Zomerse paardenfotomeeting Buinen (Exloërbos) - Drenthe

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sannerocky

Zomerse paardenfotomeeting Buinen (Exloërbos) - Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-15 10:46

Hallo paardenliefhebbers *\o/*

Een aantal weken geleden kwam ik op het idee om mijn eigen fotomeeting te organiseren. Dit idee werk ik nu graag voor jullie uit, en ik hoop dat er genoeg aanmeldingen komen!

Mijn ervaring met fotomeetings is dat er vaak redelijk weinig tijd voor portretfoto's wordt genomen. Ik wil dan ook, als jullie het er mee eens zijn, een kwartier per paard aanhouden. Daarom wil ik het houden bij 6 modellen, zodat ieder paard genoeg aandacht krijgt. Wel wil ik gaan voor 8 fotografen.

De meeting zal in augustus plaatsvinden, en eigenlijk zat ik te denken aan een doordeweekse dag. Dit is zeer waarschijnlijk moeilijk te verwezenlijken, omdat iedereen verschillende werk- en vakantietijden heeft. Daarom gaan we hier met ons allen over discussiëren :D

Ook moet ik jullie er bij vermelden dat ik over twee weken op vakantie ga, en daar twee weken blijf. Van 3 t/m 18/19 juli zal er dan van mijn kant waarschijnlijk ook weinig tot niet worden gereageerd. Daarom maak ik de uiterste inschrijfdatum voor modellen én fotografen: 22 juli 2015

De locatie is:
Het Exloërbos (heideveld)

-Bij een teveel aan fotografen zullen deze gekozen worden. (Tenzij jullie het liever anders zien)

-Bij een teveel aan modellen zullen deze gekozen worden door de (gekozen) fotografen. Dit staat vast.

Het aanmelden van de fotografen mag hier in het topic, wel ontvang ik graag een pb met daarin een bericht dat je je hebt aangemeld. Zo houd ik overzicht en ontstaan er geen misverstanden.

Citaat:
Opgave fotografen

Boktnaam:
Voornaam:
Fotografienaam:
Camera en lenzen (die je verwacht te gebruiken:
Jaren ervaring:
Wensen voor portfolio (stijlen):

Kan door de week (in de week van 10-14 augustus) de volgende dagen:
Kan zondag 16 augustus:

Het aanmelden van de modellen mag hier in het topic, maar ook ontvang ik graag een pb!! met daarin een bericht dat je je hebt aangemeld. Zo houd ik overzicht en ontstaan er geen misverstanden. Het aanmelden mag ook via pb, dan weet je zeker dat ik het direct lees.

Citaat:
Opgave modellen

Boktnaam:
Voornaam:
Naam paard:
Ras en leeftijd:
Dit is zijn of haar ...ste/de meeting (voer getal in)
Is jouw paard onder het zadel, nog onbeleerd, loopt hij/zij een bepaalde klasse, kan hij/zij vrijheidsdressuur of andere dingen? Meld het hieronder!
Wat kan jouw paard?:
Opmerkingen:

Kan door de week (in de week van 10-14 augustus) de volgende dagen:
Kan 16 zondag augustus:

Ik ben benieuwd, aanmelden maar!
Laatst bijgewerkt door sannerocky op 21-06-15 11:12, in het totaal 1 keer bewerkt

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-15 11:07

Citaat:
Fotografen:

SanneRocky - Sanne - SanneWichertjes Fotografie - Nikon D3100 met Nikor 50 mm 1.8 & Sigma 70 - 300m 4-5.6 - 2 jaren ervaring +-

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 11:09

Boktnaam: rina
Voornaam: Rina :D
Naam paard: Eclips of a Moon
Ras en leeftijd: AQHA (Quarter dus) 12 jaar.
Dit is zijn of haar eerste meeting (voer getal in)
Is jouw paard onder het zadel, nog onbeleerd, loopt hij/zij een bepaalde klasse, kan hij/zij vrijheidsdressuur of andere dingen? Meld het hieronder!
Is normaal onder het zadel zowel western als engels (als ze tenminste eens niet geblesseerd is). Heeft wedstrijden gelopen (western maar ook hunter under saddle/engels zadel). Geen vrijheidsdressuur.

