Ik heb samen met JollieJ besloten om mei dit jaar een fotomeeting te organiseren in het Buurserzand in Buurse!
Deze zal onder voorbehoud plaats gaan vinden op zaterdag 30 april 2016!
Fotografen zullen worden geselecteerd op volgorde van aanmelding, modellen worden gekozen door de fotografen. Alle paarden/pony's mogen zich aanmelden!
Er zullen portretfoto's, rijfoto's en eventueel losgooifoto's gemaakt worden.
Het Buurserzand biedt een aantal geweldige fotolocaties en heeft her en der parkeergelegenheid, hoe en waar er geparkeerd gaat worden wordt door JollieJ en mij nog uitgezocht.
Een aantal locaties die we kunnen gebruiken voor de fotosessies:

''een open grasland met daarnaast een zandpad wat zich uitstekend leent om een goede galop te maken. Op het grasland staat lang gras en de bodem kan soms ongelijk zijn, hier dient rekening mee te worden gehouden.''

''Het zandpad wat naar het Buursermeertje leidt, omgeven door bomen''

''Het Buursermeertje, dappere paarden kunnen hier het water in, met mijn Tinker ben ik er tot zijn buik in geweest.''

''Bij het Buursermeertje zit een klein bosje, wat in de zomer prachtig groen kleurt''

''Iets verder, een klein stukje lopen vanaf het meertje zit een klein open plekje met als achtergrond de heide. Helaas is door moerasvorming een groot gedeelte van de heide niet bereikbaar voor mensen/dieren door het gevaar van drijfzand.''
Verder is het Buursezand een prachtige bosrijke omgeving waar je prachtige foto's kan maken.
Dus daarom mijn keus voor deze locatie

Nu de algemene info:
WANNEER: zaterdag 30 april 2016 (onder voorbehoud)
WAAR: Buursezand in Buurse (Tussen Haaksbergen en Enschede)
HOELAAT: (wordt nog bekend gemaakt)
FOTOGRAFEN: volgens de aanmeldlijst (aantal wat meegaat wordt later bekend gemaakt)
MODELLEN: volgens de aanmeldlijst (modellen die meegaan worden geselecteerd door de fotografen)
Organisatie:
- Diede (Diedelo)
- Jolanda (JollieJ)
Fotografen:
- Diede / DS Photography / https://www.facebook.com/DS-Photography ... 493947503/
- Jolanda / Jollies Pictures / https://www.facebook.com/JolliesPictures/?fref=ts
-
-
-
-
-
-
-
-
Modellen:
-
-
-