Datum: 16 Augustus 2015 (o.v.b)
Wat is de bedoeling?
Noukie_1807 en ik willen samen een fotomeeting met honden organiseren bij de Piet. Deze meeting is niet alleen een bokt-meeting, fotografen of modellen die geen bokt hebben zijn ook welkom! Dit is een prachtige locatie, waar je veel stukjes prachtige natuur heb. Er is een klein strandje, een steiger, en nog stukjes bos! Erg veel variatie dus. Hier wat foto's van de omgeving! Zelf een keer met paard daar gefotografeerd (foto's zijn van Noukie_1807) maar dan krijgen jullie nog een beetje beeld! Voor eventuele schade (vechtende honden etc.) zijn wij niet aansprakelijk. Deze fotomeeting is dus geheel op eigen risico.

Honden:
Modellen worden uitgekozen door Anouk en mij. Alle hondenrassen zijn welkom, kruisingen of de zogenaamde ''vuilnisbak rassen'' ook! Er is plek voor in totaal 10 honden. We hebben een ochtend-en een middagdeel. Per dagdeel dus 5 honden. Het is een vereiste dat honden niet agressief zijn. Spelen mag, maar niet gemeen bijten. Maar ik denk dat die vanzelfsprekend zijn!
Modellen: Boktnaam // Naam // Naam hond // Ras hond // Leeftijd hond // Bijzonderheden // Voorkeur ochtend/ middag // Voorbeeld foto('s)
Fotografen:
Omdat we in totaal met 10 honden zijn, en we eigenlijk voor elke hond minstens 1 fotograaf willen, hebben we fotografen hard nodig! Fotografen kunnen tussen de middag mee blijven eten. Het is wel de bedoeling dat jullie eigen boterhammen meenemen, voor drinken en een tussendoortje zorgen wij! Fotografen mogen ook de hele dag komen fotograferen, maar het hoeft niet! Zelf zal ik misschien tussendoor mee fotograferen, maar ik zet mezelf niet op als vaste fotograaf.
Fotografen: Aanmelden kan in dit topic aan de hand van onderstaand lijstje: (geen pb)
Fotografen: Boktnaam // Naam // Voorkeur ochtend of middag //Link naar website// Voorbeeldfoto
Fotografen:
1. Noukie_1807 // Anouk // Gehele dag // http://www.anouk-de-ronde.wix.com/fotografie //

2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Modellen:
1. LarissaBest // Margo // Umy // Boerenfox // 3 jaar // Kan veel kunstjes // Gehele dag //

2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.