Datum : 22 november
Modellen : 6/8
Fotografen : 6/8
Informatie
Aangezien de herfst wel onderhand is begonnen. En ik voor mijn portfolio nog leuke herfst foto wil hebben. En waar kan dit beter dan in het Kralingse Zoom? De perfecte locatie natuurlijk voor een herfst meeting.
Deze meeting is voor alle modellen bedoeld, er zijn geen eisen aan verbonden wil je, je eigen aanmelden voor de meeting. Wel worden ze gekozen door de fotografen dus hou hier wel rekening mee met het aanmelden. Dat je hier wel op voorbereid ben. De fotografen worden op basis van kennis en ervaring gekozen door mij.
Er gaan in totaal 6 of 8 modellen & fotografen mee. Dit hangt af van de aangemelde modellen en fotografen.
Fotograaf
Elke fotograaf levert na de meeting minimaal 5 foto's op webformaat, webformaat is meestal 900x600. Originele formaten worden niet weggegeven, hier kan de eigenaar van het paard zelf kopen voor eigen gebruik.
Foto's worden gelever binnen 4 weken maximaal, mocht door omstandigheden dit niet redden. Stuur dan even een berichtje door naar mij. Zodat ik er rekening mee kan houden.
Na de meeting krijg elke fotograaf een pb met de emails van de modellen. Zodat de fotografen de modellen de foto's kunnen versturen.
Fotografen kunnen zich aanmelden door een email te sturen naar info@demivanreevenfotografie.nl. Ik lees elke dag een aantal keer mijn mail.
Naam bokt | Naam | website | ervaring?
Modellen
De modellen zorgen dat hun paard netjes is schoon gemaakt en eventueel het tuig ook netjes is schoongemaakt. Kleine dingetjes kunnen met babydoekjes.
Neem ook voor de zekerheid en dat is zeker aan te raden een 2/3de persoon mee. Dit wil nog wel eens helpen met het helpen van de aandacht van de paarden.
Modellen kunnen zich aanmelden door een email te sturen naar Info@demivanreevenfotografie.nl. Email word genoeg gecontroleerd.
Naam bokt | Naam persoon & naam paard | extra | 2 foto's in een link aub.
Extra
Hou graag de datum vrij, meld je dan dus ook aan als je datum ook daadwerkelijk kan. Ik heb namelijk geen zin in last minute afmeldingen.
Het lijkt me namelijk wel leuk als eens een meeting door ging zonder afmeldingen.