Ik ben Deborah Burgersdijk, eigenaar van Graphix Photos. mijn website http://www.graphixphotos.nl en op facebook http://www.facebook.com/graphixphotos Regelmatig organiseer ik fotomeetings tussen fotografen en modellen. Ook geef ik diverse workshops. Dit keer wil ik in februari 2016 een meeting organiseren op Kijkduin(strand) in Den Haag. Je kan dan altijd uitwijken naar de duinen er achter waar enorm veel ruiterpaden en bos en duinen liggen.
Een leuke fotoshoot locatie voor zowel paardenliefhebbers als fotografen.
Ik wil graag weten of er animo voor is zodat we het e.e.a. kunnen gaan vast leggen.
De datum word past vast gelegd bij minimaal 5 paarden en 10 fotografen.
Ik ben benieuwd. Wil je eraan meewerken met je paard en of als fotograaf, geef je naam op met je website en of fb page zodat mensen kunnen kijken voor de foto's.
Regels: Kosten fotoshoot deelname: Geen Kosten leveren foto's, van de fotografen aan de modellen: 5 foto's per fotograaf aan het model op webformaat met logo gratis. Het naleveren van de foto's is per fotograaf afhankelijk van wat zij zelf rekenen. Het is de bedoeling dat de foto's digitaal worden aangeleverd aan de modellen. Tijdens de meeting zie ik het liefst 2 fotografen op een model. Zodat de een de andere eventueel kan helpen. Thema: Mag men zelf invullen, ik zou het advies geven als het model met haar paard samen op de foto wil, kleed u dan in stijl, bv sprookjes achtig of gewoon als ruiter met paard, maar wel in een kleur.
Fotografen: 1) 2) 3) 4) 5) 6) 7) 8) 9) 10)
Modellen: 1) 2) 3) 4) 5)
Boortjuh
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-16 16:46
Nou ik snap niet hoe je een bericht moet en kan aanpassen maar dan via deze weg.: De datum is vastgesteld op 13 februari.
Jammer! Helemaal niets? Ook niet als het gedeeld wordt op Facebook?
liedjuh2
Geplaatst: 03-02-16 10:42
O jammer, zag het net pas en wilde mij nog aanmelden als model, als het kon maar helaas.
powerhorse2
Geplaatst: 03-02-16 23:12
Ik heb 3 shetten haal alleen 13 februari niet.
2 merries 1 is palominobont de ander 3 kleur valk bont 95cm hoog (kunnen onder het zadel maar ook zonder) passend ruitertje heb ik niet echt 1 ruintje stekelvos geschoren op hoofd en benen na, volle manen en staart, 1.05m hoog, onder het zadel wedstrijdshet