[P] Fotomeeting Limburg BE

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Leen

[P] Fotomeeting Limburg BE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-15 20:55

[FM] Fotomeetings in België

Citaat:
Locaties
Algemeen:
http://www.toerismelimburg.be/nl/paardrijden
http://www.natuurenbos.be/ontdek-onze-n ... _order=ASC

:list:
- kattevennen Genk

- Nationaal park Hoge kempen Genk

- Merode Bos filmpje

- Teut in Zonhoven a la lommelse sahara

- Oudsberg in Opoeteren a la lommelse sahara

- Most keiheuvel in Balen

- blekerheide in Lommel

- Haspengauw

( -Lommelse Sahara = van de lijst af gehaald aangezien verbod van meetings! tenzij we toestemming vragen voor deze locatie aan de gemeente wordt het deze dus niet (?) )

Zoe_97

Re: [P] Fotomeeting Limburg BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:56

ik meld me weer :)

dejoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:00

Ik meld me ook weer (als fotograaf), maar heb Kaat van het vorige topic wel mijn top 3 al gestuurd, dus ik geloof dat we even in 2 topics bezig blijven haha :)

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:00

meld mij ook weer :D
zowel fotograaf als model

Top 3 geef ik morgen even door nu geen tijd ;)
Laatst bijgewerkt door Art_Ificious op 02-12-15 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:01

Kijken of een nieuw topic veel beter is

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:02

k had mijn top 3 ookal naar kaat gestuurd :)

dejoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:06

In het andere topic werd aangehaald dat er mogelijk fotografen zouden afhaken wanneer er veel 'normale' modellen zouden komen, omdat het dan wellicht minder interessant is.
Ik denk dat dit vooral betrekking heeft op de bekende / goede fotografen? Hoe kijken jullie daartegenaan in dit topic? En hoe kijken jullie dan tegen fotografen aan die nog niet veel ervaring hebben? :)

Enkele vraagjes, zodat ik ook voor mijzelf een idee heb

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:08

Ook ik meld me terug onder voorbehoud, maar het is misschien wel handig om in de OP wat meer uit te leggen wat de bedoeling is. :)
Laatst bijgewerkt door x_Kaat_x op 02-12-15 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:08

ik vind fotografen met minder ervaring niet erg, zolang er maar leuke foto's uitkomen. Bij bekendere fotografen die alleen bij speciale paarden komen hebben gewone paarden zoals de mijne nooit een kans

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:09

Haspengauw is trouwens nog steeds geen duidelijkheid over ;)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:11

Ik wil me graag aanmelden als fotograaf ovb datum & locatie :)

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:11

Ik meld me ook even als fotograaf ovb locatie. Datum gaat waarschijnlijk wel lukken.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:13

Ik meld me onder voorbehoud van datum en locatie ook weer met mn 2 paarden.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-15 21:14

Haspengouw is vooral een wandelroute met mooie stops, maar daar moet ik ook even voor kijken waar het mooi is.
De andere locaties zijn meer 'mooie plaatsen', haspengouw is eigenlijk een beetje gewoon heel zuid-limburg.

En ik denk dat het inderdaad leuk is om dit voor 'de gewone' paarden ook eens mogelijk te maken. Ik vind het leuk als er 1 of 2 speciaaltjes bij zijn, maar de rest mag helemaal gewoon zijn. Die vind ik vaak zelfs leuker dan de speciaaltjes.

Edit: Zijn er nog mensen die leuke locaties weten?

Djura99

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:16

ik meld me ook ovb van datum en locatie met mijn paard :)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:18

wat moeten we hier nu eigenlijk posten? terug lijstje met mdellen en fotografen en voorkeur voor locatie, of...?

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:22

Ja, gewoon zelfde lijstje en wie niet komt eraf halen en dan aanvullen?

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-15 21:23

Beginnende fotografen zijn zeker ook welkom, zeker fijn als er ook iemand bij is met wat meer ervaring. Dan hebben de modellen sowieso zeker leuke foto's, en de beginnende fotograaf kan tips krijgen van de meer ervaren.

