Eerlijk is eerlijk, je OP is een beetje onduidelijk, wellicht dat mensen daarom niet echt interesse tonen. Graag wil ik je wat tips geven om dat te verbeteren.
Allereerst is onduidelijk waar de meeting is. Bos Gooren en Krochten zegt mij namelijk helemaal niets. In welke provincie is dit, bij welke plek in de buurt? En waar in het bos wil je dit doen? Is er een mooie open plek? Dit kun je wat meer specifiek noemen.
Ook kan ik er niet uit halen wat voor Fotomeeting het zou zijn. Is het de bedoeling dat er paarden model staan, wil je menselijke modellen of honden? Of een combinatie?
En kunnen ook fotografen aanmelden of wil jij als enige fotografen? En hoeveel modellen kunnen er mee?
Is er aan deze meeting ook een thema verbonden, zodat je weet wat voor kledingstijl, of uitdossing voor je paard of hond nodig is? Of is het themavrij?
En wanneer wil je het organiseren? In welke maand en in een weekend of door de weeks?
Dit zijn allemaal dingen die mensen willen weten voor ze serieus reageren of er interesse is. Misschien kun je eens wat andere aankondigingen voor Fotomeetings doorlezen voor wat voorbeelden om je OP aan te passen. Dan zal de interesse vast wel komen! Heel veel succes met je Fotomeeting!