Kan door de week (in de week van 10-14 augustus) de volgende dagen: ik kan alle dagen.
Kan 16 zondag augustus: tot nu toe wel.

Foto miss Draak :D
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door rina op 21-06-15 11:16, in het totaal 1 keer bewerkt

sannerocky

Re: Zomerse paardenfotomeeting Buinen (Exloërbos) - Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-15 11:11

Oepsieee, ik zie dat ik iets verkeerds heb gedaan. Ik bedoel augustus ipv juli Rina :D

Zou je voor mij je reactie willen aanpassen?

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 11:15

_O- ik vond em nogal leuk :P grinnik maar ook die datums in augustus is geen punt. Voordeel van huisvrouw zijn :+ :D

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 11:20

Opgave modellen

Boktnaam: maxie
Voornaam: Evelien
Naam paard: No Mercy Me
Ras en leeftijd: Quarter horse
Dit is zijn of haar 1ste/de meeting (voer getal in)
Wat kan jouw paard?: onder het zadel, western, basis
Opmerkingen: ONDER VOORBEHOUD

Kan door de week (in de week van 10-14 augustus) de volgende dagen: maandag en vrijdag
Kan 16 zondag augustus: ja

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door maxie op 21-06-15 11:25, in het totaal 1 keer bewerkt

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 11:22

Hey Mug geef je paard eens met zijn echte naam op ipv dat kattenvoernaampje }> :')

Ik mag dat overigens zeggen, ik heb Felix "No Mercy Me" gefokt :D
En ik ga dan hopen dat wij beide uitgekozen worden, Felix en Clips zijn nl broer en zus :P

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 11:26

rina schreef:
Hey Mug geef je paard eens met zijn echte naam op ipv dat kattenvoernaampje }> :')

Ik mag dat overigens zeggen, ik heb Felix "No Mercy Me" gefokt :D
En ik ga dan hopen dat wij beide uitgekozen worden, Felix en Clips zijn nl broer en zus :P

Zo beter?? :D zou wel leuk zijn broer en zus bij elkaar. :)

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 11:26

Boktnaam: Van
Voornaam: Lynn
Naam paard: Wolf
Ras en leeftijd: Konik polski, 6 jaar
Dit is zijn of haar 1ste/de meeting (voer getal in)
Wat kan jouw paard?: onder het zadel(bitloos/touwhalster)
Opmerkingen:

Kan zo niet zeggen wanneer ik kan aangezien ik afhankelijk ben van oppas voor mijn zoontje

Afbeelding

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-15 11:33

Willen de modellen zich hier nog even in zetten:

Citaat:
Modellen

Foto's in een linkje :D

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 11:41

Citaat:
Fotografen

Boktnaam: Tigress
Voornaam: Marinda
Fotografienaam: Perfect Memory Photography
Camera en lenzen (die je verwacht te gebruiken: Canon EOS70D + Tamron 70-200
Jaren ervaring: 5 jaar
Wensen voor portfolio (stijlen): Geen speciale wensen, al zou ik bijpassend tuig matchend met het ras wel ontzettend leuk vinden :)

Kan door de week (in de week van 10-14 augustus) de volgende dagen: *
Kan zondag 16 augustus: *

*Ik werk wel die dagen misschien, maar ik kan altijd kijken of ik een dienst kan ruilen :) Dat zal vast geen probleem zijn :D

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-15 11:54

sannerocky schreef:
Citaat:
Fotografen:

SanneRocky - Sanne - SanneWichertjes Fotografie - Nikon D3100 met Nikor 50 mm 1.8 & Sigma 70 - 300m 4-5.6 - 2 jaren ervaring +-

Tigress - Marinda - Perfect Memory Photography - Canon EOS70D + Tamron 70-200 - 5 jaren ervaring - Geen speciale wensen, zou wel bijpassend tuig matchend met het ras ontzettend leuk vinden

Dit is de bedoeling mensen, graag zo de quote aanvullen. Het invullijstje per pb, zowel fotografen als modellen.
Laatst bijgewerkt door sannerocky op 21-06-15 12:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 11:57

Toen ik dit topic zag dacht ik ik zou wel mee willen met model maar ook wel graag als fotograaf. Maar nu ik deze aangemelde modellen zie heb ik toch wel heel veel zin om mee te gaan als fotograaf :D

