk :D


Tof! Paard staat in Zwolle! Ik kan je eventueel ophalen van het station :j

Arianne schreef:
Oeee, dat zou ik heel leuk vinden Jets! Nou moet ik zeggen dat ik dat nog nooit heb gedaan en het alleen op mijn 'to-do' lijstje staat. Weet niet of iemand anders dit ook leuk vind en zo met z'n tweetjes te fotograferen? Zou het zonde vinden als jij er moeite voor doet en ik kan je geen mooie foto's geven...


Dat zou leuk zijn! Alleen ben je ook welkom hoor :j Ik kan je eventueel wel wat helpen qua instellingen, heb zelf ook wel eens zonsondergangsshoots gedaan :D

Sabine_vt

Berichten: 183
Geregistreerd: 17-06-14
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 23:01

CastaMickey schreef:
Sabine_vt schreef:
Ik ben van 29 t/m 6 maart beschikbaar! En eventueel ook in de weekenden over het algemeen. Mocht iemand interesse hebben in een fotograaf (niet verder dan drie kwartier van Biddinghuizen) stuur mij dan een gerust een pb'tje! Heb al veel leuke modellen voorbij zien komen, maar weet niet zeker of ze nog steeds een shoot willen haha :P


5 kwartier van Biddinghuizen helaas, wel een gaaf model.


Balen! Misschien kan ik nog iets regelen hahaha :Y)

@Arianne, ik heb ook nog nooit zonsondergang foto's gemaakt maar het lijkt mij ook heel gaaf! Ik wil anders wel mee :j
Laatst bijgewerkt door Sabine_vt op 18-02-16 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Arianne

Berichten: 1749
Geregistreerd: 12-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 23:04

Oh ja, zie nu je onderschrift pas, ahum. Nou, dan heel graag! Alleen of met z'n tweetjes, dat maakt me dan niet uit. Zal je even pb-en! Super, nu al zin in *\o/*

minikatje

Berichten: 8965
Geregistreerd: 26-07-05
Woonplaats: sprookjesland

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 23:09

2 leuke ijslanders in de aanbieding met iemand die een beetje model kan staan :)
Ik heb verschillende jurken en kostuums dus dat zit wel snor.

Verder staan we op de holterberg met een prachtig heide/bosveld op 4 minuten stappen :D
Ik kan mensen oppikken van het station eventueel.

Undefined
Berichten: 3767
Geregistreerd: 18-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 08:29

Is er ook een fotograaf op zoek naar menselijke modellen? :) Dit ben ik.
Ik heb ook nog een paard staan die een shoot wel leuk zou vinden! (Heb ik wel een dagje notice nodig om haar vast zandvrij te krijgen :') )
Edit: omgeving Nijme.gen
Laatst bijgewerkt door Undefined op 19-02-16 09:08, in het totaal 1 keer bewerkt

roooooss

Berichten: 1979
Geregistreerd: 07-09-12

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 09:05

Aankomende week ben ik vrij van werk en de hoef de andere dagen pas eind van de middag aanwezig te zijn.
En zou ik mijn paard willen aanbieden als model.
Afbeelding

Afbeelding
Hier in de omgeving heb je het mooie heerlijkheid Mariƫnwaerdt.
of deze omgeving, ik zal zelf nog evt duidelijkere foto's kunnen maken.
https://www.google.nl/search?q=molendij ... kKH_1BM%3A
Stuur gerust een pb bij interesse :)

Jets

Berichten: 3552
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 09:22

Zondag 28 februari hebben wij een minimeeting op de Lemelerberg met een aantal boktvriendinnetjes nav een afgezegde meeting :) we zijn nu met 2 of 3 fotografen en 5 verschillende paarden. Een pre, fjord, paint, draver en haflinger. Twee zijn in westernstijl. Zijn er nog fotografen die het leuk vinden om ook te komen? :) laat het even weten, dan kan ik je toevoegen in de groepsapp.

Sanne_com

Berichten: 2486
Geregistreerd: 26-07-10
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 11:22

Jets schreef:
Sanne_com schreef:



Waar sta je ongeveer? Ik ben zeker naar dat soort modellen opzoek namelijk :D


Tof! Paard staat in Zwolle! Ik kan je eventueel ophalen van het station :j

Arianne schreef:
Oeee, dat zou ik heel leuk vinden Jets! Nou moet ik zeggen dat ik dat nog nooit heb gedaan en het alleen op mijn 'to-do' lijstje staat. Weet niet of iemand anders dit ook leuk vind en zo met z'n tweetjes te fotograferen? Zou het zonde vinden als jij er moeite voor doet en ik kan je geen mooie foto's geven...


