[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XxDiandraxX

Berichten: 3996
Geregistreerd: 07-05-07

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 17:59

Ah jammer, zondag had ik wel gekund maar ben morgen naar show..

_Juudith

Berichten: 4031
Geregistreerd: 13-07-13

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 13:54

Zijn er modellen (portret) en fotograferen geïnteresseerd in een fotomeeting op een maandag in de buurt van zwolle/ommen/meppel? (engelse werk, staphorster bos, sahara ommen?)

Ik wil wat portfolio materiaal schieten en vind dit dan net zo leuk om dit samen met andere fotografen te doen.

Ik zat zelf te denken aan 3 of 4 modellen (mogen stelletjes zijn, mensen alleen, iemand met een kindje enz)

Emerelle

Berichten: 1159
Geregistreerd: 20-11-09
Woonplaats: Utrecht

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 16:22

Ik heb nog plek voor een model op donderdag of vrijdag! Om mijn portfolio uit te breiden :)
Op een mooie locatie in Utrecht noord wil ik portret foto's schieten van paarden.
Het is een mooie herfst kleurige laan voor de mooie oranje/gele/bruine/rode/groene kleuren.

Er is daar plek voor 1 trailer om te parkeren.

www.emmaemerelle.nl/portfolio
(momenteel nog geen paarden online geplaatst)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 18:05

Ik heb aankomende vrijdag, zaterdag of zondag tijd voor herfstshoots.

Ze vinden plaats in [woonplaats], locatie is geschikt voor honden en paarden. Paarden moeten wel echt braaf zijn, de locatie is in een woonwijk.

De sessie zal ongeveer een uur duren, er kan niet worden gereden en er worden voor de paarden geen actie foto’s gemaakt. Dat is hier niet mogelijk.

Voor meer info graag een PB, mijn portfolio staat op instagram (zie onderschrift).

Afbeelding

karin1994
Berichten: 620
Geregistreerd: 10-02-12

Re: [P/M/H/O]Concept :Meeting op korte termijn;vanuit fotograaf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 23:26

Hoi,

Mag er ook vanuit (beginnende) fotografen geplaatst worden?

Ben opzoek naar een leuke combinatie voor op het strand, ik heb net een paar zakken holi poeder besteld wat ik super graag zou willen uitproberen, maar ben dus wel echt beginner.

Het liefst Noordwijkerhout ofzo ivm reistijd, voor een hele gave combinatie wil ik wel uitzondering maken en het liefst makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer.

Ben benieuwd

Op Facebook kun je me vinden onder equifocus

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 14:20

Vanuit beginnende fotografen mag ook hoor :)
Wel zou ik kijken naar jouw bedrijfsnaam. Er is namelijk al een equifocus :)

Edit: meerdere zelfs.
Ik zou iets kiezen wat niemand heeft. Dan weten mensen je ook te herkennen

karin1994
Berichten: 620
Geregistreerd: 10-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 16:39

Nynkster schreef:
Vanuit beginnende fotografen mag ook hoor :)
Wel zou ik kijken naar jouw bedrijfsnaam. Er is namelijk al een equifocus :)

Edit: meerdere zelfs.
Ik zou iets kiezen wat niemand heeft. Dan weten mensen je ook te herkennen


Klopt, kwam ik ook achter toen ik op Facebook ging researchen, bij kvk was er niemand onder die naam geschreven, vandaar dat ik voor deze naam gekozen heb, ik heb zelf nogal een lange naam

plp
Berichten: 324
Geregistreerd: 13-02-17
Woonplaats: Maarssen

Re: [P/M/H/O]Concept :Meeting op korte termijn;vanuit fotograaf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 22:09

Op zoek naar bruidsparen die op de foto willen zodat ik ze kan gebruiken voor mijn portfolio. Max een uur vanaf Utrecht

maj0

Berichten: 6590
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 10:17

plp schreef:
Op zoek naar bruidsparen die op de foto willen zodat ik ze kan gebruiken voor mijn portfolio. Max een uur vanaf Utrecht