Citaat:
Fotografen:

Tigress - Marinda - Perfect Memory Photography - Canon EOS70D + Tamron 70-200 - 5 jaren ervaring - Geen speciale wensen, zou wel bijpassend tuig matchend met het ras ontzettend leuk vinden

Gydja - Marthe - Marthe Fotografie - Canon EOS600D + 75-300 - 4 jaar - Bijpassend tuig zo als Tigeress aangegeven lijkt me leuk!
Laatst bijgewerkt door Gydja op 21-06-15 12:06, in het totaal 1 keer bewerkt

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-15 12:02

Citaat:
Modellen

rina - Rina - Eclips of a Moon - AQHA (Quarter Horse) 12 jaar - eerste meeting - Western en Engels - Eclips

maxie - Evelien - No Mercy Me - Quarter Horse - eerste meeting - basis Western - Onder voorbehoud! - No Mercy1No Mercy2

Van - Lynn - Wolf - Konik Polski, 6 jaar - eerste meeting - ohz bitloos/touwhalster - Wolf

Foto's in een linkje :D

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-15 12:04

Omdat ik het overzicht wil houden, heb ik mij bedacht. Graag de opgavelijstjes per pb, en de quotes hier in het topic aanvullen.

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 12:22

Ahh ships.. Eindelijk een meeting waar ik lopend heenkan.. Ben ik er niet.. Had graag meegedaan met mijn 23 jarige tinker Katinka.. Die kan niet op de trailer, dus dit was de uitgelezen kans geweest om mooie foto's van haar te krijgen..

Mocht de datum veranderen, hoor ik het graag.. :D

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 12:59

Sorry sanne, ik had jouw quote niet zien staan _O- Bedankt voor het verbeteren!

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-15 13:42

Mariska_28 schreef:
Ahh ships.. Eindelijk een meeting waar ik lopend heenkan.. Ben ik er niet.. Had graag meegedaan met mijn 23 jarige tinker Katinka.. Die kan niet op de trailer, dus dit was de uitgelezen kans geweest om mooie foto's van haar te krijgen..

Ben je de hele week weg?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 14:02

Ik zet hier even een stipje, wil wel graag mee als fotograaf maar misschien dat ik ook wel met een pony kan komen.

Exloërbos is toch dichtbij Les Chevaux?

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-15 15:45

Klopt. Fotografen zijn meer nodig denk ik :D

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 22:33

Mmmh ik wil Caspian graag opgeven! Maar ik denk niet dat papa dan al een trekhaak onder zijn auto heeft laten zetten (dat soort dingen zijn zeg maar een soort van 10-jaren-plannen) en ik vind een paardentaxi te duur voor een meeting. :\

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 18:55

sannerocky schreef:
Mariska_28 schreef:

Ben je de hele week weg?

We vertrekken 13 augustus voor 1,5 week..

f10j

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 19:58

sannerocky schreef:
Citaat:
Modellen

rina - Rina - Eclips of a Moon - AQHA (Quarter Horse) 12 jaar - eerste meeting - Western en Engels - Eclips

maxie - Evelien - No Mercy Me - Quarter Horse - eerste meeting - basis Western - Onder voorbehoud! - No Mercy1No Mercy2

Van - Lynn - Wolf - Konik Polski, 6 jaar - eerste meeting - ohz bitloos/touwhalster - Wolf

f10j - Fabiënne - Zuen - Shetlander, 9 jaar - tweede meeting - mennen - Zuen1 Zuen2

hollyfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 22:47

Citaat:
Fotografen:

Gydja - Marthe - Marthe Fotografie - Canon EOS600D + 75-300 - 4 jaar - Bijpassend tuig zo als Tigeress aangegeven lijkt me leuk!

Hollyfield - Ramona - www.hodafi-fotoexpositie.weebly.com - Nikon D3200 + Nikor 55-300 - 1 jaar ervaring - geen speciale wensen

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 22:56

hollyfield schreef:
Citaat:
Fotografen:

Hollyfield - Ramona - http://www.hodafi-fotoexpositie.weebly.com - Nikon D3200 + Nikor 55-300 - 1 jaar ervaring - geen speciale wensen

Love_Rosie- rosan
Www.rosanstokker.nl
Canon 70D+70-200