Al een tijdje zit ik met een idee in mijn hoofd voor een fotoshoot. Ik zelf heb nog nooit wat georganiseerd en ik weet ook of er animo voor is.
Ik zelf ben erg geïnteresseerd in de Rotterdamse haven en alles erom heen. Zelf doe ik ook een opleiding op de Scheepvaart college waarbij ik 'later'
in de haven ga werken. Maar in de haven werken niet heel veel vrouwen (al hoewel het loopt erg op) terwijl de haven toch wel iets 'stoers' heeft.
En het is natuurlijk ontzettend leuk en interessant om daar te werken.
De wereld haven dagen is ook een 'campagne' gestart met als doel meer vrouwen te interesseren voor werken in de haven.
Het idee:
Ik zelf had in gedachten een fotoshoot in de haven. Beetje het idee als de campagne van 'Hoge hakken in de haven' maar dan ons eigen idee.
Iemand op hakken en in een smart casual of business casual thema. (Meer ideeën zijn welkom.)
Ik heb nog nergens echt iets voorbij zien komen dus ik heb zelf een moodboard samen gesteld.

Ik hoop dat jullie een beetje een idee hebben. Misschien is het wel helemaal geen goed idee.
Ik zelf heb nog niet echt een locatie in gedachten. En misschien als het een goed idee is meerdere locaties. Het is sowieso in en rond om de
Rotterdamse haven, Tweede Maasvlakte, Waalhaven.