Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
photograph74 schreef:Niemand interesse?
teiger150 schreef:photograph74 schreef:Niemand interesse?
Ik wel ik heb 2 pony's die VD doen alleen woon ik in de kop van Noord-Holland. Hargen is vrij ver voor mij, en omdat ik in februari 3 maanden met mijn paarden in Drenthe zit ook erg lastig.
Welke datum heb je in gedachten? En is het tevens mogelijk de meeting iets noordelijker te plaatsen? Want dan kan ik wel een hoop modellen voor je regelen.
teiger150 schreef:photograph74 schreef:Niemand interesse?
Ik wel ik heb 2 pony's die VD doen alleen woon ik in de kop van Noord-Holland. Hargen is vrij ver voor mij, en omdat ik in februari 3 maanden met mijn paarden in Drenthe zit ook erg lastig.
Welke datum heb je in gedachten? En is het tevens mogelijk de meeting iets noordelijker te plaatsen? Want dan kan ik wel een hoop modellen voor je regelen.
teiger150 schreef:Mandarijn schreef:Ah als het goed bereikbaar is met het OV dan wil ik me, afhankelijk van de datum, graag opgeven als fotograaf! Zal even een mail sturen.
Ik weet niet zeker of ze Groote Keeten kiezen, maar als ze dat doen dan is het zeker bereikbaar met ov.
photograph74 schreef:Het moet in een vakantie zijn en de eerst volgende vakantie dat ik er ben is mei...
(Tijdens school gaat het niet lukken inb met huiswerk en toetsen)
O ja als je wilt opgeven meld dan of je Groote keeten wilt of Hargen aan Zee
photograph74 schreef:Het moet in een vakantie zijn en de eerst volgende vakantie dat ik er ben is mei...
teiger150 schreef:photograph74 schreef:Het moet in een vakantie zijn en de eerst volgende vakantie dat ik er ben is mei...
mei is voor mij prima, dan wil ik me opgeven met mijn 2 pony's Jack en Martje.
Naam: Jack
Ras: Tinker
Truckjes: alles, alleen zijn Jambette is niet zo mooi
[ [url=m/fZ7zyL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Naam: Martje
Ras: Fjord
Trucjes: jambette, spaanse pas, spagaat, blok en veel hoofdtrucjes
[ [url=m/Jtannr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik doe alleen mee als het in groote keeten is, ik zal eventjes wat vrienden vragen. Alleen zou ik wel snel willen weten of het groote keeten of hargen word
.
photograph74 schreef:Fotografen:
- bokt Naam: Mandarijn
Site: http://claudiapostemafotografie.weebly.com
Apparatuur: Nikon D3200 met 55-200 lens (en normale kitlens)
Ervaring: (jaren) 3 à 4
Voorkeur plek: Groote keeten
- Naam (geen bokt) : Lot
Site: tijdelijk uit de lucht
apparatuur: Nikon d5200
Ervaring (jaren): Ong jaar
Modellen:
- Bokt naam: teiger150
paard: (foto en evt andere info)
Vrijheidsdressuur oefeningen: liggen,zitten,steigeren, op het blok,buigen,spagaat, kusje, flehmen, knuffelen, gapen, nee schudden en nog meer maar ik weet het niet uit mijn hoofd.
Oefeningen onder zadel: (ja/nee zo ja welke) Alle boven genoemde oefeningen behalve de spagaat en buiging.
paard: (foto en evt andere info) Martje
Vrijheidsdressuur oefeningen: jambette, spaanse pas, buiging, spagaat, compliment, op het blok, flehmen, kusje, headbange, liggen
Oefeningen onder zadel: alles behalve het liggen ( ze is 24 dus vind dat een beetje te veel van het goede, ze kan wel freestyle zonder hoofdstel op het strand)
Meer info over de meeting en tips: http://vrijheidsdressuurmeeting.weebly.com