Ik zou graag mijn portfolio wat meer willen aanvullen met foto's van pony's dus vandaar dat ik een ponyfotomeeting wil organiseren!
Pony's t/m een stokmaat van 137 cm mogen zich aanmelden, kruisingen zijn ook toegestaan!
Als locatie heb ik gekozen voor het strand/duinen van hoek van holland. Ik heb daar weleens vaker fotomeetings gehad en vind het een mooie locatie omdat je makkelijk in de duinen kunt komen om daar ook wat foto's te schieten. Mocht er meer animo zijn voor een zonsondergang meeting is dit ook mogelijk!
Datum:
De datum staat vast op 22 mei. Hopelijk is het weer dan al wat beter. Bij slechte weersomstandigheden wordt de meeting verzet.
Thema:
Er is in principe geen thema voor deze meeting maar het zou voor de echte ponyfactor wel leuk zijn als de pony met een klein ruitertje op de foto gezet kan worden
Fotografen
Er zullen in totaal 8 fotografen meegaan. Deze zullen door mij random geloot worden zodat ook de fotografen die niet vaak op bokt te vinden zijn en dus vaak te laat zich aanmelden ook een kans maken!
Opgeven kan via pb of in het topic, niet zelf quoten!
Boktnaam:
Naam:
Website/facebook:
Ervaring:
Modellen:
Er zullen in totaal 8 fotografen meegaan. Deze zullen gekozen worden door de fotografen. Zowel gekozen fotografen als reservefotografen mogen meestemmen.
Opgeven kan via pb of in het topic, niet zelf quoten!
Boktnaam:
Naam:
Naam paard:
Ras paard:
Stokmaat:
Bijzonderheden:
Foto's (max 2):
Regels:
- Elke fotograaf levert minimaal 5 foto's, er is geen max. voor het aantal foto's maar het is wel zo eerlijk om elk model evenveel foto's te leveren
- Elk model zorgt dat zijn of haar paard schoon is en eventueel geknot/gevlochten
- Zorg als model voor een dun halstertouw of hengstenketting (voorkeur)
- Nabestellen kan bij de debetreffende fotograaf zelf en hier heb ik niets mee te maken
- Wil je samen met je paard op de foto zorg dan dat je een beetje matcht met je paard qua kleding
- Gelieve je alleen aan te melden als je echt kan op deze datum, mocht je toch niet kunnen graag ruim van te voren aangeven
- Er worden portretfoto's en rij/longeer/losfoto's gemaakt.
Ik hoop op veel animo en een gezellige en productieve meeting!