Animo fotomeetings zuid-oost Nederland.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Joy_Mennings

Animo fotomeetings zuid-oost Nederland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-15 16:07

Hoi allemaal,
Ik vroeg me af of er animo is voor een fotomeeting in zuidoost Nederland (zuidoost Brabant en Noord Limburg) Ik zie hier namelijk niet vaak fotomeetings voorbij komen in deze omgeving.

Ik zelf wil evt wel mee organiseren maar doe dit liever niet alleen. Ik heb namelijk nog nooit meegedaan aan een fotomeeting en weet dus niet wat je hiervoor allemaal moet regelen.

Het leek mee vooral leuk om een hondenfotomeeting te organiseren. Maar een gecombineerde (hond+paard) of twee fotomeetings vind ik ook leuk.

Laat maar weten of er animo voor is ;)

Groetjes Joy

Angela

Re: Animo fotomeetings zuid-oost Nederland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 17:10

Organiseren gaat hem niet worden, maar heb eventueel wel interesse om met mijn paard te komen.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 20:55

Organiseren is voor mij op 't moment ook geen optie, maar wil wel graag als fotograaf komen als er iets op gezet word :)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 21:01

Organiseren is voor mij ook geen optie, maar ook ik wil, wanneer het mogelijk is om er met OV te komen en het afhankelijk van de datum mij aanmelden als fotograaf.. :)

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-15 23:16

Oké leuk :) ik zoek wel echt iemand om mee te organiseren. Wel leuk dat er animo is.
Ik zelf zou mee kunnen als fotograaf (beginnend). En ik heb twee hondjes die model zouden kunnen zijn.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 19:58

Ik heb helaas geen ervaring met meetings, maar het lijkt me erg leuk om een keer met mijn paard mee te doen als model.
In januari heb ik vakantie en zou ik wel kunnen meehelpen met organiseren, maar gezien ik geen ervaring hiermee heb is dat misschien lastig.

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 00:42

Ik heb ook geen ervaring met het organiseren. Ik zou graag met mijn paard komen en misschien maar dat moet ik nog vragen wil er nog iemand mee met haar paard.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-16 18:45