Dat zou leuk zijn! Alleen ben je ook welkom hoor :j Ik kan je eventueel wel wat helpen qua instellingen, heb zelf ook wel eens zonsondergangsshoots gedaan :D


Anders gaan we samen? Ik heb het al meerdere keren gedaan dus ik kan je helpen?

Herlinde98

Berichten: 481
Geregistreerd: 19-08-13

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-16 11:50

Jetske, ik wil me graag aanmelden voor op de lemelerberg met m'n cameraatje !
Als ik kan wanneer er een zonsondergang meeting geplannt word wil ik ook wel een keertje mee doen.
Ben nog onervaren maar goed daar doet je het voor, oefening baard kunst.

Jets

Berichten: 3552
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 11:51

Leuk, ik doe je even pb!

Sure_lee

Berichten: 10423
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 11:52

Leuk Herlinde. Ik ben er ook bij met paard!

Jets

Berichten: 3552
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:12


Kimley

Berichten: 9163
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 15:10


Kimmetjee04

Berichten: 843
Geregistreerd: 08-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 12:54

Jets schreef:
Zondag 28 februari hebben wij een minimeeting op de Lemelerberg met een aantal boktvriendinnetjes nav een afgezegde meeting :) we zijn nu met 2 of 3 fotografen en 5 verschillende paarden. Een pre, fjord, paint, draver en haflinger. Twee zijn in westernstijl. Zijn er nog fotografen die het leuk vinden om ook te komen? :) laat het even weten, dan kan ik je toevoegen in de groepsapp.


Klinkt gaaf zoveel verschillende rassen! Van hoe laat tot hoe laat zal deze meeting zijn?
En zijn de weersverwachtingen een beetje gunstig? Op mijn app staat droog maar bewolkt, en bij jullie?
Verschilt namelijk nog wel eens per app/website :Y)

Jets

Berichten: 3552
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 15:09

Kimmetjee04 schreef:
Jets schreef:
Zondag 28 februari hebben wij een minimeeting op de Lemelerberg met een aantal boktvriendinnetjes nav een afgezegde meeting :) we zijn nu met 2 of 3 fotografen en 5 verschillende paarden. Een pre, fjord, paint, draver en haflinger. Twee zijn in westernstijl. Zijn er nog fotografen die het leuk vinden om ook te komen? :) laat het even weten, dan kan ik je toevoegen in de groepsapp.


Klinkt gaaf zoveel verschillende rassen! Van hoe laat tot hoe laat zal deze meeting zijn?
En zijn de weersverwachtingen een beetje gunstig? Op mijn app staat droog maar bewolkt, en bij jullie?
Verschilt namelijk nog wel eens per app/website :Y)


We hebben rond 1 uur afgesproken. Weersverwachting kijken we nog niet naar want het is pas over meer dan een week dus dat verandert nog 23983 keer haha! Als je mee wil mag je wel je nummer pben :D

CastaMickey

Berichten: 7261
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 18:13

CastaMickey schreef:
CastaMickey schreef:
Iemand in Gelderland Zuid die dit knappe model zou willen fotograferen? :D
[ [url=m/YhXPU8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij beschikt over 3 prachtige kleurtjes en vanmiddag wilde hij leuk kijken op de foto!
[ [url=m/W9JBZR.jpg]Afbeelding[/url] ]


Op deze foto's zijn alle 3 zijn kleurtjes wat beter te zien :)

[ [url=m/GhfaFI.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/KU5G9v.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/v9O1sA.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/2nkbA7.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ik heb inmiddels ook kwalitatief een paar leuke foto's van hem, door een vriendin van mij :) Maar hier komt hij wat beter tot zijn recht dan op bovenstaande plaatjes.

Afbeelding

Afbeelding

Jets

Berichten: 3552
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 22:39

Op 13 maart (reservedatum 20 maart) doen wij via dit topic een zonsondergangsmeeting op een dijk in Zwolle. Er zullen eerst nog gewone foto's gemaakt worden, hierna bij zonsondergang silhouet foto's van stand, stand met baas, actiefotos in paddock en rijfoto's. Er komen drie paarden en twee fotografen. We zoeken nog minimaal 1 fotograaf zodat we in ieder geval 1 op 1 kunnen werken :D iemand die dit leuk lijkt? Eventueel na afloop nog foto's in de bak met tegenlicht van baklampen en rooktabletten.

Dit zijn de modellen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Laat even weten als het je wat lijkt dan voeg ik je toe aan de groepsapp :)

Bo_San

Berichten: 2722
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Didam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 22:45

@Jets het lijkt mij erg leuk om mee te gaan als fotograaf

Jets

Berichten: 3552
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 23:00

Leuk, ik doe je even pb!