Moet het echt een witte bruidsjurk zijn? Ik heb namelijk een rode jurk aangehad bij ons geregistreerd partnerschap (wel een lange) foto is beschikbaar

plp
Berichten: 324
Geregistreerd: 13-02-17
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 10:26

maj0 schreef:
plp schreef:
Op zoek naar bruidsparen die op de foto willen zodat ik ze kan gebruiken voor mijn portfolio. Max een uur vanaf Utrecht


Moet het echt een witte bruidsjurk zijn? Ik heb namelijk een rode jurk aangehad bij ons geregistreerd partnerschap (wel een lange) foto is beschikbaar


Ik heb je een pb gestuurd

Larissa___

Berichten: 313
Geregistreerd: 19-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 22:23

Aankomend weekend ben ik in Den Helder, iemand die daar (of ergens in de buurt) woont en zijn/haar paard op de foto wil laten zetten? Stuur me dan even een pb'tje :D

xMayo

Berichten: 2939
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: Brakel

Re: [P/M/H/O]Concept :Meeting op korte termijn;vanuit fotograaf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 21:59

Iemand hier die morgenochtend om 11uur in Dorst zijn/haar hond op de foto wil laten zetten? :) Stuur me even een pb als je wilt en kunt.

Ennasil92

Berichten: 1582
Geregistreerd: 22-09-15
Woonplaats: Eck En Wiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 22:12

xMayo schreef:
Iemand hier die morgenochtend om 11uur in Dorst zijn/haar hond op de foto wil laten zetten? :) Stuur me even een pb als je wilt en kunt.

Ik heb net afgesproken om om 12uur in de Soesterduinen te wandelen met mijn hondjes, anders was ik graag gekomen..

karin1994
Berichten: 620
Geregistreerd: 10-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 22:37

Ik heb zaterdagochtend tijd voor een fotoreportage in omgeving Scherpenzeel, wie zou dit leuk vinden?

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26318
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: [P/M/H/O]Concept :Meeting op korte termijn;vanuit fotograaf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 22:41

Scherpenzeel hebben we er 2 van in Nederland. Een in Friesland en een in omgeving Gelderland/ Utrecht. Mag ik vragen welke je bedoelt, gezien dit een behoorlijk verschil kan maken?

karin1994
Berichten: 620
Geregistreerd: 10-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 23:08

JPitty schreef:
Scherpenzeel hebben we er 2 van in Nederland. Een in Friesland en een in omgeving Gelderland/ Utrecht. Mag ik vragen welke je bedoelt, gezien dit een behoorlijk verschil kan maken?


Je hebt helemaal gelijk, Scherpenzeel gld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 23:53

karin1994 schreef:
Ik heb zaterdagochtend tijd voor een fotoreportage in omgeving Scherpenzeel, wie zou dit leuk vinden?


Als [plaats] te doen is ben je welkom!
Wel portretfoto's, rijfoto's kunnen eventjes niet :)

karin1994
Berichten: 620
Geregistreerd: 10-02-12

Re: [P/M/H/O]Concept :Meeting op korte termijn;vanuit fotograaf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 00:02

Je hebt pb

janneke584

Berichten: 1912
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Ingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 07:33

karin1994 schreef:
Ik heb zaterdagochtend tijd voor een fotoreportage in omgeving Scherpenzeel, wie zou dit leuk vinden?


Ik zou naar leersum of overberg ofzo kunnen komen als je wil. Stand, rij en losgooifoto's. Alles is prima voor ons

Gioiello

Berichten: 112
Geregistreerd: 03-03-05
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [P/M/H/O]Concept :Meeting op korte termijn;vanuit fotograaf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 16:44

Ik wil graag weer wat meer met fotografie gaan doen en zou mijn portfolio wat willen aanvullen met nieuw materiaal. Omgeving Apeldoorn. Meer info via pb.

Jis_

Berichten: 11597
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 13:05

Ik ben een hobbyfotograaf en schilder en op zoek naar een paar dames die model willen staan begin dit jaar. De bedoeling is mooie bijzondere portretfoto's maken en daar komen dan weer schilderijen van.

