Lara (Lara @Bokt) van True Photographs en ik zouden graag een fotomeeting houden vol met stippels in de Herperduinen.

Waar?
De fotomeeting wordt gehouden bij de Herperduinen. Dit ligt vlakbij Oss en Den Bosch. Het is een prachtig gebied met plassen, zandverstuivingen, heide en bos. Veel variatie dus!
Wanneer?
De fotomeeting wordt op zondag 20 september 2015 gehouden.
Aanmelden
Zowel de fotografen als de modellen kunnen zich aanmelden door een mail te sturen naar fotomeetingsbokt@gmail.com! Dit doen we om beide toegang te hebben tot alle aanmeldingen en om alles bij elkaar te houden voor het overzicht. Dus geen PB sturen alsjeblieft.
Fotografen
De meeting zal bestaan uit 8 fotografen. Lara en ik zijn hier al onderdeel van en dus zoeken wij nog 6 fotografen om het team compleet te maken! Lara en ik kiezen zelf de fotografen uit en we houden ook zelf de lijst bij.
In de mail voor aanmelding zien wij dit lijstje graag ingevuld terug:
Boktnaam:
Naam:
Fotografienaam:
Apparatuur:
Website met portfolio:
Modellen
De enige eis die we hebben is dat het paard stippels heeft. Groot of klein; alles kan. Bij de stippels hoort natuurlijk het ras Appaloosa, maar ook een ander ras mag. Als het dus maar stippels heeft. Er zullen 6 modellen meegaan!
In de mail voor de aanmelding zien wij dit lijstje graag ingevuld terug:
Naam paard:
Ras paard:
Korte omschrijving / bijzonderheden paard:
Enkele foto's van het paard:
Wij hebben er ontzettend veel zin in! Laat de fotografen en de gave stippels maar komen!