Je kunt je opgeven in het topic, daarna graag mij een pb sturen met je telefoonnummer.
Vanwege het slechte weer van de afgelopen keer ging de meeting niet door, dus nu een nieuwe datum! Wie oh wie gaan er mee!!? Model Naam: Boktnaam: Naam paard: Ras paard: Bijzonderheden: Foto:
Fotograaf Naam: Boktnaam: Fotografie naam: Camera + lenzen: Site:
Locatie: Natuurgebied het twiske (Ingang tegenover basisschool de fuik in Den Ilp)
Datum: 6 Juli 2015
Sonraffie
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-15 18:48
Model Naam:Sanne Boktnaam: sannerebbel Naam paard:Sonante Ras paard:KWPN Bijzonderheden: Kan wat kunstjes van VD Foto:
Fotograaf Naam: Lara Boktnaam: its_laraa Fotografienaam: Lara Davids Fotografie Camera + lenzen: Canon eos 100d, 18-55 mm lens Site: http://laradavidsfotografie.weebly.com
Sonraffie
Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-15 17:02
Model Naam: Demi Meijer Boktnaam: - Naam paard: Criss Boko Ras paard: Draver Bijzonderheden:
Foto's:
borrie01
Geplaatst: 11-06-15 17:17
Model Naam: Sharon Boktnaam: borrie01 Naam paard: Evora Ras paard: Andalusier kruizing Bijzonderheden: aparte kleur
Ik wil me wel als fotograaf aanmelden, maar twijfel een beetje over de afstand, want vind het best ver. Heb zelf geen auto dus afhankelijk van OV. Komt er toevallig iemand vanuit Alkmaar/ Heerhugowaard en omstreken?
Ik moet evora helaas afmelden ze staat nu op de kliniek met wond op der been ze is net geopereerd maar moet weken op box blijven dus 5 juli wordt niks voor ons
Sonraffie
Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-15 19:13
borrie01 schreef:
Ik moet evora helaas afmelden ze staat nu op de kliniek met wond op der been ze is net geopereerd maar moet weken op box blijven dus 5 juli wordt niks voor ons
jeetje wat vervelend zeg!
xRiiannex
Geplaatst: 14-06-15 20:31
Hoi, Ik wil me graag opgeven als fotograaf maar ik heb alleen geen vervoer voor 5 juli. Zou iemand me misschien kunnen ophalen bij een station? Heemskerk, haarlem, beverwijk. In deze omgeving. Foto's die ik maak staan in mijn onderschrift.
xcarlosx
Geplaatst: 15-06-15 16:43
Model Naam: marit Boktnaam: xcarlosx Naam paard: carlos Ras paard: welsh Bijzonderheden: kan vd en is super schattig Foto:
Ik heb besloten toch niet mee te gaan als fotografe, vind de afstand toch te ver. Hoop wel dat jullie een leuke dat hebben, en dat er nog wat extra animo voor komt!