Een aantal weken geleden kwam ik op het idee om mijn eigen fotomeeting te organiseren. Dit idee werk ik nu graag voor jullie uit, en ik hoop dat er genoeg aanmeldingen komen!
Mijn ervaring met fotomeetings is dat er vaak redelijk weinig tijd voor portretfoto's wordt genomen. Ik wil dan ook, als jullie het er mee eens zijn, een kwartier per paard aanhouden. Daarom wil ik het houden bij 6 modellen, zodat ieder paard genoeg aandacht krijgt. Wel wil ik gaan voor 8 fotografen.
De meeting zal in augustus plaatsvinden, en eigenlijk zat ik te denken aan een doordeweekse dag. Dit is zeer waarschijnlijk moeilijk te verwezenlijken, omdat iedereen verschillende werk- en vakantietijden heeft. Daarom gaan we hier met ons allen over discussiëren

Ook moet ik jullie er bij vermelden dat ik over twee weken op vakantie ga, en daar twee weken blijf. Van 3 t/m 18/19 juli zal er dan van mijn kant waarschijnlijk ook weinig tot niet worden gereageerd. Daarom maak ik de uiterste inschrijfdatum voor modellen én fotografen: 22 juli 2015
De locatie is:
-Bij een teveel aan fotografen zullen deze gekozen worden. (Tenzij jullie het liever anders zien)
-Bij een teveel aan modellen zullen deze gekozen worden door de (gekozen) fotografen. Dit staat vast.
Het aanmelden van de fotografen mag hier in het topic, wel ontvang ik graag een pb met daarin een bericht dat je je hebt aangemeld. Zo houd ik overzicht en ontstaan er geen misverstanden.
Citaat:Opgave fotografen
Boktnaam:
Voornaam:
Fotografienaam:
Camera en lenzen (die je verwacht te gebruiken:
Jaren ervaring:
Wensen voor portfolio (stijlen):
Kan door de week (in de week van 10-14 augustus) de volgende dagen:
Kan zondag 16 augustus:
Het aanmelden van de modellen mag hier in het topic, maar ook ontvang ik graag een pb!! met daarin een bericht dat je je hebt aangemeld. Zo houd ik overzicht en ontstaan er geen misverstanden. Het aanmelden mag ook via pb, dan weet je zeker dat ik het direct lees.
Citaat:Opgave modellen
Boktnaam:
Voornaam:
Naam paard:
Ras en leeftijd:
Dit is zijn of haar ...ste/de meeting (voer getal in)
Is jouw paard onder het zadel, nog onbeleerd, loopt hij/zij een bepaalde klasse, kan hij/zij vrijheidsdressuur of andere dingen? Meld het hieronder!
Wat kan jouw paard?:
Opmerkingen:
Kan door de week (in de week van 10-14 augustus) de volgende dagen:
Kan 16 zondag augustus:
Ik ben benieuwd, aanmelden maar!