Zoe_97 schreef:
wat moeten we hier nu eigenlijk posten? terug lijstje met mdellen en fotografen en voorkeur voor locatie, of...?

Anders eerst kijken wat de meest gewilde locatie is, maar ja ik neem aan dat die voor iedereen hier ongeveer wel zal passen. Als we ergens wat meer centraal nemen dan denk ik wel dat iedereen er geraakt.
Genk is toch ongeveer centrum van limburg? Eens kijken welke daar het dichts bij in de buurt liggen.

chimello schreef:
Ja, gewoon zelfde lijstje en wie niet komt eraf halen en dan aanvullen?

Lijkt me het makkelijkste ja :)

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:27

Zouden niet gewoon stilletjes aan een locatie kiezen? Denk dat alle mogelijke en locatie's die de moeite waard zijn ondertussen wel zijn genoemd in het vorige topic.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-15 21:27

Klopt het zo? Als even de 2 bijgekomen fotografen ook het lijstje kunnen invullen
x_Kaat_x schreef:
Citaat:
Uiteraard zal voor iedereen onder voorbehoud van datum en locatie zijn, dus dat hoeft niet per persoon extra vermeld worden. Kwestie van het overzichtelijk te houden

Fotografen (boktnaam | fotografienaam | link naar website | voorkeur locatie)

- chimello | sk | website | regio Limburg
- Leen | Leen Schaessens Fotografie | website | regio Limburg (max 2u van Hasselt)
- Art_Ificious | Marico-Graphy | recente foto's: [ITP] Zon, Herfst en Harley in het bos | Limburg en eventueel ook Vlaams Brabant
- Dejoni | -knip-

Citaat:
Modellen (naam | naam paard | kan los of niet, extra bijzonderheden... | voorkeur locatie | link naar foto's)

- zoe_97 (Zoë) | Olaf van het biezenhof | kan los binnen omheining, niet zonder omheining | schimmel, kan goed bewegen en kijkt meestal goed in de lens | limburg of max een uur rijden vanaf alken | profiel (foto's gemaakt door leen)
- chimello | Bones | Kan onder het zadel en aan de longe, liefst als laatste als model | Hij is cremello, blauwe maanogen | foto's op ykw-gypsyhorses.com
- Art_Ificious (Marijke) | Harley | Los als er voldoende mensen naast de omheining staan en als omheining best hoog is (kan goed springen) | Limburg | [ITP] Zon, Herfst en Harley in het bos
- xAnthea (Anthea) | Ferdo | Kan los, kan VD waaronder steigeren | Limburg of Antwerpen | Foto 1 Foto2
- xAnthea (Anthea) | Hyrano | Kan hoogstwss wel los, heeft namelijk veel respect voor een draadje, imposant paard van 1m80, zwarte parel | Limburg of Antwerpen | Foto 1 Foto 2
-X_Kaat_X | Don Amigo (KWPN 1m75) of Juliet (NMRPS) | Don Amigo kan los afhangend van omheining en gedrag, Juliet kan los en heeft speciaal kleurtje | Limburg | Amigo1 Amigo2
-X_Kaat_X | Juliet (NMRPS) | Juliet kan los en heeft speciaal kleurtje | Limburg (Antwerpen onder voorbehoud) | Juliet
- Snollygoster | Yutah | Kan los binnen omheining | Speciaal kleurtje (grullo bont), aansprekend hoofd en kijkt vrijwel altijd vrolijk op foto | Limburg | Foto's -> memberlist.php?mode=viewprofile&u=261617
Laatst bijgewerkt door Muiz op 11-04-20 14:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam op verzoek verwijderd.

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:29

Ik meld me ook weer als, eh, een veredeld stalhulpje oid :')

Genk is inderdaad heel centraal gelegen. Mij maakt de locatie niets uit zolang het Limburg is :)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:31

Zit op mobiel, kan niet makkelijk quotes aanpassen dus als iemand mij in het lijstje wil zetten zou dat heel fijn zijn :)

Leverage / Kim van der Veeke Fotografie / http://www.kimvanderveeke.nl / Lommel

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:32

Ik heb mezelf er weer even bij gezet...
En Leverage ook.