Ervaring niet nodig maar je moet geen schroom hebben voor aparte poses.
https://i113.photobucket.com/albums/n23 ... oxinim.jpg
https://i113.photobucket.com/albums/n23 ... pp1atm.jpg

Ik zit midden Nederland en doe de styling en make up zelf bij mij thuis voordat we naar de locatie gaan.
Je kunt me, bij interesse en voor meer info, een pb sturen.
Bij veel interesse, je weet maar nooit :D, zal ik keuzes moeten maken en ga voor wie mij inspireert /een beeld geeft wat te willen neerzetten samen. In overleg natuurlijk. Maten, lengte niet belangrijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 13:19

Jis_ schreef:
Ik ben een hobbyfotograaf en schilder en op zoek naar een paar dames die model willen staan begin dit jaar. De bedoeling is mooie bijzondere portretfoto's maken en daar komen dan weer schilderijen van.

Ervaring niet nodig maar je moet geen schroom hebben voor aparte poses.
https://i113.photobucket.com/albums/n23 ... oxinim.jpg
https://i113.photobucket.com/albums/n23 ... pp1atm.jpg

Ik zit midden Nederland en doe de styling en make up zelf bij mij thuis voordat we naar de locatie gaan.
Je kunt me, bij interesse en voor meer info, een pb sturen.
Bij veel interesse, je weet maar nooit :D, zal ik keuzes moeten maken en ga voor wie mij inspireert /een beeld geeft wat te willen neerzetten samen. In overleg natuurlijk. Maten, lengte niet belangrijk.


Wat tof! Ik kom zelf uit [plaats] en wil je best een keer helpen :D Krijg je als model dan wel een paar van de foto's ook? :)

Jis_

Berichten: 11597
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 13:51

_Dreamer schreef:
Jis_ schreef:
Ik ben een hobbyfotograaf en schilder en op zoek naar een paar dames die model willen staan begin dit jaar. De bedoeling is mooie bijzondere portretfoto's maken en daar komen dan weer schilderijen van.

Ervaring niet nodig maar je moet geen schroom hebben voor aparte poses.
https://i113.photobucket.com/albums/n23 ... oxinim.jpg
https://i113.photobucket.com/albums/n23 ... pp1atm.jpg

Ik zit midden Nederland en doe de styling en make up zelf bij mij thuis voordat we naar de locatie gaan.
Je kunt me, bij interesse en voor meer info, een pb sturen.
Bij veel interesse, je weet maar nooit :D, zal ik keuzes moeten maken en ga voor wie mij inspireert /een beeld geeft wat te willen neerzetten samen. In overleg natuurlijk. Maten, lengte niet belangrijk.


Wat tof! Ik kom zelf uit Utrecht en wil je best een keer helpen :D Krijg je als model dan wel een paar van de foto's ook? :)


Jazeker! :j Ik stel ook een klein contract op, in voordeel voor zowel mij als voor het model. Dat wil ik verder per pb toelichten.

CastaMickey

Berichten: 7259
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [P/M/H/O]Concept :Meeting op korte termijn;vanuit fotograaf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 19:07

Ik vind het ook altijd leuk om model te staan :)
Woon in Nijmegen/Zwolle maar ik ben ook vaak in Groningen en de komende maanden ook nog veel in Leiden. Ben best mobiel :)

Ik heb "ervaring" in de zin van portfolioshoots mn via bokt maar niet professioneel.
Afbeelding

maj0

Berichten: 6590
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Re: [P/M/H/O]Concept :Meeting op korte termijn;vanuit fotograaf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 16:09

Gezocht!

Ik zoek iemand net een kat/geit/ander dier (geen paard/hond deze heb ik al) die braaf voor een doek blijft staan/zitten/liggen. En het niet erg vind om gekleurd weer weg te komen daar.

Ik ben bezig met een serie van 5 foto's met holi poeder. Je moet dus wel even extra handen mee nemen ivm gooien van het poeder.

Zou jij dit nou willen met je dier. Neem dan contact met mij op.
Het is wel op korte termijn liefste vanmiddag of morgen.

In de buurt Enter