Naar aanleiding van een ander door mij (mede-)georganiseerde fotomeeting, wil ik graag samen met Femke (FR_Foto @bokt) nog zo'n meeting houden, alleen dan nu hier in de buurt!
Een hele speciale fotomeeting belooft het te worden, anders dan de "normale" plaatjes

Moodboard
Het belangrijkste voor deze meeting:
https://www.pinterest.com/sharon6017/fotomeeting-sfeer/
Dit is het moodboard! Even je mailadres versturen en je kan toevoegen wat je wil

Wat voor meeting?
Met deze meeting is het dus de bedoeling dat we de kans krijgen om een serie unieke foto's te maken. De mogelijkheid om sfeer en gevoel vast te leggen op de foto.
Als je dit niet zou willen is het natuurlijk ook goed, het blijft jouw stijl en foto's

We kunnen natuurlijk richting western gaan, of meer een droomthema. Mij lijkt allebei door elkaar ook erg leuk! Dus anders dan standaard is een "must" (niks moet natuurlijk, maar jullie snappen het

Zelf zat ik te denken aan een dag- en zonsondergangsmeeting, dat we dus meerdere mogelijkheden van plaatjes schieten op één dag hebben. Tussendoor kunnen we natuurlijk een pauze houden of ergens gaan eten, mocht hier interesse voor zijn!
Wat voor modellen horen hier bij?
Het leukste is natuurlijk als we opzoek gaan naar 'unieke' modellen! Denk in deze richtingen:
-Arabiers met lange manen
-Tinkers met veel behang, bijvoorbeeld schimmels
-Schwarschwalder fusches
-Paints
-Quarter horses
-Andalusiërs
-Andere paarden met uitstraling (en het liefst lange manen)
-Cremello's, schimmels, valken, gitzwarte paarden, bonte paarden, maanogen
Dus geen strak in pakke-wedstrijdpaarden, geen knotjes, geen ultra-nette optomingen, geen witte broeken en rijjasjes
WEL: Prachtige jurken, losse wilde manen, natuurlijke looks, schitterende uitstralingen, bloemen, western of show optomingen, vrijheidsdressuur, beschilderd met indiaanse tekeningen

Waar?
De locatie wordt Kootwijkerzand, hoe dit zit met eventuele penningen ga ik nog opzoeken of navragen.
Wanneer?
Het idee is om deze meeting in september of oktober te houden. Mocht dit niet lukken kan later ook nog.
Voor wie?
Fotografen
Qua fotografen zoek ik van alles en nog wat, dit om onervarenen een kans te geven om te leren van meer ervaren fotografen. De fotografen kies ik zelf uit.
Ik ben op zoek naar nog 4 fotografen, in totaal worden het er dus 8!
Graag deze lijst invullen en mij PB'en, NIET quoten.
Fotografen schreef:Boktnaam // gewone naam // fotografienaam // site // ervaring
1. WildDreams // Sharon // Wild Dream Shots
2. FR_Foto // Femke //
3. Minh
4. Justine
Modellen
De dag wordt verdeeld in 2 groepen, een ochtend en een middag groep, of misschien een middag en een avond groep. Afhankelijk van de mogelijkheden tot modellen die in de avond beschikbaar zijn voor zonsondergangsfoto's, dat zou wel erg leuk zijn natuurlijk

In totaal ben ik op zoek naar 8 modellen!
Ook graag dit lijstje invullen en mij PB'en!. NIET quoten.
Modellen schreef:Boktnaam // naam paard // ras // kleur // bijzonderheden (vrijheidsdressuur, zonder zadel rijden etc.) // eventuele outfit (jurk, westernoutfit, tuig) // foto's
Ik kijk er nu al ontzettend naar uit, ik hoop dat het een onvergetelijke meeting gaat worden