Citaat:
Uiteraard zal voor iedereen onder voorbehoud van datum en locatie zijn, dus dat hoeft niet per persoon extra vermeld worden. Kwestie van het overzichtelijk te houden

Fotografen (boktnaam | fotografienaam | link naar website | voorkeur locatie)

- chimello | sk | website | regio Limburg
- Leen | Leen Schaessens Fotografie | website | regio Limburg (max 2u van Hasselt)
- Art_Ificious | Marico-Graphy | recente foto's: [ITP] Zon, Herfst en Harley in het bos | Limburg en eventueel ook Vlaams Brabant
- Dejoni | -knip-
- JewEmm | Irene Lantman Fotografie | Flickr | ---
- Leverage | Kim van der Veeke Fotografie | http://www.kimvanderveeke.nl | Lommel

Citaat:
Modellen (naam | naam paard | kan los of niet, extra bijzonderheden... | voorkeur locatie | link naar foto's)

- zoe_97 (Zoë) | Olaf van het biezenhof | kan los binnen omheining, niet zonder omheining | schimmel, kan goed bewegen en kijkt meestal goed in de lens | limburg of max een uur rijden vanaf alken | profiel (foto's gemaakt door leen)
- chimello | Bones | Kan onder het zadel en aan de longe, liefst als laatste als model | Hij is cremello, blauwe maanogen | foto's op ykw-gypsyhorses.com
- Art_Ificious (Marijke) | Harley | Los als er voldoende mensen naast de omheining staan en als omheining best hoog is (kan goed springen) | Limburg | [ITP] Zon, Herfst en Harley in het bos
- xAnthea (Anthea) | Ferdo | Kan los, kan VD waaronder steigeren | Limburg of Antwerpen | Foto 1 Foto2
- xAnthea (Anthea) | Hyrano | Kan hoogstwss wel los, heeft namelijk veel respect voor een draadje, imposant paard van 1m80, zwarte parel | Limburg of Antwerpen | Foto 1 Foto 2
-X_Kaat_X | Don Amigo (KWPN 1m75) of Juliet (NMRPS) | Don Amigo kan los afhangend van omheining en gedrag, Juliet kan los en heeft speciaal kleurtje | Limburg | Amigo1 Amigo2
-X_Kaat_X | Juliet (NMRPS) | Juliet kan los en heeft speciaal kleurtje | Limburg (Antwerpen onder voorbehoud) | Juliet
- Snollygoster | Yutah | Kan los binnen omheining | Speciaal kleurtje (grullo bont), aansprekend hoofd en kijkt vrijwel altijd vrolijk op foto | Limburg | Foto's -> memberlist.php?mode=viewprofile&u=261617
Laatst bijgewerkt door Muiz op 11-04-20 14:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam op verzoek verwijderd.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-15 21:34

Dankjewel JewEmm

Zonhoven licht eigenlijk ook heel centraal.
Zijn jullie het er mee eens dat dit de best gelegen locaties zijn om met z'n allen af te kunnen spreken? Denk er ook aan dat we gerust ook nog eens wat vaker kunnen meeten.

- kattevennen Genk
- Nationaal park Hoge kempen Genk
- Teut in Zonhoven a la lommelse sahara

Zijn er mensen die al op een van deze locaties geweest zijn? Hoe zit het met parkeren van trailers, is het ver wandelen tot een mooie locatie, en is het een beetje een gevarieerde omgeving. Dus niet enkel bos oid.
Ik denk dat we eerst gewoon even het praktische moeten kijken en dan kunnen we erna stemmen.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:36

Teut is heel erg mooi , veel open vlaktes en hele mooie plaatsen om te fotograferen. ook is er parking gelegen vlak aan waardoor je amper straten over moet en er passen wel wat trailers